Jump to content

Газ на 2.0 16V АСЕ


Recommended Posts

12 е нормален разход. засечи 200-300 км в града колко ти гори и ако е 14-15-16-17 л. не се притесняваи.

добре де като заредя по пътя на газовата логика 40 лв това са 45 лтр все едно съм изминал 228 км каква е разликата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 153
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

кажи как я караш тая кола? палиш и веднага потегляш, караш 5 км, спираш и след няколко часа пак така, ли?

чакам 1 мин и тръгвам 6 км до работа после 6 после 20 всеки път е различно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АСЕ-то голяма работа, много върви много се върти , всичко много добре прави с 44,44 литра газ-200 км и то с много газ ,в снежно време-градско както и да го смятате изгори ми 22,22/100 км.Вече мога да твърдя, че в русе няма и един майстор, който да може да настрои една газова уредба,все се оправдават,не търсят начин да намерят решение, а то има такъв.Тук продават някакви залежали стари АГУ-та,казаха че моята била най ново поколение и нямали софтуер и някакви други глупости-че газова уредба е 2007 г, не е ли предпредпредпоследно поколение?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно да ти кажа не знам за какъв софтуер говориш при положение, че си махнал л-контрола. Купи си един нов изпарител Lovato/BRC и си реши проблема. Ако всичко по двигателя ти е в ред, причината може да е само в него. С този разход, ако теглиш чертата ще видиш, че скоро ще си дал пари за нов изпарител. Твоя е модел 2007 и въобще не е последно или предпоследно поколение ... Да не говорим, че повечето колеги карат с изпарители на 3+ години и нямат никакви проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно да ти кажа не знам за какъв софтуер говориш при положение, че си махнал л-контрола. Купи си един нов изпарител Lovato/BRC и си реши проблема. Ако всичко по двигателя ти е в ред, причината може да е само в него. С този разход, ако теглиш чертата ще видиш, че скоро ще си дал пари за нов изпарител. Твоя е модел 2007 и въобще не е последно или предпоследно поколение ... Да не говорим, че повечето колеги карат с изпарители на 3+ години и нямат никакви проблеми.

ами в сервиза казаха че изпарителя е добре,бил е за над 100 киловата двг и изгарянето е идеално,я ми кажи според теб какъв може да бъде проблема в изпарителя,защото той има допълнителни маркучи за да няма гърмежи,бил по специален-за механична инжекция /извънграда ми гори12/100 не изпуска отникъде газ това е проверено/ :hilezh:

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, но това работи само когато си с л-контрол, а ти си го махнал нали така? Така, че реално в момента компа на АГУ-то не върши никаква работа, освен ако няма вграден ТАП, който да се е развалил и да мести центровката на запалването както си иска :hilezh: и естествено от това да се вдига разхода. Виж си и центровката на запалването как е на бензин и на газ и ги сравни. Прегледай и ангренажния ремък да не е презацепен с 1 зъб примерно - понякога не се усеща много във вървежа на колата, но се отразява драстично на разхода. Прегледай и как са зацепени двата разпределителни вала (ти си с АСЕ) - дали всичко е на белег. При теб лошото е, че разхода ти е висок не само на газ, но и на бензин. Провери и най-тривиалните неща - да не би да ти задържа някой спирачен апарат, греят ли колелата примерно и т.н. :hilezh:

Сега погледнах и снимките - какъв е този лейкопласт на високоволтовия кабел на бобината? Ако не е в ред лулата или кабела и прехвърля някъде, искрата ще е по-слаба, оттам ще имаш непълно изгаряне на горивото и съответно по-висок разход.

Четене му е майката :) .

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Четене му е майката :) .

ок мерси, аз този форум от много четене чак го сънувам :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега оправи ли разхода?

как???????????? да дойда ли в плевен да ми го оправят,ако знам че ще стане ще дойда ,колко тъпо звучи,ама така е като няма майстори в русе,ходих в НАЙ ЕЛИТНИТЕ СЕРВИЗИ,дето ми ги препоръчват и дистрибуторите на Landi Renzo

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то маитап,маитап,ама ако доидеш все ще направим нещо повеЧе от тях

там при вас има ли добри специалисти? Тук майсторите викат:"препоръчвам ти да си смениш колата" :D

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Препоръчай им да сменят професията,то не че при нас са капацитети,щото съм доизкусурявал доста неща с четено от форума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
Виж си и центровката на запалването как е на бензин и на газ и ги сравни. Прегледай и ангренажния ремък да не е презацепен с 1 зъб примерно - понякога не се усеща много във вървежа на колата, но се отразява драстично на разхода. Прегледай и как са зацепени двата разпределителни вала (ти си с АСЕ) - дали всичко е на белег. При теб лошото е, че разхода ти е висок не само на газ, но и на бензин. Провери и най-тривиалните неща - да не би да ти задържа някой спирачен апарат, греят ли колелата примерно и т.н.

Запалването казаха, че е както трябва да бъде, на бензин и газ, не ми се отваря капака на главата да гледам разпределителните валове,дали им адруг начин да се провери това без да се отваря капака,защото аз не се сещам за такъв вариант,освен ак окапака е прозрачен.Ремъка е сменен в сервиз би трябвало да е точно на белезите си,иначе щеше за прекъсва двг и щеше да пали трудно.Нито един от спирачните апарати не ми задържа,колелата не греят

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами при теб трябва да има един байпас от плочката до изпарителя/влиза на гърба/,та при мен вакуума му беше доста,а това не съм го срещал при други изпарители,само,че при мен не вървеше а си гореше все едно върви нормално,а даже и повечко,да не би при теб вакума пък да му е малко и да тегли повечко газ в ниските обороти,как са ти тихите обороти,стабилни ли са или се мъчи да се дави?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много маркучи има, цяла паяжина от маркучи е, мисля че има байпас,за какъв вакуум става въпрос изпарителя ми е електрически , иначе си държи 1000 оборота постоянно, стрелката дори не трепва.

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този вакуум за обратно налягане,който когато клапата на дебитомера и дроселовата клапа са затворени се стреми да връща мембраната на изпарителя,защото иначе от големия вакуум,може да засмиче прекалено много газ и да се дави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще търся инженери специалисти В русенския университет вече има специалност за газоснабдяване , газови уредби и подобни неща свързани с този нефтен продукт,май там ще търся специалистите,в сервизите си мислят,че като имат компютър и са станали газ спец-това нещо се учи,четат се книги практикува се, не да практикуват върху стари коли и да завиват и развиват кранчетата на изпарителя,те не могат да ми кажат за какво са ми всички тези маркучи,байпас и там подобни неща,отиваш в сервиз, да ти съсипят колата и да ти кажат след това-смени си автомобила. :hilezh:

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами то общо взето е такова положението навсякъде.

Само да вметна,че винтовете на изпарителя,този дето е като пъпка,и тоза който се върти с шестограм,трябва да са ти максимално затегнати.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами то общо взето е такова положението навсякъде.

Само да вметна,че винтовете на изпарителя,този дето е като пъпка,и тоза който се върти с шестограм,трябва да са ти максимално затегнати.

Направих 2 клипа на газовата ама втория още не е одобрен http://clip4e.com/play_gazova_uredba.htm на него се вижда по добре газовата уредба,от изпарителя ми излизат 2 маркуча за газ ,които отиват към плочката единия е от задната му страна ще го видиш на клипа,а в плочката влиза и трети маркуч който винава през нещо като буренце,на което са закачени кабели и оттам се разделя на 2 места и отива към всмукателните тръби на двг,той ли е за вакуума?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи този маркуч ,който влиза в задната част на изпарителя ,това е байпаса,него имах впредвид,този който влиза в "буренце"-това всъщносст ти е стъпковото моторче-то регулира празния ход.

И третия маркуч който отива в плочката,той е захранващия с газ.

Това е ,нормално е да са три,ама разхода ти не е нормален.Пак ти казвам,винтовете на изпарителя за празния ход,и за чувствителност на мембраната трябва да са максимално завити,те играят роля за разхода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винта за празния ход е този който се върти на ръка,а този винт който се въти с шестограм е за чуствителност на мембраната.

При мен този за ниските обороти е затегнат докрай,и имам стабилни обороти.Имай впредвид,че когато е отвит изпарителя пуска едно константно количество газ,независимо от работата на двигателя,а другият ако е отвит в повече мембраната става м,ного чувствителна и пак вдига разхода,защото реагира много чувствително.

Значи да започнем отначало

1-въздушен филтър сменен

2-няма проблеми по токовете

3-правилно зацепен ремък,и точна центровка на запалването

4-безпроблемна работа на бензин

Остава плочка или изпарител.

Смятай,че аз една година се борих с проблем дето никой неможа да ми помогне,освен VBI :hilezh: ,майсторите са толкова негодни,ченямам думи,мисъл не влагат и правят всичко поинерция.Ако не ти е проблем измери диаметъра на дифузъора на плочката,и отвора за байпаса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...