Boboo Публикувано 25 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2013 (Редактирано) Здравейте ! Проблемът ми е следния ,от скоро време забелязах ,че когато тръгвам от място ,при по-бързо ускоряване и по-високи обороти ,скоростите заяждат и не влизат плавно и чак от втория или третия път влизат , а при бавно потегляне и ниски обороти ,всичко е нормално и няма проблем .Преди нямаше такъв проблем .Някой може ли да помогне със съвет какъв е проблема ... Редактирано 25 Юли 2013 от Boboo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Чарли Публикувано 25 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2013 Първо,ако можеш да уточниш за какъв двигател става точно на въпрос,а колкото до съветът карай по спокойно и не влизай в рали състезания с 1-ва,2-ра и 3-та до червено.Бъди мъдър шофьор и предпазлив,а не без разумен,щото белите стават за секунди...Хубаво е да имаш мощ под двигателя си,но да я използваш разумно и на правилните места,на скоро четох за 3 или 4-ри момчета се помляли с някакво си Беенвее...със около 200.Са голяма надпревара ще има там където са отишли..Колкото до проблема,скоростна кутия,съединител..Можеш да го тестваш съединителя си по следният начин.Паркираш някъде до бордюр,като предните гуми са опряли на него или просто с ръчна(ако е здрава) слагаш 3-та и даржиш съединителят,даваш газ до 2500,3000 оборота задържаш така педала и започваш да отпускаш леко съединителят,след това го отпускаш от 1 път,ако изгасне добре.Тестът по следният начин и на 2-ра,това е тест за перфектен съединител,ако не изгасне по следните процедури,значи приплъзва... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boboo Публикувано 25 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юли 2013 Двигателят е 1.9 ТДИ 131 коня 2001 г. ...И проблемът го има почти винаги ,не само докато "се състезавам" .Само когато потеглям прекалено бавно го тняма .Мисълта ми е да не е за смяна скоростната кутия ??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 25 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2013 Защо първо не провериш дали случайно няма нужда от доливане на масло в кутията? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Screamm Публикувано 25 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2013 За всички ли предавки се усеща тава трудно влизане или само за конкретна ?Да наистина започни от проверката на маслото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Чарли Публикувано 25 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2013 Много общо понятие е скоростната кутия,нея я остави за накрая,както са ти казали по горе колегите от маслото почваш,съединителя тествай после и ако е всичко наред,спокойно почвай да събираш парички за ремонт на кутията.На моята имах подобен проблем,ама е рядко с маслото се оправи.Иначе на моята 1.8 20V ми търсеха около 700 лева за ремонт на скоростната кутия...може и нова рейка да си купя направо кво..за нищо ги нямат парите повечето книжарни плъхове които се наричат майстори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boboo Публикувано 26 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юли 2013 Тъйкато не разбирам ,къде се долива това масло ,смисъл такъв къде се намира за маслото на ск. кутия ??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Чарли Публикувано 26 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2013 Ходиш при майстора,в сервиз за масла,няма да сбъркаш,не се занимавай ти да наливаш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sievers Публикувано 27 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2013 (Редактирано) Здравей, имах същият проблем, когато купих моята а3 ка. Смених съединителя и заспаха скоростите. Може би и при теб това е проблема, но се посъветвай със специалист.ПоздравиНики Редактирано 27 Юли 2013 от sievers Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
uomoto Публикувано 27 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2013 Колега, ти сам си си прецакваш колата и после ремонта бил скъп. Карайте нормално и няма да имате главоболия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тома Публикувано 27 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2013 Как прецени че той сам си прецаква колата? Много е досадно само да спамите как трябвало да кара, вместо да помогнем на колегата да си реши проблема! А по темата и според мен е от съединителя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Б.А. Публикувано 27 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2013 Здравей, имах същият проблем, когато купих моята а3 ка. Смених съединителя и заспаха скоростите. Може би и при теб това е проблема, но се посъветвай със специалист.ПоздравиНикиА, колко ти излезна новия съединител, с работа и т.н. ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boboo Публикувано 27 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 27 Юли 2013 Мерси на всички !!! Още тези дни отивам до сервиз . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sievers Публикувано 27 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2013 А, колко ти излезна новия съединител, с работа и т.н. ?360 лв беше комплекта на SACKS без отстъпки.120 лв смянатова е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venksta Публикувано 27 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2013 Кви 360лв ?!?!? Моя ми излезна 1300 с работата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sievers Публикувано 27 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2013 Кви 360лв ?!?!? Моя ми излезна 1300 с работата.Какви са тези цени за съединител колега ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venksta Публикувано 27 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2013 Ми демпферен съединител на Закс + помпа - цената е 1050лв при това с отстъпка!Вие да не говорите за втора ръка ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sievers Публикувано 27 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2013 Пристисквателен, Феродов диск и лагер също на Закс.Помпа не съм сменял Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venksta Публикувано 27 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2013 (Редактирано) Тва нови или втора ръка ?Моя е 2290 601 005Където и да го търся,цена под ~350 паунда няма. Редактирано 27 Юли 2013 от venksta Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sievers Публикувано 27 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2013 (Редактирано) Нов от АУто+ Редактирано 27 Юли 2013 от sievers Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitaka madafaka Публикувано 27 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2013 А и да не забравиш 3к оборота отпускаааш плавно плавно(ако ръчната ти не ебава*)после правиш ремонт на оградата на съседа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venksta Публикувано 28 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2013 Нов от АУто+Нещо много ме съмнява да говорим за едно и също.В сумати и сервизи бях проверил,само за маховик-а на едно място ми казаха над 1000лв.Накрая го взех директно от дистрибутора за централна България,без 30% надценка - каквато е цената по сервизите.Да не говорим че си го избрах директно от тяхната база данни.Валеото и обикновения маховик бяха със сходни цени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Публикувано 28 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2013 Един е сменил демпферен маховик и комплекта съединител + една помпа, а другият от вас само комплект съединител. Затова говорите за толкова различни суми.Проблемът на човека може и да от някоя от помпите. По форума трудно ще помогне някой, който да каже ето от това е и да излезе така. Ако 5 човека предположим - маховик, притискател, феродов, главна помпа, изпълнителна помпа - все някой ще познае. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тома Публикувано 30 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2013 щото просто няма от кво друго да е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Itallianeca Публикувано 28 Август 2013 Доклад Share Публикувано 28 Август 2013 КОЛЕГИ ПОМОЩ! имам почти същия проблем,само че както и да тръгна скоростите влизат трудно,не всички, 2 и 4 са добре,5 са ядва,задна 1 и 3 с доста напаване влизат а понякога безпроблемно но доста рядко,не вярвам да е от съдинителя усещам го добре,казаха ми че най вероятно е от маслото на кутията,че или има теч или трябва да се смени изцяло,не вярвам да е заминала защото преди да превключа винаги натискам съединитела до долу,моля помогнете!и ми казаха че си има значение какво масло сипваш да ли е кастрол или куча марка вие как мислите,щото преди месец и смених маслото на двигателя незнам какво е било предното че наскоро я купих но и сипах най доброто кастрол едге 5в 40 турбо дизел,и имам усещането че ми гори малко повече гориво от тогава, и сякаш стана малко по тромава а преди това беше доста пъргава,другия път мисля да не се набутвам за кастрол а да и сипа шел което е два пъти по ефтино,и дилърите на ауди го използват,та от там и въпроса за марката масло за скоростната кутия.колата е а3 1.9тди 2000 година. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване