Jump to content

Проблем с предавките


Boboo

Recommended Posts

Здравейте ! Проблемът ми е следния ,от скоро време забелязах ,че когато тръгвам от място ,при по-бързо ускоряване и по-високи обороти ,скоростите заяждат и не влизат плавно и чак от втория или третия път влизат , а при бавно потегляне и ниски обороти ,всичко е нормално и няма проблем .Преди нямаше такъв проблем .Някой може ли да помогне със съвет какъв е проблема ...

Редактирано от Boboo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо,ако можеш да уточниш за какъв двигател става точно на въпрос,а колкото до съветът карай по спокойно и не влизай в рали състезания с 1-ва,2-ра и 3-та до червено.Бъди мъдър шофьор и предпазлив,а не без разумен,щото белите стават за секунди...Хубаво е да имаш мощ под двигателя си,но да я използваш разумно и на правилните места,на скоро четох за 3 или 4-ри момчета се помляли с някакво си Беенвее...със около 200.Са голяма надпревара ще има там където са отишли..Колкото до проблема,скоростна кутия,съединител..Можеш да го тестваш съединителя си по следният начин.Паркираш някъде до бордюр,като предните гуми са опряли на него или просто с ръчна(ако е здрава) слагаш 3-та и даржиш съединителят,даваш газ до 2500,3000 оборота задържаш така педала и започваш да отпускаш леко съединителят,след това го отпускаш от 1 път,ако изгасне добре.Тестът по следният начин и на 2-ра,това е тест за перфектен съединител,ако не изгасне по следните процедури,значи приплъзва...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателят е 1.9 ТДИ 131 коня 2001 г.  ...И проблемът го има почти винаги ,не само докато "се състезавам" .Само когато потеглям прекалено бавно го тняма .Мисълта ми е да не е за смяна скоростната кутия ???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо първо не провериш дали случайно няма нужда от доливане на масло в кутията?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много общо понятие е скоростната кутия,нея я остави за накрая,както са ти казали по горе колегите от маслото почваш,съединителя тествай после и ако е всичко наред,спокойно почвай да събираш парички за ремонт на кутията.На моята имах подобен проблем,ама е рядко с маслото се оправи.Иначе на моята 1.8 20V ми търсеха около 700 лева за ремонт на скоростната кутия...може и нова рейка да си купя направо кво..за нищо ги нямат парите повечето книжарни плъхове които се наричат майстори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, имах същият проблем, когато купих моята а3 ка. Смених съединителя и заспаха скоростите. Може би и при теб това е проблема, но се посъветвай със специалист.

Поздрави

Ники

Редактирано от sievers
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как прецени че той сам си прецаква колата? Много е досадно само да спамите как трябвало да кара, вместо да помогнем на колегата да си реши проблема! А по темата и според мен е от съединителя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, имах същият проблем, когато купих моята а3 ка. Смених съединителя и заспаха скоростите. Може би и при теб това е проблема, но се посъветвай със специалист.

Поздрави

Ники

А, колко ти излезна новия съединител, с работа и т.н. ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нов от АУто+

Нещо много ме съмнява да говорим за едно и също.

В сумати и сервизи бях проверил,само за маховик-а на едно място ми казаха над 1000лв.

Накрая го взех директно от дистрибутора за централна България,без 30% надценка - каквато е цената по сервизите.

Да не говорим че си го избрах директно от тяхната база данни.

Валеото и обикновения маховик бяха със сходни цени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един е сменил демпферен маховик и комплекта съединител + една помпа, а другият от вас само комплект съединител. Затова говорите за толкова различни суми.

Проблемът на човека може и да от някоя от помпите. По форума трудно ще помогне някой, който да каже ето от това е и да излезе така. Ако 5 човека предположим - маховик, притискател, феродов, главна помпа, изпълнителна помпа - все някой ще познае.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 weeks later...

КОЛЕГИ ПОМОЩ! имам почти същия проблем,само че както и да тръгна скоростите влизат трудно,не всички, 2 и 4 са добре,5 са ядва,задна 1 и 3 с доста напаване влизат а понякога безпроблемно но доста рядко,не вярвам да е от съдинителя усещам го добре,казаха ми че най вероятно е от маслото на кутията,че или има теч или трябва да се смени изцяло,не вярвам да е заминала защото преди да превключа винаги натискам съединитела до долу,моля помогнете!и ми казаха че си има значение какво масло сипваш да ли е кастрол или куча марка вие как мислите,щото преди месец и смених маслото на двигателя незнам какво е било предното че наскоро я купих но и сипах най доброто кастрол едге 5в 40 турбо дизел,и имам усещането че ми гори малко повече гориво от тогава, и сякаш стана малко по тромава а преди това беше доста пъргава,другия път мисля да не се набутвам за кастрол а да и сипа шел което е два пъти по ефтино,и дилърите на ауди го използват,та от там и въпроса за марката масло за скоростната кутия.колата е а3 1.9тди 2000 година.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...