arhimed Публикувано 26 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2013 Здравейте, на почивка съм и си признавам не съм отделил повече от 10 минс да потърся из форума за сходен/същия проблем, случи се онзи ден за сефте. Нямам дистанционно с бутони или нещо друго ами имам 1 обикновен ключ, онзи ден както споменах отивам на бензиностанцията, посягам да отварям капачката на бензина с ръка - Цъ - закючена, викам кво става подяволите, гледам останалите 3 врати + багажника заключени, само шоферската врата отворена (с ключа където си отворих), следваше срам на бензиностанцията, паркиране отстрани и се почна 1 лудо ръчкане отключи заключи отключи заключи, забелязах следното, 1. Отключвам шоферска врата - заедно с нея се отключва цялата кола - врати багажници капачки.2. Отключвам шоферска врата - само тя се отключва след което като я отворя се отклюва цялата кола.3. Отключвам шоферска врата - само тя си се отваря и после смърт с кисело зеле.4. Заключвам шоферска врата - заедно с нея се заключва цялата кола - врати багажници капачки.5. Заключвам шоферска врата - заклюва се само тя след което като отворя коя да е друга врата и цялата кола се заклюва и затварям вратата която съм отворил.6.Заключвам шоферска врата само тя се заключва като после ръчно затварям другите 3 врати и седя с отключен багажник. Моля дайте акъл кво да става по възможност много бърже да се реши това, че не искам да бера такъв срам на морето :Х п.с. знам че трябва да имам вакуум помпа нейда из дарака, кобми съм - къде тряя се намирап.с.2 - знам че най-често те се скапват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Geeppii Публикувано 26 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2013 машинкАта е отзад в дясно , заслушан се дали работи и колко време,провери си кабелите и маркуча в маншона на шоферската врата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arhimed Публикувано 26 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юли 2013 Eй сега слизам, ще бъде голямо шоу в паркинга на хотела, прочетох маркучите да ги надуя с уста да видя дали ще се заключи колата, за заслушването не съм глух колега но нищо не се чува, само като се заключва се чува едно тък - ще рече че е отключен/заключен багажника. Ще драснеш ли повечко за кабелите в маншона, къде как защо. М Мерси предварително земам лаптопя и отивам на паркинга с фенера Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cadence Публикувано 16 Август 2013 Доклад Share Публикувано 16 Август 2013 здравейте колеги, аз имам следния проблем. Значи като натисна ключа от дистанционното за затваряне чува се как работи помпата 10-15 секунди и толкова но нищо не се случва мигачите премигват, но вратите не се затварят. Същото става когато се пробвам да отворя с дистанционното пак премигват мигачите, но не се отварят вратите. Когато отварям с ключа отваря се само шофйорската врата не се отварят всичките (тука не съм сигурен дали трябва да се отворят). Отварянето на багажника работи с дистанционното. Батериите са вадени и са сменени с други,но не е правено обучение. Дали може да е от това,но ако е така няма да работи и багажника,поне аз така си мисля де... вие какво ще ми препоръчате Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi_k Публикувано 16 Август 2013 Доклад Share Публикувано 16 Август 2013 Багажника и вратите са на отделни кръгове.При теб най-вероятно има пробив в кръга на вратите и затова помпата работи толкова дълго.Ако всичко е наред помпата работи около3-4сек.и след като отключи(или заключи) спира.Виж ако не работеше и багажника,то проблема щеше да е в самата помпичка(чупи се графитеното колело)Затова провери гумените маншони на вратите,може някое маркуче да се е скъсало или пукнато и оттам да изпуска вакуум и съответно налягане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cadence Публикувано 18 Август 2013 Доклад Share Публикувано 18 Август 2013 Колеги, намерихме проблема, извадихме маркучште да проверим дали въобще има налягане,но нямаше нито налягане нито вакуум въпреки,че моторчето се чуваше да върти и решихме да отворим помпата и видяхме,че графитения диск беше направо строшен. Може ли да се намери такъв диск или трябва друга помпа да се купи. Има ли смисъл от втора употреба или трябва да е ново за по сигурно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
avant b5 Публикувано 29 Август 2013 Доклад Share Публикувано 29 Август 2013 Колега моя го смених с графита на Б4 пасва, чувал съм че става и от голф 3 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTV2 Публикувано 27 Август 2014 Доклад Share Публикувано 27 Август 2014 Откъде ги намирате тези графитени колела, освен 2-ра ръка, продават ли се някъде? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Пламен Янев Публикувано 27 Август 2014 Доклад Share Публикувано 27 Август 2014 Аз смених две за една седмица . После си го лепинговах оправих малко елипсата около графитното колелце и за сега съм добре . Колелцето сатва от Б4 но само то, сегмента около него трябва да си е оригиналният защото е със два отвора Успех .Направих си на работа тефлоново колелце ще се опитам да реша проблема веднъж за винаги ,но това мисля да не е скоро или до тогава да съм сменил колата със А6 )) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване