BOBI_vd Публикувано 14 Август 2013 Доклад Share Публикувано 14 Август 2013 Здравейте колеги. След смяната на вярната 1Z А4 си купих "душегубец" не питайте защо,защото и аз не знам. Та обслужих го аз всичко ролки , водна помпа както си му е реда. Ремонтите си ги правя лично аз защото мразя някой друг да ми рови в колата. А и нали съм в автосервиз та след работа пооставам да си правя моята кола. Та след обслужването минах през още разни дребни ремонти по мотора, но след 4500 км. пробег се появи едно чукане което с колегите се двоумим какво е. На мен лично ми прилича на дюза. на други им прилича като на духната гарнитура на изпускателен колектор, някои залагат на клапан. та реших да се посъветвам и с вас. Слушахме я със слушалки и не можем да установим от къде идва тракането. Да спомена че валовете са нови то си им личи но не мога да съм сигурен за кобилиците и хидравличните повдигачи така си дойде колата от Австрия. Та ако има някой сблъсквал се с този проблем да сподели мнение или знае от какво е ще съм много благодарен.Защото почва да ме ядосва тази кола и ако не открия какъв е проблема скоро мисля да го изкарам мотора на работната маса и да го поцепя. Пускам линк да чуете за какво иде реч. Благодаря ви много. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alter_breed Публикувано 14 Август 2013 Доклад Share Публикувано 14 Август 2013 А когато се вдигнат оборотите чукането предполагам се увеличава? Не е ли по-добре да свалиш капаците на клапаните и да се види там как е положението. И аз си мисля, че е нещо повдигач или клапан. Ние имахме проблем с един нисан човека го беше вкарвал в обороти и едната кобилица беше изкочила и се разкарваше по вала и звука беше ужасен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 14 Август 2013 Доклад Share Публикувано 14 Август 2013 (Редактирано) Само на мен ли на кобилица ми прилича. Малко е несериозно да споменаваш, че работиш в севиз и да не можеш да си диагностицираш сам колата. Бахти и сервизите. Редактирано 14 Август 2013 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gibonass Публикувано 14 Август 2013 Доклад Share Публикувано 14 Август 2013 И аз съм за кобилица. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 14 Август 2013 Доклад Share Публикувано 14 Август 2013 (Редактирано) Това че валовете са добре не е гаранция за нещата отдолу (разбрах го от опит ).Проблема не е в самите валове, а в износващите се маслени повдигачи и от там лошо мазане и падащи кобилици. Няма кво да се чудиш - за да отвориш капаците на главите ти трябва силикон за гарнитури и час-два, а не да откачаш целия мотор на масата. не питайте защо,защото и аз не знам. В тракащия звук наподобяващ ярмомелка има нещо особенно възбуждащо, което ни кара да си метаме парите на вятъра Редактирано 14 Август 2013 от TDI_Fan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BOBI_vd Публикувано 15 Август 2013 Автор Доклад Share Публикувано 15 Август 2013 Стига гадаене проблема решен. След свалянето на капаците нещата изглеждаха страхотно. Валовете нови кобилици и повдигачи на мястото си никакви проблеми. Реших да сваля дюзите и да ги проверя и тарирам. След ваденето на лявата глава дюзите нещата изглеждаха ужасно. Оказа се че чукането идва от изпускане на компресия през дифтунгите на дюзите. Купих си дифтунги от фолсваген защото тука в Русе само те ги имаха налични. Затворих главите и след като запалих чукане изобщо нямаше. Равносметката е 4 лева за дифтунгите и 1 час занимавка с разглобяването и събирането на карантиите. Дано съм бил полезен на някого. И благодаря на отзовалите се. Само на мен ли на кобилица ми прилича. Малко е несериозно да споменаваш, че работиш в севиз и да не можеш да си диагностицираш сам колата. Бахти и сервизите. Хората в сервизите също споделят опит и мнения защото ако бях тръгнал да бутам пак предницата и да си свалям валове и глупости и като я сглобя чукането да си остане. За това питам да се не посъветва човек. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 15 Август 2013 Доклад Share Публикувано 15 Август 2013 Какво им беше станало на дифтунгите? Колко време отне смяната? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BOBI_vd Публикувано 16 Август 2013 Автор Доклад Share Публикувано 16 Август 2013 1-2 часа отнема смяната. Дифтунгите бяха приплескани и се бяха назъбили от вибрациите явно. Най-вероятно са вадени и преди дюзите и не са ги сменили поне аз останах с такова убеждение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 12 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2013 И аз имам подобно чукане в главата откъм пасажерската страна, ще направя клипче тези дни ако можете да ме посъветвате... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BOBI_vd Публикувано 16 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 16 Септември 2013 Направи да помагаме. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 20 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2013 Опс, извинявам се за спама, тия дни сменях разни чаркове по колата (биалетки, гарнитури... ) и забравих за това съвсем. Довечера ще го щракна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 20 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2013 Ето клипа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
elektro88 Публикувано 31 Май 2018 Доклад Share Публикувано 31 Май 2018 WP_20180517_18_22_58_Pro.mp4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
elektro88 Публикувано 31 Май 2018 Доклад Share Публикувано 31 Май 2018 За да не пускам нова тема и аз имам сходен проблем причуква от време на време доста силно и спра след определено време пак се появява независимо топла студена смених маслото но еффеект няма. От какво може да е? Afb 2.5 150к.с. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 31 Май 2018 Доклад Share Публикувано 31 Май 2018 (Редактирано) Що ми се струва, че двигателя си работи равномерно а чукането не е чукане а резонанс от към ангренажа. Нещо обтегачи, амортисьор на компресора, и т.н., което не си сменил при смяната на ремъци. Редактирано 31 Май 2018 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
elektro88 Публикувано 1 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2018 ами мисля ,че така се чува на клипа иначе като си пред нея се чува от лявата глава. Един майстор ми каза ,че са клапани и ми смени маслото сложи някаква добавка но ефект вече 600км. Няма мисля ,че чукането се овеличава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване