titanismo Публикувано 16 Август 2013 Доклад Share Публикувано 16 Август 2013 Здравейте колеги, Колата е ауди А3 2002г 1.8 5v. Има газов инжекцион. Кара се изцяло на газ, като работи на бензин само докато загрее. От известно време се появява следната грешка и светва лампата за чека: 1 Fault Found:17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 35-10 - - - Intermittent Съществена разлика в работата на мотора след появата на тази грешка не се усеща (може би леки колебания на малки обороти)От Ross-Tech казват, че причините за тази грешка може да са няколко: Possible Causes- Mass Air Flow (MAF) Sensor faulty- Oxygen Sensor Control fault- Fuel Injector(s) faulty Изчетох доста неща по чуждите форуми и най-често причината за тази грешка се оказва дебитомерът, но за да съм сигурен искам мнение и от вас.Дебитомерът съм го пробвал на втора и трата предавки от 2000 оборота до 6-7000 не качва повече от 92-94g/sec. Знам, че нормалните стойности са около 120. За ламбдата и инжекторите нямам идея как да проверя дали работят адекватно.Четох също, че е възможно от заплетени вакумни маркучи да се получи тази грешка, проверих ги уж всичко изглежда добре.Та въпросът ми към вас е дебитомерът заминал ли си е и как да проверя ламбдата и инжекторите дали са наред. ПС: След изчистване на грешката, колата работи 5-6 часа градско каране и отново светва лампата за чека, като не се влияе от това дали за тези 5-6 часа ще се гаси или ще работи постоянно.Просто в един момент светва. Малко ме озадачава този факт, защото ако причината е в някое от горе изброените неща би трябвало постоянно да вади грешката, а тя работи по 5-6 и чак тогава се появява. Моля за съвет и предварително благодаря на отзовалите се. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zanusix Публикувано 16 Август 2013 Доклад Share Публикувано 16 Август 2013 Погледни филтара на ваздоха първо, защото грешката е че сместа е бедна на кослород. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Костадинов Публикувано 17 Август 2013 Доклад Share Публикувано 17 Август 2013 Най вероятно грешката се появява заради ГИ-то. Пробвай да я изчистиш и да покараш на бензин. Ако грешката не се появи, значи просто се нуждаеш от настройка на ГИ, ако се появи - проверяваш наред нещата които си описал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ronson Публикувано 17 Август 2013 Доклад Share Публикувано 17 Август 2013 Освен заплетени вакуумни маркучи, причина за грешката може и да е нарушен вакуум - скъсан или сцепен маркуч. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
titanismo Публикувано 17 Август 2013 Автор Доклад Share Публикувано 17 Август 2013 Пъвро благодаря на отзовалите се! Филтъра на въздуха е проверен и е чист.Маркучите също са проверени и на първо четене няма скъсано или сцепено.Това с ГИ ще го пробвам, ще покарам цял ден само на бензин и ще видим дали ще се появи грешката. Ще пиша какви са резултатите след като тествам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 17 Август 2013 Доклад Share Публикувано 17 Август 2013 Покарай колата 100км само на бензин и виж дали пак се записва грешката - аз имах подобен проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
karam si Публикувано 19 Август 2013 Доклад Share Публикувано 19 Август 2013 Това е от таблицата на Vag-comРяд 1, адаптация смеси (под нагрузкой): переобеднение смеси в системенещо такова е , обедняване на системата.Огледай всичко за напуквания или дефекти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
titanismo Публикувано 2 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2013 Здравейте, След като направих всичко посочено от вас и ефект нямаше реших да почна да сменям заподозрените части. За сега съм сменил дебитомер-а с оригинален от Порше. Уви ефект няма. Може би разликата е че сега кара малко по-дълго време преди да светне чека. На ред е ламбда-та. Искам съвет от вас. Тъй като е с две сонди, според вас тази преди катализатора ли трябва да се смени и тя ли участва при смесо-образуването на горивото или ще се наложи и двете да се сменят? Колата е карана при газаджия, който гледа стойностите и каза, че проблема не е в газовия инжекцион. Ще съм благодарен на всякакви съвети. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 2 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2013 Всъщност САМО тази преди катализатора е отговорната за смесообразуването! След катализатора е просто контролна за самия катализатор! Тя дава съвсем друга грешка при дефект. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
karam si Публикувано 25 Април 2014 Доклад Share Публикувано 25 Април 2014 17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 35-10 - - - Intermittent Possible Causes- Mass Air Flow (MAF) Sensor faulty- Oxygen Sensor Control fault- Fuel Injector(s) faulty А на последната точка обърна ли внимание:Относно дюзите, налягане на гориво и т.н Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване