Jump to content

Съвет за грешка Vag-Com


titanismo

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

Колата е ауди А3 2002г 1.8 5v. Има газов инжекцион. Кара се изцяло на газ, като работи на бензин само докато загрее. От известно време се появява следната грешка и светва лампата за чека:

 

1 Fault Found:
17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Lean
        P1128 - 35-10 - - - Intermittent
 
Съществена разлика в работата на мотора след появата на тази грешка не се усеща (може би леки колебания на малки обороти)
От Ross-Tech казват, че причините за тази грешка може да са няколко:
 
Possible Causes
-   Mass Air Flow (MAF) Sensor faulty
-   Oxygen Sensor Control fault
-   Fuel Injector(s) faulty
 
Изчетох доста неща по чуждите форуми и най-често причината за тази грешка се оказва дебитомерът, но за да съм сигурен искам мнение и от вас.
Дебитомерът съм го пробвал на втора и трата предавки от 2000 оборота до 6-7000 не качва повече от 92-94g/sec. Знам, че нормалните стойности са около 120.
 
За ламбдата и инжекторите нямам идея как да проверя дали работят адекватно.
Четох също, че е възможно от заплетени вакумни маркучи да се получи тази грешка, проверих ги уж всичко изглежда добре.
Та въпросът ми към вас е дебитомерът заминал ли си е и как да проверя ламбдата и инжекторите дали са наред. 
 
ПС: След изчистване на грешката, колата работи 5-6 часа градско каране и отново светва лампата за чека, като не се влияе от това дали за тези 5-6 часа ще се гаси или ще работи постоянно.

Просто в един момент светва. Малко ме озадачава този факт, защото ако причината е в някое от горе изброените неща би трябвало постоянно да вади грешката, а тя работи по 5-6 и чак тогава се появява.

 

Моля за съвет и предварително благодаря на отзовалите се.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най вероятно грешката се появява заради ГИ-то. Пробвай да я изчистиш и да покараш на бензин. Ако грешката не се появи, значи просто се нуждаеш от настройка на ГИ, ако се появи - проверяваш наред нещата които си описал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пъвро благодаря на отзовалите се!

 

Филтъра на въздуха е проверен и е чист.

Маркучите също са проверени и на първо четене няма скъсано или сцепено.

Това с ГИ ще го пробвам, ще покарам цял ден само на бензин и ще видим дали ще се появи грешката.

 

Ще пиша какви са резултатите след като тествам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Покарай колата 100км само на бензин и виж дали пак се записва грешката - аз имах подобен проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е от таблицата на Vag-com

Ряд 1, адаптация смеси (под нагрузкой): переобеднение смеси в системе

нещо такова е , обедняване на системата.

Огледай всичко за напуквания или дефекти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте,

 

След като направих всичко посочено от вас и ефект нямаше реших да почна да сменям заподозрените части. За сега съм сменил дебитомер-а с оригинален от Порше. Уви ефект няма. Може би разликата е че сега кара малко по-дълго време преди да светне чека. На ред е ламбда-та. Искам съвет от вас. Тъй като е с две сонди, според вас тази преди катализатора ли трябва да се смени и тя ли участва при смесо-образуването на горивото или ще се наложи и двете да се сменят?

 

Колата е карана при газаджия, който гледа стойностите и каза, че проблема не е в газовия инжекцион. 

 

Ще съм благодарен на всякакви съвети.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност САМО тази преди катализатора е отговорната за смесообразуването! След катализатора е просто контролна за самия катализатор! Тя дава съвсем друга грешка при дефект.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 months later...

 

17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Lean
        P1128 - 35-10 - - - Intermittent
 
Possible Causes
-   Mass Air Flow (MAF) Sensor faulty
-   Oxygen Sensor Control fault
-   Fuel Injector(s) faulty
 
 

А на последната точка обърна ли внимание:

Относно дюзите, налягане на гориво и т.н

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...