Jump to content

Проблем с Audi a3 1.9TDI 1999г.


AudiA3!

Recommended Posts

Колеги проблема е следния на магистралата като покарам известно време с 150 -170 и изведнъж спира да върви до 140 и след това много друдно набира. Закарах я на диагностика и излезна свръх налягане на турбото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може (не може ами направо си имаш)нагар според мен,за чистене е

а има ли вариант турбото да е заминала ? Защото ми казаха , че четките ми били износени и заради това правело голямо налягане !

Влиза в авариен режим, вероятно проблем с турбото. Може да е само за чистене, може и да е по-сериозно.

 Казаха , че четките ми били износени и заради това правело голямо налягане , значи е заминало турбото .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

1-во смени маркучлето кам клапана на геометрията може и клапана да е имам го  виж движи ли се лесно тоя клапан

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Цитиране на предходен пост!

 

движи се не много лесно , ама не е и трудно средна работа , тия дни ще ги смена 

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега направи един лог да се види какво се случва. Възможни причини за високо налягане са - N75, актуатор, зацапана геометрия.

Sent from my GT-P6800 using Tapatalk 2

Започни с вземане на клапан Н75 от работеща кола със същия мотор и пробвайте дали забива пак. Ако проблема остане значи или актуатор или геометрия. Не напъвай колата за да не строшиш турбината.

Поздрави

Sent from my GT-P6800 using Tapatalk 2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бреййй толкова ли лесно се трощели  тези турбини с напъване ахахаха   / филма е голям /... 

Думата електроника и софтуер дали е позната и как точно ще я напъне когато компютора я изключва когато вдигне налягането или не достигне до прага на който отваря турбината.

 

Първото което се прави  е диагностика, недей да слуша кой какво казал и какво написал.След което се оглежда за въпросни спукани маркучи които да изпускат и след като това всичко е наред, АКО си наясно може да тестваш клапана като му подаден налягане дори и с малък компресор за гуми и ще видиш дали работи.Ако не си нясно я закарай на майстор или човек който има малко акъл за да направи тест,смяна на клапана или да свали турбината.Запомни че всеки квартален дерибей който прави от прахосмукачки до самолет не е твоя човек.Също така може да пробваш дали лосчето на турбината има луфт и как се движи, ако не можеш да го мръднеш дори и с ръка значи най-верояно има нагар който трябва да си премахне.И вече след това всичко ще знаеш къде е проблема и какво следва, почистване на турбина, смяна на клапан или смяна на маркуч.Няма как да гръмне турбината поне в този случай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брейййй колега найстина си доста на "ТИ" с TDI-тата. Само да те попитам какъв спукан маркуч да търси при високо налягане на турбото (спукан маркуч се търси при ниско налягане) . И второ как по точно ще провери N75 дали работи с компресор ( с тва ме уби). И мога да ти покажа 2 турбини чупени от пренадуване на две различни коли. Само да доуточня, че зачитата се включва при определено време на пренадуване, което някой път е достатъчно да счупи някоя амортизирана турбина. Дано съм бил полезен.

Sent from my GT-P6800 using Tapatalk 2

Колега направи лог на 11 ти канал с Ваг Ком за да се види какво налягане прави тая турбина, виж лостчето на актуатора (трябва да се движи около 10-12 мм)

Sent from my GT-P6800 using Tapatalk 2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега оказа се май дебитормера , защото колата правеше и друг проблем като беше топлна едвам палеше , един приятел ми каза , че е имам същите проблеми като моите и го е сменил и сега всичко е наред , пробвахме с неговия дебитомер и наше проблеми , после моя го пръскахме с някакъв спреи и се оправи за известно време ама след това пак почна така . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги проблема е следния на магистралата като покарам известно време с 150 -170 и изведнъж спира да върви до 140 и след това много друдно набира. Закарах я на диагностика и излезна свръх налягане на турбото.

Колега при отишъл дебитомер не излиза грешка свръх налягане...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хах колега и аз мога да си е изчистя, просто имах предвит че и за мен е за чистене на геометрия въпросната кола на колегата... хах

Sent from my GT-P6800 using Tapatalk 2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...