AudiA3! Публикувано 12 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2013 Колеги проблема е следния на магистралата като покарам известно време с 150 -170 и изведнъж спира да върви до 140 и след това много друдно набира. Закарах я на диагностика и излезна свръх налягане на турбото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
amadeo Публикувано 12 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2013 може (не може ами направо си имаш)нагар според мен,за чистене е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 12 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2013 Влиза в авариен режим, вероятно проблем с турбото. Може да е само за чистене, може и да е по-сериозно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AudiA3! Публикувано 12 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 12 Септември 2013 може (не може ами направо си имаш)нагар според мен,за чистене еа има ли вариант турбото да е заминала ? Защото ми казаха , че четките ми били износени и заради това правело голямо налягане !Влиза в авариен режим, вероятно проблем с турбото. Може да е само за чистене, може и да е по-сериозно. Казаха , че четките ми били износени и заради това правело голямо налягане , значи е заминало турбото . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Freaky Публикувано 12 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2013 Дали? Според мен просто са зацапани и трябва да се изчистят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 12 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2013 А според мен можем само да гадаем....Очевидно трябва да се прегледа.И двете са еднакво възможни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AudiA3! Публикувано 13 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 13 Септември 2013 А възможно ли е да е някой датчик на турбото да е , защото ми казаха , че и те правели проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NxXxTy Публикувано 13 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2013 1-во смени маркучлето кам клапана на геометрията може и клапана да е имам го виж движи ли се лесно тоя клапан Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AudiA3! Публикувано 22 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2013 (Редактирано) Цитиране на предходен пост! движи се не много лесно , ама не е и трудно средна работа , тия дни ще ги смена Редактирано 23 Октомври 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emzo Публикувано 22 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2013 Ако трябва да гадая - отваряй и чисти N75 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ranji Публикувано 22 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2013 Колега направи един лог да се види какво се случва. Възможни причини за високо налягане са - N75, актуатор, зацапана геометрия. Sent from my GT-P6800 using Tapatalk 2 Започни с вземане на клапан Н75 от работеща кола със същия мотор и пробвайте дали забива пак. Ако проблема остане значи или актуатор или геометрия. Не напъвай колата за да не строшиш турбината. Поздрави Sent from my GT-P6800 using Tapatalk 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Screamm Публикувано 23 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2013 Бреййй толкова ли лесно се трощели тези турбини с напъване ахахаха / филма е голям /... Думата електроника и софтуер дали е позната и как точно ще я напъне когато компютора я изключва когато вдигне налягането или не достигне до прага на който отваря турбината. Първото което се прави е диагностика, недей да слуша кой какво казал и какво написал.След което се оглежда за въпросни спукани маркучи които да изпускат и след като това всичко е наред, АКО си наясно може да тестваш клапана като му подаден налягане дори и с малък компресор за гуми и ще видиш дали работи.Ако не си нясно я закарай на майстор или човек който има малко акъл за да направи тест,смяна на клапана или да свали турбината.Запомни че всеки квартален дерибей който прави от прахосмукачки до самолет не е твоя човек.Също така може да пробваш дали лосчето на турбината има луфт и как се движи, ако не можеш да го мръднеш дори и с ръка значи най-верояно има нагар който трябва да си премахне.И вече след това всичко ще знаеш къде е проблема и какво следва, почистване на турбина, смяна на клапан или смяна на маркуч.Няма как да гръмне турбината поне в този случай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emzo Публикувано 23 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2013 С компресор можеш да скъсаш мембраната на клапана. Внимавай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ranji Публикувано 23 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2013 Брейййй колега найстина си доста на "ТИ" с TDI-тата. Само да те попитам какъв спукан маркуч да търси при високо налягане на турбото (спукан маркуч се търси при ниско налягане) . И второ как по точно ще провери N75 дали работи с компресор ( с тва ме уби). И мога да ти покажа 2 турбини чупени от пренадуване на две различни коли. Само да доуточня, че зачитата се включва при определено време на пренадуване, което някой път е достатъчно да счупи някоя амортизирана турбина. Дано съм бил полезен. Sent from my GT-P6800 using Tapatalk 2 Колега направи лог на 11 ти канал с Ваг Ком за да се види какво налягане прави тая турбина, виж лостчето на актуатора (трябва да се движи около 10-12 мм) Sent from my GT-P6800 using Tapatalk 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AudiA3! Публикувано 28 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2013 Колега оказа се май дебитормера , защото колата правеше и друг проблем като беше топлна едвам палеше , един приятел ми каза , че е имам същите проблеми като моите и го е сменил и сега всичко е наред , пробвахме с неговия дебитомер и наше проблеми , после моя го пръскахме с някакъв спреи и се оправи за известно време ама след това пак почна така . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ranji Публикувано 28 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2013 Колеги проблема е следния на магистралата като покарам известно време с 150 -170 и изведнъж спира да върви до 140 и след това много друдно набира. Закарах я на диагностика и излезна свръх налягане на турбото.Колега при отишъл дебитомер не излиза грешка свръх налягане... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D-M@X Публикувано 29 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2013 според мене геометрията ти заяжда и трябва да се изчисти ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ranji Публикувано 29 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2013 И аз съм за чистене на геометрия Sent from my GT-P6800 using Tapatalk 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D-M@X Публикувано 29 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2013 ми докарай да ти я изчистя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ranji Публикувано 29 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2013 Хах колега и аз мога да си е изчистя, просто имах предвит че и за мен е за чистене на геометрия въпросната кола на колегата... хах Sent from my GT-P6800 using Tapatalk 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване