spiritfog Публикувано 4 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2013 Здравейте. Имам от скоро А4 ТДИ 110 коня. Имам питане за нивомера за гориво. От вчера имам следния проблем. Паля показва,че резервоара е пълен на половина. Минавам малък пробег до работа всичко е ОК. След края на работния ден паля и стрелката показва 1/3 в резервоара. След известно време плавно се връща в нормално положение или пак варира в някакви нереални стойности. Някой да е имал подобна случка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maglata75 Публикувано 4 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2013 и при мен е така с нивомера за гориво Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Creative89 Публикувано 4 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2013 Баце, ти направо си добре, на мене ми играе хоро стрелката от време на време. И като се замисля, май всяко ауди от тия години има тия проблеми. Едно приятелче има S8 D2 и пак ги прави тия мизерий, както и доста други случай знам. На мене са ми разправяли, че се оправя с нов поплавък, пък дали е така и дали е от това, незнам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Plamen Stoychev Публикувано 4 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2013 Здравейте колеги,и при мен беше така, но много лесно се оправи. Проблема е следния поплавъка се движи по една скала и по този начин се отчита колко гориво имаш, тази скала е с "пъпки" и от годините постоянното търкане се износва и се получава този проблем. Аз и брат ми го решихме чрез слагане на шайба за да прилепне по добре поплавъка към скалата, може чрез напояване с поялника на самата скала или чрез нов Единственото гадно и неудобно беше, че съм с газова и я демонтирах защото е точно над помпата.Надявам се, че съм помогнал ! Нагледно да покажа как изглежда произволен поплавък от Google Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bet365 Публикувано 4 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2013 добре дошъл в клуба на неработещите стрелки на горивото моето се оправи , но не знам как !!! Реших да сменя крушка на таблото и като я смених спря да ми свети лампата за горивото , а стрелката почна да си показва правилно и идея си нямам как стана !п.с не ми се занимава да свалям километража , така си е много добре с несветеща лампа за горивото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
w0r7h Публикувано 4 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2013 Четете на воля и пробвайте - > http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=108214 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bet365 Публикувано 5 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2013 това с бушоните временно се оправи при мен и пак се прецака Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spiritfog Публикувано 6 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2013 Здравейте колеги,и при мен беше така, но много лесно се оправи. Проблема е следния поплавъка се движи по една скала и по този начин се отчита колко гориво имаш, тази скала е с "пъпки" и от годините постоянното търкане се износва и се получава този проблем. Аз и брат ми го решихме чрез слагане на шайба за да прилепне по добре поплавъка към скалата, може чрез напояване с поялника на самата скала или чрез нов Единственото гадно и неудобно беше, че съм с газова и я демонтирах защото е точно над помпата.Надявам се, че съм помогнал ! Колега, задните седалки се махат и се стига до поплавъка така ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Plamen Stoychev Публикувано 6 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2013 (Редактирано) Здравей,имаше една тема, но не мога да я намеря в момента от където гледах снимковия материал как точно се прави цялата операция с разглобяването и достигането до поплавъка.....Седалките няма нужда да ги демонтираш резервоара ти се намира от дясната страна на багажника. Лягаш си седалките, махаш "кичето " от багажника и ще видиш кръгъл капак мисля беше захванат с 3 болта след като го махнеш ще видиш една голяма "гайка" (ако мога така да я нарека, голяма е колкото отвора) развихме я с отвертка и чук Много трябва да се внимава да не нараниш "ушичките и" премахваш маркучите и буксите, махаш помпата и нивомера ..... всичко обратно по реда при сглобяване.Пиша го в момента по спомен ако съм изпуснал нещо ще прощавате Лека вечер Редактирано 6 Октомври 2013 от Plamen Stoychev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nasko1978 Публикувано 18 Април 2015 Доклад Share Публикувано 18 Април 2015 Имам проблем с нивомера на едно А6.Утре ще пробвам с бушоните и ще споделя резултата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване