bkolev Публикувано 7 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2011 Здравейте колеги.Вчера ми се бъгна и мойто табло и по-точно уреда за отчитане на гориво.Пробвах откачане на акумолатор, но резултат - никакъв.Днес много четох из интернет пространството и намерих решение на проблема, което се оказа адски елементарно.Ще го обясня в три стъпки:1. Вадят се 2 бушона (номер "15 - Instrument cluster, power windows, climate control" и 28 - "Fuel Pomp" ).2. Дава се на контакт(не палите двигателя).3. Изключвате от контакт.След като изпълните точка 3 връщате бушоните и проблема е решен.Качвам и снимка на бушоните, като подчертавам, че снимката е строго и само за А4.Възможно е несъответствие на бушоните с други модели!!!Надявам се, че съм бил полезен. 3 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 7 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2011 браво,и аз порових малко ,ама ме изпревари. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bkolev Публикувано 7 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 7 Септември 2011 Друго си е да ти показва, че имаш гориво 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sao Публикувано 8 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2011 Да му се невиди каква била причината. И аз бях без стрелка от няколко месеца. Стои си на нула и това е. Показва само на компютъра колко км. остават и от там се ориентирам за горивото. Сега всичко работи мамка му цифрова тез сложни автомобили. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
goga Публикувано 9 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2011 Браво колега !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boyko A3 Публикувано 9 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2011 Баси май често срещан проблем, а на мен не ми се е случвало, да чукна на глава. Ще запазя ако ми се случи да имам решение, благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asenovb Публикувано 9 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2011 Здравейте колеги.Вчера ми се бъгна и мойто табло и по-точно уреда за отчитане на гориво.По този начин мога ли да си оправя показанието на фис дисплея за колко км. могат да бъдат изминати с наличното гориво(сега ми показва постоянно 2000) или този начин се отнася само за кръглия уред със стрелката??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bkolev Публикувано 9 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 9 Септември 2011 (Редактирано) Не знам, колега.Ако искаш пробвай процедурата, не вярвам да се скапе нещо.Най-малкото не съм единствения пробвал по-горе написаното.Пиши ако го правиш да знаем дали и този проблем се оправя с бушоните. Редактирано 9 Септември 2011 от bkolev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asenovb Публикувано 9 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2011 Бушоните къде се намират, не знам понеже до сега не ми се е налагало да пипам там? И ако това не се оправи има ли шанс да повредя нещо друго? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bkolev Публикувано 9 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 9 Септември 2011 Бушоните се намират като отвориш шофьорската врата отстрани на таблото(има пластмасов капак, който се маха или с ключа на колата или с отверка).Няма какво да повредиш, нали бушоните ги има точно за да не стане някой гаф Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asenovb Публикувано 9 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2011 Отстрани на таблото до най-левият въздуховод ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bkolev Публикувано 9 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 9 Септември 2011 Подчертал съм капака с червено.Жълтата стрелка сочи към една вдлъбнатинка, където се пъха ключа/отверката и се отваря капака. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asenovb Публикувано 9 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2011 Точно това място имах на в предвид Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
чоко Публикувано 9 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2011 пробвах и на ауди а3 2001г бушоните са на същото място,както и значението имизвадих ги двата бушона и дадох на контакт ,после върнах контакта и сложих бушонитеизписа на таблото FUSE-това го изписа когато дадох на контакт без двата бушона.дано стане нещо,,засега добре.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 10 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2011 При мен проблема е че уреда показва повече гориво отколкото всъщност имам. Например в момента стрелката още не достигнала последното бяло деление преди червеното а вече ми изпищя, че съм в резервата. Колата е А3(8L) 2003г. Ще пробвам този метод и ще пиша дали се е решил проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 10 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2011 Освен да си карал зверски последните километри? Иначе колонката и оставащите километри са абсолютно свързани, т.е. показат независимо от средния разход и другите данни на борда. Остава или първото или стрелката ти да се е разкалибровала яко. Може би едно рестартиране на таблото ще помогне, при мен поне помогна за една грешно показваща стрелка, заради която бях набедил датчик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 10 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2011 (Редактирано) Освен да си карал зверски последните километри? Иначе колонката и оставащите километри са абсолютно свързани, т.е. показат независимо от средния разход и другите данни на борда. Остава или първото или стрелката ти да се е разкалибровала яко. Може би едно рестартиране на таблото ще помогне, при мен поне помогна за една грешно показваща стрелка, заради която бях набедил датчик.Последните 1000км карам много спокойно, защото имам малко проблеми с колата, така че това не е причината. Уреда започна да прави магарии когато заредих нафта до горе преди да тръгна за морето. Стрелката започна да се връща от крайно дясно положение чак след като бях изминал към 350км. В тази тема съм описал подробно проблема. Иначе съм с малкия дисплей на таблото и ги нямам опциите за среден разход, оставащи километри и т.н. Как се рестартира таблото?Преди малко се опитах да пробвам метода с бушоните, който е открил колегата, но при мен бушон 15 е за комбиниран уред и автоматична трансмисия(kombigerаt, automatikgetriebe). Колата ми е с ръчни скорости. Все пак пробвах с изваждане на бушони 15 и 28, но без резултат. Ето снимка на моя панел с бушоните. Снимката е кофти, но нямах възможност да снимам фронтално. Някой има ли представа за какво е ограденото в червено бутонче?Извинявам се на автора на темата, че се намесвам така с моя проблем, но предполагам че ако намерим решение, ще е полезно и за други колеги. Редактирано 10 Септември 2011 от manoleo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ifidik Публикувано 10 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2011 бутончето е на допълнително монтирана аларма .все едно я нямаш.с тоя бутон се изключва и програмира за различните и режими. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
чоко Публикувано 10 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2011 и аз съм с ауди а3 колега 2001г,,същите мизерии за горивото,пробвах с тези бушони 15-28 но без резултат,явно при нас не е този бушон 15 които е при колегите с а-4ки...нека сподели някоои кои е точният бушон за ауди а3..за помпата е ясен 28..ама другият кои е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 10 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2011 Така е, при нас с А3-ките явно нещата са различни. Това с което мога да помогна аз е снимка с легендата на бушоните. Не отбирам нищо от немски, затова дано някой друг успее да разгадае кой е втория бушон освен 28, който ни трябва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STRSHR Публикувано 10 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2011 (Редактирано) Би трябвало да е 11, Instrument cluster. P.S. Благодарности на колегата ralenekov за схемата, взех я от тук. Редактирано 10 Септември 2011 от STRSHR Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoair Публикувано 10 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2011 Пробвай с 11,15 и 28.11 и 15 са ти за контролното табло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galimir® Публикувано 10 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2011 Привет колеги. Един малко тъп въпрос, но и аз много се озадачих като видях и още не мога да си го обясня. Тръгнах и аз да изпълнявам инструкциите за фиксиране на проблема с таблото и се оказа, че при мен го няма бушон номер 28. Възможно ли е това. Колата си пали и си върви без проблем. Става въпрос за ауди а3 2001 година, 110 коня. Предварително благодаря за отговорите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 10 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2011 Нормално,нямаш и помпа за бензин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galimir® Публикувано 10 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2011 (Редактирано) Това ясно ама тоя бушон не би ли трябвало да е за нафтовата помпа или тотално съм объркал нещата и ако не е той не би ли трябвало да има друг бушон за нафтовата помпа и ако да той ли трябва да се извади? Редактирано 10 Септември 2011 от galimir® Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване