Jump to content

Решение с грешното показване на гориво


bkolev

Recommended Posts

Здравейте колеги.Вчера ми се бъгна и мойто табло и по-точно уреда за отчитане на гориво.Пробвах откачане на акумолатор, но резултат - никакъв.Днес много четох из интернет пространството и намерих решение на проблема, което се оказа адски елементарно.Ще го обясня в три стъпки:

1. Вадят се 2 бушона (номер "15 - Instrument cluster, power windows, climate control" и 28 - "Fuel Pomp" ).

2. Дава се на контакт(не палите двигателя).

3. Изключвате от контакт.

След като изпълните точка 3 връщате бушоните и проблема е решен.

Качвам и снимка на бушоните, като подчертавам, че снимката е строго и само за А4.

Fuse%20Box.jpg

Възможно е несъответствие на бушоните с други модели!!!

Надявам се, че съм бил полезен. :respekt:

  • Like 3
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да му се невиди каква била причината. И аз бях без стрелка от няколко месеца. Стои си на нула и това е. Показва само на компютъра колко км. остават и от там се ориентирам за горивото. Сега всичко работи мамка му цифрова тез сложни автомобили.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баси май често срещан проблем, а на мен не ми се е случвало, да чукна на глава. Ще запазя ако ми се случи да имам решение, благодаря! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.Вчера ми се бъгна и мойто табло и по-точно уреда за отчитане на гориво.

По този начин мога ли да си оправя показанието на фис дисплея за колко км. могат да бъдат изминати с наличното гориво(сега ми показва постоянно 2000) или този начин се отнася само за кръглия уред със стрелката??? gruebel.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам, колега.Ако искаш пробвай процедурата, не вярвам да се скапе нещо.Най-малкото не съм единствения пробвал по-горе написаното.Пиши ако го правиш да знаем дали и този проблем се оправя с бушоните. :)

Редактирано от bkolev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бушоните къде се намират, не знам понеже до сега не ми се е налагало да пипам там? blush.gif

И ако това не се оправи има ли шанс да повредя нещо друго?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бушоните се намират като отвориш шофьорската врата отстрани на таблото(има пластмасов капак, който се маха или с ключа на колата или с отверка).Няма какво да повредиш, нали бушоните ги има точно за да не стане някой гаф :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

B6_DS_Door_Open.JPG

Подчертал съм капака с червено.Жълтата стрелка сочи към една вдлъбнатинка, където се пъха ключа/отверката и се отваря капака.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пробвах и на ауди а3 2001г бушоните са на същото място,както и значението им

извадих ги двата бушона и дадох на контакт ,после върнах контакта и сложих бушоните

изписа на таблото FUSE-това го изписа когато дадох на контакт без двата бушона.

дано стане нещо,,засега добре.. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен проблема е че уреда показва повече гориво отколкото всъщност имам. Например в момента стрелката още не достигнала последното бяло деление преди червеното а вече ми изпищя, че съм в резервата. Колата е А3(8L) 2003г. Ще пробвам този метод и ще пиша дали се е решил проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен да си карал зверски последните километри? :zustimm: Иначе колонката и оставащите километри са абсолютно свързани, т.е. показат независимо от средния разход и другите данни на борда. Остава или първото или стрелката ти да се е разкалибровала яко. Може би едно рестартиране на таблото ще помогне, при мен поне помогна за една грешно показваща стрелка, заради която бях набедил датчик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен да си карал зверски последните километри? :) Иначе колонката и оставащите километри са абсолютно свързани, т.е. показат независимо от средния разход и другите данни на борда. Остава или първото или стрелката ти да се е разкалибровала яко. Може би едно рестартиране на таблото ще помогне, при мен поне помогна за една грешно показваща стрелка, заради която бях набедил датчик.

Последните 1000км карам много спокойно, защото имам малко проблеми с колата, така че това не е причината. Уреда започна да прави магарии когато заредих нафта до горе преди да тръгна за морето. Стрелката започна да се връща от крайно дясно положение чак след като бях изминал към 350км. В тази тема съм описал подробно проблема. Иначе съм с малкия дисплей на таблото и ги нямам опциите за среден разход, оставащи километри и т.н. Как се рестартира таблото?

Преди малко се опитах да пробвам метода с бушоните, който е открил колегата, но при мен бушон 15 е за комбиниран уред и автоматична трансмисия(kombigerаt, automatikgetriebe). Колата ми е с ръчни скорости. Все пак пробвах с изваждане на бушони 15 и 28, но без резултат. Ето снимка на моя панел с бушоните. Снимката е кофти, но нямах възможност да снимам фронтално. Някой има ли представа за какво е ограденото в червено бутонче?

Извинявам се на автора на темата, че се намесвам така с моя проблем, но предполагам че ако намерим решение, ще е полезно и за други колеги.

Редактирано от manoleo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бутончето е на допълнително монтирана аларма .все едно я нямаш.с тоя бутон се изключва :) и програмира за различните и режими.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз съм с ауди а3 колега 2001г,,същите мизерии за горивото,пробвах с тези бушони 15-28 но без резултат,явно при нас не е този бушон 15 които е при колегите с а-4ки...нека сподели някоои кои е точният бушон за ауди а3..за помпата е ясен 28..ама другият кои е? :)<_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е, при нас с А3-ките явно нещата са различни. Това с което мога да помогна аз е снимка с легендата на бушоните. Не отбирам нищо от немски, затова дано някой друг успее да разгадае кой е втория бушон освен 28, който ни трябва.3804787p.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1fuseboxinpassengercomp.png

Би трябвало да е 11, Instrument cluster. :)

P.S. Благодарности на колегата ralenekov за схемата, взех я от тук.

Редактирано от STRSHR
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги. Един малко тъп въпрос, но и аз много се озадачих като видях и още не мога да си го обясня. Тръгнах и аз да изпълнявам инструкциите за фиксиране на проблема с таблото и се оказа, че при мен го няма бушон номер 28. Възможно ли е това. Колата си пали и си върви без проблем. Става въпрос за ауди а3 2001 година, 110 коня. Предварително благодаря за отговорите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ясно ама тоя бушон не би ли трябвало да е за нафтовата помпа или тотално съм объркал нещата и ако не е той не би ли трябвало да има друг бушон за нафтовата помпа и ако да той ли трябва да се извади?

Редактирано от galimir®
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...