ithilieth Публикувано 14 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2013 (Редактирано) Можеш ли да ми обясниш, коя ос се движи? Оста на амортисьора не трябва ли да се върти спрямо колата заедно с чашката? Когато волана е изправен, чашките изглеждат добре. Когато свия пълен, чашките щръкват доста (0.5-1 см.). Когато разклатя колата нагоре-надолу чашката се мести доста, но само нагоре-надолу, не и встрани. Чашката е нормално да се движи. Имам предвид оста на амортисьора, там където е хванат с една гайка. Намира се по средата на чашката. При мен се движи тази гайката спрямо чашката, заради което ми пука при въртене на волана и при тръгване/спиране/изкачване/слизане. Редактирано 14 Ноември 2013 от ithilieth Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 8 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 8 Септември 2014 Всичко отдолу вече е сменено - тампони на магарето, носачи, тампони на стабилизиращата щанга и кормилните накрайници. Тропането обаче си остана. Е не е същото - по-слабо е. Явно при мен проблема ще да е бил комплексен. Странното е, че тропането го усещам под краката си, но освен звука да се предава по амортисьора, друго обяснение нямам. Не знам доколко е възможно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milmar Публикувано 21 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2017 Колега, установи ли нещо конкретно за тропането в последствие? Мисля, че ми хлопа пълнителят в ботуша или самият пълнител. Това и от двете страни. Пълнителите са на не повече от 5к км- билщайн. Всичко друго е или сменено, или е добре според майторите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 21 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2017 Можеш да притегнеш пълнителите на място ако се съмняваш в тях - трябва ти подходящ водопроводен ключ (ако нямаш оригиналния), вдигаш коалата на крик, бъркаш между витките на пружината и стягаш яко гайката отгоре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milmar Публикувано 21 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2017 Направихме го това. Когато е стегнато всичко, колата е на крик, колкото да влезе щанга под колелото и да се лашка с нея- при слизане надолу на колелото тропа. А когато махнем капачката- и в двете посоки. Според майстора- амортисьорите хлопат. Ама нали уж хубава марка, на малко км?!?!? Ще видя и второ мнение на майстор, но реших да попитам тук. А евентуално относно наливането на масло в ботуша нещо? Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 21 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2017 Да, наливането на малко масло в ботуша не е лоша идея. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milmar Публикувано 21 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2017 Благодаря за отговора. Ще пиша, като има развитие. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 21 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2017 Всички шенкели за C4 дето съм виждал свалени са били с масло в цилиндъра за пълнителя. Явно има защо Пълнителите дето са на моята са най-евтиното дето имаше в магазина. Имаха допълнителни шайби в комплекта да се подложи под гайката при евентуален луфт, сложихме шайбите и всичко точно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milmar Публикувано 21 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2017 Супер! И това съм го мислил за шайбите. А за маслото- хайде обясни го на майсторите. Не може, че не може- изпуснал е амортисьора. И понеже и аз не съм на 100% сигурен...[emoji3] Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 21 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2017 (Редактирано) Слага се масло, че да не тръгне корозия между пълнителя и ботуша. Иначе ръждяса ли там ще се "заварят" и няма вадене. BTW от старите ми амортисьори единия се оказа, че е само свидетел, но въпреки това нямаше нищо фрапиращо в поведението на колата. Как работи тая предница само с един амортисьор идея си нямам Редактирано 21 Февруари 2017 от radi_nrj Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milmar Публикувано 21 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2017 Аз на скоро я качвах на тресачка(май така беше). Единият ми преден беше изпуснал, но пак даде над 50% по спомен. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
birdman Публикувано 21 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2017 Преди около три месеца слагах Билщайн отзад(не е Ауди) и се разбиха и почнаха да трескат адски ! Сега съм с Каяба и няма грижи. Мисълта ми е, че Билщайн имат много ментаци май, защото не бях единствения, който се оплакваше от тях !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milmar Публикувано 21 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2017 Не е изключено и това да излезе. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 22 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2017 Преди 21 часа, milmar написа: Колега, установи ли нещо конкретно за тропането в последствие? Тропането изчезна след смяна на амортисьорите и тампоните на макферсъните. Тампоните бяха скъсани. Дали тропаше от тампоните или от самите амортисьори - нямам идея. Преди 16 часа, radi_nrj написа: нямаше нищо фрапиращо в поведението на колата. Старите амортисьори бяха Монро маслени. Единият беше приключил, другият не толкова. При влизане в завой с неравности се усещаше, че не държат. Дори и без неравностите, при по-висока скорост, колата се накланяше. При заобикаляне на препятствие и прибиране обратно в лентата, отново бяха на лице признаци за проблем в амортисьорите. С две думи поведението на колата няма нищо общо. Допускам, че при мен ефекта (разликата в поведението) е по-осезаем и заради преминаването от маслени към газови амортисьори. Сложих газов Билщайн от @gsb и към настоящият момент нямат проблем. По принцип се старая да заобикалям дупките или да ги преминавам с ниска скорост, но се случват и изключения. Пробегът е около 15 000 км. Преди 14 часа, birdman написа: не бях единствения, който се оплакваше от тях !!! Газови или маслени бяха? Когато купувах моите и аз бях чел за проблеми. Продавачът ме увери, че действително има такива, но с маслените. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milmar Публикувано 22 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2017 Моите са газови. Единият изпусна. Възстановиха ми го. Искаха само тест със тресачка и гаранцията. За моя сметка останаха теста, смяната и реглажа. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 22 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2017 Преди 2 часа, milmar написа: ..... За моя сметка останаха теста, смяната и реглажа..... Т.е. все едно си си взел нов и си го сменил сам ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milmar Публикувано 22 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2017 Нещо такова.. Много хора дори не вярват, че гаранцията ще им покрие основните разходи. Аз също подлагах на съмнение това, което се случи. Но факт. Да се надяваме, че един ден ще започнат да си покриват всички разходи свързани с рекламацията. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 22 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2017 Мисля, че смяната и реглажа е нормално да са за твоя сметка. Теста би следвало да е за сметка на търговеца. Каква е цената за такъв тест и на каква цена плати амортисьорите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milmar Публикувано 22 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2017 По спомен 110лв на парче с отстъпките. Тресачката- 10лв. За Варна горещо препоръчвам сервиза. Автосервиз Onyx Colors - Оникс Ауто Груп ООД ul. "Atanas Moskov", 9000 Varna 087 980 6555 https://goo.gl/maps/G7a1nw8X1hn Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 22 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2017 (Редактирано) 11 hours ago, nedelcho_iliev said: Старите амортисьори бяха Монро маслени. Единият беше приключил, другият не толкова. При влизане в завой с неравности се усещаше, че не държат. Дори и без неравностите, при по-висока скорост, колата се накланяше. При заобикаляне на препятствие и прибиране обратно в лентата, отново бяха на лице признаци за проблем в амортисьорите. Имаше леко олюляване при преминаване през неравности, но нищо фрапиращо. На голфа като му изпуснаха амортисьорите беше като лодка. И като казвам, че левия амортисьор е бил само свидетел имам точно това предвид, вдигаш стрежена догоре, пускаш го и той пада сам без никакво съпротивление Редактирано 22 Февруари 2017 от radi_nrj Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване