Jump to content

Колата рязко спря да пали! Помагайте!


kostakazakoff

Recommended Posts

Здравейте, колеги.

Такова нещо не ми се беше случвало... Днес си закарах колата при майстора за да ми сменя термо датчика за студения старт (много трудно пали в студа). Та... оставям му колата, значи (палеше и работеше без проблем, че си беше топло времето). След около час той се опитва да я запали, за да я премести на повдигача и... КРАЙ! Не иска да пали... изобщо! Гориво подкачва към инжекциона, има ток към свещите... стартерът върти здраво... никакви наченки на припалване. Замирисва на бензин... Започнах да се съмнявам в проблем с алармата. Утре майсторът ще пробва с други свещи (имал е подобен случай с някакъв 6-цилиндров джип). Ако не запали пак, не знам...! Не може да се чете от компютъра за диагностика... Ужас. Аз определено не съм майстор по колите, само ги карам. Ако някой е имал подобно приключение, моля да сподели. HELP!!!

Колата ми е АУДИ 100 2.0 16V ACE.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като е ровил отзад може би е попрескъснал кабелите на датчика на хол и понякога да има ток към свещите друг път не.Аз имах такъв случай,понякога имаш еискри но не палеше,откачам затчика,мамата си таковал,припоих кабелите колкото да изместя колата и после си купих нов.Другия вариант ако не е стегнато делкото да го е врътнал нанякъде и да е изчезнала точната настройка.Има ток,има гориво-трябва да запали по принцип.

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И можете ли да ми кажете каква е тази букса? Защото е малко почупена и майстора я е превързал със свинска опашка...

 

post-82602-0-66101700-1381947464_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

показва положението на дросела,празен ход на мотора ,в движение и пълна газ,три крачета,при подадена газ няма връзка между никое от тях

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

показва положението на дросела,празен ход на мотора ,в движение и пълна газ,три крачета,при подадена газ няма връзка между никое от тях

Мерси

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И майстора ако е объркал местата на пиновете когато е бърникал там става ебати цирка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май "майстора" е сътворил сегашното положение...
Много е вероятно от "фикснатото" от майстора да идват проблемите ти... ако не е "фикснал " и на друго място...

Редактирано от eic-idimitrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гофрирания маркуч го залепи с нещо друго,а не с това тиксо.Имало някаква "самовулканизираща" лента

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Качи тук снимката,че доста сайтове се бъгнаха

http://picbg.net/login.php

Засега този работи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кръгът на въпросителните май значително намаля. Майсторът е извадил свещите - сухи на барут. Горивото идва до механичния инжекцион, но няма подаване към цилиндрите. Оказа се още, че проблемът се е появил, след като е сменил въздушния филтър... Та, най-вероятно ще да е разкачил някое вакуумче, а без вакуум (доколкото ми стигат познанията) инжекциона не отваря и не подава гориво. Сега рови и проверява. Ще пиша после какъв е резултата.

И... благодаря много на всички за съветите!

Редактирано от kostakazakoff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има електронен регулатор на налягането,може да е побутнал нещо там.Недко, снимката се появи,явно сайта тогава не е бил наред 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вакум има на регулатора на налягане..едно буренце до кутията на въздушния филтър др дето вика Антон е да е регулатора или бензиновата глава да е дала фира 

Редактирано от nedko555
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

разкачил ти  е някоя букса.Огледайте всички кабели покрай въздушния филтър.Според мен този на електронния регулатор на налягането или този под дросела /незнам дали той влияе/но сигурно буксите са опечени и натрошени.Има ли газова уредба колата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

разкачил ти  е някоя букса.Огледайте всички кабели покрай въздушния филтър.Според мен този на електронния регулатор на налягането или този под дросела /незнам дали той влияе/но сигурно буксите са опечени и натрошени.Има ли газова уредба колата?

Нямам газова уредба. Току що говорих с майстора. Проверил е всички букси, няма разкачени. Продължава да не подава гориво инжекциона. Проверил е и някакво маркуче за вакум дали не е запушено. Не е. Каза ми, че за първи път се сблъсква с механичен инжекцион... не го разбира... демек. Ще започвам да търся някой, който се е занимавал с подобен автомобил и знае къде и какви стойности да замери. Ужас.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сетих се за един ЖОКЕР. При смяната на въздушния филтър, по него е имало следи от бензин... натекъл. Това от буренцето ли се получава или? Възможно ли е то да е сдало багажа и затова да не може да запали колата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да не е текло от бензиновата глава.защо не я отворите да видите да няма скъсано платно 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не сте сложили маншона ,големия, добре или е скъсан,бръкни с дълъг шестограм 3 мм в малката дупчица мажду главата и маншона,не върти  ,изкриви го леко и докато върти на стартер ,издърпай шестограма нагоре и ще запалиш,другото най просто сложи малко бензин на 2 от цилиндрите ,като развиеш свеща,просто маншона или не е намясто или е цепнат някъде

Редактирано от buzzi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да не е текло от бензиновата глава.защо не я отворите да видите да няма скъсано платно 

Ще проверим

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не сте сложили маншона ,големия, добре или е скъсан,бръкни с дълъг шестограм 3 мм в малката дупчица мажду главата и маншона,не върти  ,изкриви го леко и докато върти на стартер ,издърпай шестограма нагоре и ще запалиш,другото най просто сложи малко бензин на 2 от цилиндрите ,като развиеш свеща,просто маншона или не е намясто или е цепнат някъде

Мерси! Утре първо това ще направим :)

:blush: Като се замисля... кое е т'ва - големия маншон? Гофрирания въздуховод ли имаш впредвид или...? Индиански въпрос, ама... аз си разбирам от разни файлови формати, дизайнчета и такива ти ми работи... От коли - тцъ.  :all_coholic:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чува ли се бензиновата помпа като дадеш контакт,има ли голямо налягане на бензин преди дебитомера.Да не е откачил едно  кабелче, от лявата страна на двигателя,то е масата към бензиновата помпа.Казваш че имало бензин,но да не е някакво остатъчно гориво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...