nedko555 Публикувано 17 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2013 не сте сложили маншона ,големия, добре или е скъсан,бръкни с дълъг шестограм 3 мм в малката дупчица мажду главата и маншона,не върти ,изкриви го леко и докато върти на стартер ,издърпай шестограма нагоре и ще запалиш,другото най просто сложи малко бензин на 2 от цилиндрите ,като развиеш свеща,просто маншона или не е намясто или е цепнат някъдетва ако има бенз до дюзите а той казва че до там няма никой.а ако има старт спрей май ще му е по лесно место да налова бензин по цилиндрите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 18 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2013 Откачи куплунга на ЕРН (монтиран е вдясно на главата на инжекциона) и виж дали ще запали. Другия вариант е, както Пепи е писал - скъсан/хлабав/сцепен гофриран маркуч или някой маркуч около инжекциона. Ако сте въртели реглажния винт на дебитомера пак няма да подава гориво. Все пак замерете и какво налягане дава помпата на инжекциона и дали върти изобщо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostakazakoff Публикувано 18 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2013 (Редактирано) Цитиране на предходен пост! Точно това казах на майстора преди малко по телефона - да замери налягането на горивото, да отпусне малко налягане от камерата (да не е заклинил ЕРН) и да провери гофрирания маркуч, защото колата я купих със сцепен и лепен такъв (аз го доопаковах с гумена монтажна лента). Ако се е докъсал... кофти... няма вакуум и т.н. Дотолкова се образовах по отношение на механичните инжекциони след нощното четене Редактирано 20 Октомври 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 18 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2013 Дано да не е въртян винта с шестограма.Ако трябва запушете наполовина отвора на входящия въздух към филтъра,че явно при спукан гофриран маркуч му идва повече въздуха,поне да се чуе едно слабо припалване,ако идва гориво към дебитомера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostakazakoff Публикувано 18 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2013 (Редактирано) Цитиране на предходен пост! Не е настройвал нищо. Само е проверявал дали има разкачени букси или маркучета за вакуум. Аз съм на работа и чакам да ми звънне по някое време и да каже как стоят нещата... Редактирано 20 Октомври 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostakazakoff Публикувано 18 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2013 (Редактирано) Колата е запалка принудително след сипване на гориво в цилиндрите. След като майстора я е загасил, пак не иска да запали. Това дали не е сигнал, че гофрирания маркуч е сдал багажа и не може да създаде вакум и да отвори клапата, а оттам - да не отваря клапата на механичния инжекцион или...? Изобщо, възможно ли е пробив във гофрирания маркуч да е причина колата да не може да запали? Помагайте, че вече ша са полудея с тия майстори Останах си без колица заради една смяна на въздушен филтър баси... Редактирано 18 Октомври 2013 от kostakazakoff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 18 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2013 Да извади гофрирания маркуч и да го огледа добре за други дупки и после да го сложи добре и да го стегне със скобите-щ/ом е майстор знае какво да прави,ама аз да кажа/.Огледайте маркучите покрай стъпковия мотор,може да има пукнатини и там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostakazakoff Публикувано 18 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2013 (Редактирано) Цитиране на предходен пост! Ще проверим. Мерси!Нова информация. След като се запали принудително - с гориво в цилиндрите, колата работи при подадена газ - във високите обороти. Пусне ли се газта, поработва малко в ниските, гасне и... край... няма палене! Майстора е огледал гофрирания маркуч и не е открил проблем там. Луда работа И всичко това - само след смяна на въздушен филтър и датчик за температурата (студения старт). Шах с пешката съм! Редактирано 20 Октомври 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 18 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2013 Пробвайте да я палете с изключен стъпков мотор и с включен,Може там някъде да е проблема.Доколкото разбрах,майстора е бутал около термодатчика и около кутията на въздушния филтър.Откачете акумулатора за 10 минути и пак го закачете,чувал съм ,че ако има натрупани грешки,така се изтривали,а колко е вярно-не знам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 18 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2013 да провери ключетата на дросела,клапата дали се движи свободно и това вижте,мотора за празен ход,подайте ми директно 12 волта без значение поляритета,ако не мърда,киснете и раздвижете леко с нещо тънко,не знам от кой модел е вибрационен,конусен или с преграда,функцията е една и съща Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostakazakoff Публикувано 18 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2013 (Редактирано) Цитиране на предходен пост! Значи, ако не е наред стъпковия мотор, няма да може да запали? Редактирано 20 Октомври 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 18 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2013 (Редактирано) при механичния инжекцион,всяко палене е обогатено,тоест,моторчето за празен ход по време на въртенето се затваря и пуска мн малко въздух,целта е силата на вакума да повдигне клапата и да се пусне гориво към дюзите,щом дюзите не пускат гориво,търсете пробив в маркучите ,запекло или със скъсани кабели моторче,липсата на празен ход показва че няма смес достатъчна за да работи мотора,свещите са сухи,другата тъпня е да смените горивния филтър,може да е съвпадение ,но не са един или два случаите когато не достига горивовече колата е студена ,нека провери кабелите на петата дюза пп цитирането на постове в цял размер не е готино,разбирам че си притеснен ,ама ,трий текста и остави само една дума примерно,всеки знае какво е написал и ще ти отговори Редактирано 18 Октомври 2013 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostakazakoff Публикувано 18 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2013 ОК Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostakazakoff Публикувано 20 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2013 Проблемът е решен. Благодаря много на всички за полезните съвети! Без вас нямаше да се справя. Та... проблемът беше в гофрирания маркуч. Първо го свалих, накарах майстора да завърти стартера и дръпнах клапата. Колата запали моментално. Огледах внимателно маркуча и намерих цепнатина около 3 см точно на входа към двигателя (беше омотан със самовулканизираща лента, но при раздвижването му, лентата се е смъкнала настрани и... няма вакум. Имах такава лента, залепих мястото и... колата работи на часовник. Временно ще е така. Утре чакам да ми пристигне друг гофрет по Еконт (благодарение на Иван, на който благодаря много за телефонното дистанционно обучение ). Благодаря отново на всички. Желая ви дълги безаварийни удоволствия с любимата марка! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 20 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2013 Няма как да пали със сцепен гофриран маркуч - просто не се вдига клапата нагоре, не натиска плунжера отдолу и съответно главата на инжекциона не пуска бензин. Маркуча се сменя само с НОВ (най-добре) или ЗДРАВ 2-ра употреба. Няма начин да се залепи качествено . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване