Jump to content

auto on/off concert a4 b6


fdvd

Recommended Posts

Здравейте колеги, купих колата ауди а4 б6 2004г. с Audi concert - като на снимката. Рботи си нормално, но не ми се вкл. при стартиране двигателя, както и не се изкл. автоматично при изключване от контакт. Как може да се оправи?

Редактирано от fdvd
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж отзад дали всички букси са вкарани и са наред. Доколкото си спомням постоянния плюс(това, което искаш) си беше на отделна букса. Това го казвам по спомен от човек, който ми слага афтърмаркет ЦД на предното Ауди. Въпросното ЦД нямаше тази опция по дефолт и единия кабел с букса остана свободен. Все пак не съм сигурен, говоря по памет само. :)

Редактирано от dimitrov788
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най вероятно не е от буксите,а колата е била с касетофон,и според мен трябва софтуерно да се оправи.

Редактирано от Nikieva
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най вероятно не е от буксите,а колата е била с касетофон,и според мен трябва софтуерно да се оправи.

Аз съм с касетофон на моята(Chorus) и си ми работи функцията, която колега иска. Не знам дали има връзка, може и да си прав и да иска софтуерна настройка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В една друга тема писах ,аз оригинално съм със касетофон,а сега съм с цд концерт,и се пуска от копчето,независимо дали съм или не на контакт.Онзи ден си взех и Chorus касетофонче,и при махнат ключ си гасне,както и мн други функций му работят,за разлика от концерта

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При В6 няма (+) от контакт! Радиото се пали по CAN-шината и се гаси пак от там!

 

Говорим за кола с фабрично радио, не с радио-подготовка!

Редактирано от Pav3l
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Светят ли бутоните при пуснати габарити, свирят ли колоните във задните врати и изписва ли станциите на Фис-а?

 

Ако отговора на въпросите е не вероятно колата е била без фабрично радио и това е добавено в последствие без да бъде вързано към кан шината на колата.  В повечето случай липсва окабеляване за к-линия и кан шина и таблото не е кодирано за фабрично радио.

Редактирано от cvetan83
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Опитай със ваг ком да влезеш в радиото и виж какви грешки дава, вероятно ще липсва комуникация с таблото. Ако радиото е вързано със кан-а на таблото няма начин да не гасне при вадене на ключа. А за изписването на станциите е въпрос на кодировка самото табло. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

проблема е че не се свързвам изобщо с радиото.

http://prodavalnik.com/vcds---vag-com-11-11-3-vag-com-hex-can-dual-k-usb-i32527437

с такъв кабел съм,но не мисля ,че е от кабела

Редактирано от Nikieva
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

По скоро радиото  е насадено допълнително, когато колат е с аудио подготовка има 4 говорителя, но няма окабеляване за кан и к- линия, за това не се вързваш. Радиото е може би един от най-непретениозните модули за свързване при диагностика. Ако можеш направи една снимка на евробуксите  за да се ориентирам и ще ти кажа как да оправиш проблема!  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С 4 във врати те съм + пищялките,една отпред в таблото,и буфера,буксата най горната е два пина които са can-l,и can-h

другия сектор е отзад за буфера,средната е за предните колони и средния,а долната е захранване и к линия

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е наред с окабеляването, но вероятно няма комуникация с таблото. С твоя кабел успяваш ли да влезеш в табло-17/адаптации-10? Ако успееш погледни на 60-ти и 62-ри канал какви са кодировките. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи на единия доколкото си спомням е -радио,навигация,табло ,телематика и телефон,като само телематиката е иззключена, а на другия ,пак доколкото си спомням са някакви държави.

Ако можеш да ми поясниш по точно как става.

Редактирано от Nikieva
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В канал 60 - сума от числа, която зависи от оборудването на колата (примерна кодировка 1045)

+00001 = Engine (Standard)

+00002 = Automatic Transmission (Optional)

+00004 = Brake (Standard)

+00016 = Airbag (Standard)

+01024 = Instrument Cluster (Standard)

 

В канал 61 - сума от числа (примерна кодировка 1283)

 

+00001 =Central Electronics (Standard)

+00002 = Comfort System (Standard)

+00064 = Trailer (Optional)

+00128 = Convertible Top (Optional) / Verdeck (Serie bei Cabrio)

+00256 = Instrument Cluster (Standard)

+00512 =  Tire Pressure Control (Optional)

+01024 =  Steering Column Electronics (Standard)

+02048 = Climate Control (Standard)

+32768 = Auxiliary Heating (Optional)

 

В канал 62 - сума от числа (примерна кодировка 17)

 

+00001 =  Radio (Optional)

+00002 = Telephone (Optional)

+00004 = Navigation (Optional)

+00008 = Telematics (Optional)

+00016 =  Instrument Cluster (Standard - only coded with 2nd Component)

 

Записвай си кодовете  преди да въвеждаш нови!  Опитай с читава кабел да провериш има ли грешки в радиото и таблото. 

Редактирано от cvetan83
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В канали 60 и 61 много често кодировката е не включва  "Instrument Cluster (Standard)" и таблото не комуникира с радиото. Знаейки оборудването на твоята кола можеш да си калкулираш кодовете и да ги провериш дали са верните. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не става,кодирах адаптирах не става и не става,не открива модули навигация и радио,само телефон,и аз не знам защо така

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...