venkYYY Публикувано 19 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2013 Здравейте колеги, предстои ми смяна на масло, в момента съм с ЕЛФ 10W40 и съм адски недоволен, изхвърля ли го, харчи ли го.. за 7 хиляди съм долял към 400-500 мл. Чудя се ако сипя 15-ка как ще бъде? Казваха ми, че Валволин и някакво Евро Л(Което било предлагано единствено от Ауто плюс) били хубави, но все пак искам да чуя и мнения от колеги които карат коли със съответния двигател. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 19 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2013 400-500мл. на 7000км не е въобще притеснително или ненормално, макар и за атмосферно дишащ двигател. Защо не се придържаш просто към предписанието на производителя по отношение на норма/стандарт? Иначе за сходен двигател, който имаме в семействотото, ползвам Мотул масла от години и няма оплаквания. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 19 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2013 Ти трябва да почерпиш за такъв разход на масло.....Имам познат със същия мотор на Голф, но не случи с него като купи колата.....1л. на 1000 км.....Сипи си друга марка масло и гледай как го понася след още 7000 км.....и ако толкова те дразнят тези грамажи смени гумички на клапаните. Иначе 10-40 е идеално масло за такъв двигател. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sonny Публикувано 19 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2013 (Редактирано) Еми аз съм със същата кола и от февруари до сега (понеже карам главно до офиса и тук-таме извънградско, пробега ми е около 4 хиляди км) не съм пипвал маслото - 10в40, но не помня какво сложиха (на пролет ще го сменям с Кастрол Магнетик). По щеката в момента ми е около 60-65%. Разхода е доста доволен по мои сметки. Редактирано 19 Ноември 2013 от Sonny Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 19 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2013 Нито едното е странно (да няма видим разход), нито другото (около 1л. на 15000). Всичко е в рамките на толеранса, зависи от на колко км е двигателя, как е разработен и каран и т.н. и т.н. Не бих се притеснявал особено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Da Nail Публикувано 19 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2013 Моя AKL си го карам с Castrol GTX 10W40. Колкото е сипано (малко под 5л.) толкова ще извадим. Не го е пипнала колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ros81 Публикувано 19 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2013 А пък аз моят AKL го карам с Motul 5W-40 X-cess 8100.Взимам го само от колегата Ace, двигателя работи с него много добре и не го пипа.За 10 000км, не ми се налага да доливам.Седи си винаги малко под максимумът. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 19 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2013 Защо слагате 10W40 на този мотор, 5W40 му е спецификацията ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 19 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2013 А пък аз моят AKL го карам с Motul 5W-40 X-cess 8100.Точно за този Мотул говорих по-горе! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkYYY Публикувано 20 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2013 По мой знанич колкото повече падат цифрите преди W толкова повече маслото става по-рядко, та 5W40 не е ли адски рядко за мотор който не е чисто нов? И въпрос към колегата който кара с Кастрол, каква е цената за литър? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Da Nail Публикувано 20 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2013 От германско ми го носят. Oколо 50 лева излиза 5-литрова туба. Гледам тука в един сайт малко повече го дават, уж внос от Германия също. За това гъсто ли е или не, не знам. Нямам грижи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване