Anton Dinev Публикувано 6 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2013 Колеги, някой може ли да ми каже маховика от 80-кa 2.3 NG, става ли за А4 ADR 98г. ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sex_niki Публикувано 7 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2013 Вземай от АЦЕ мотора заедно с болтовете Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anton Dinev Публикувано 8 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 8 Декември 2013 мерси колега ! попадна ми от NG и затова питам, дали не става Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sex_niki Публикувано 8 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2013 До колко знам,че от този двигател не стават маховиците,а само от АЦЕ и още някъв ама не помня Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anton Dinev Публикувано 13 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 13 Януари 2014 (Редактирано) здравейте! намерих си маховик от АЦЕ мотор, но на зъбното колело, което е на самия маховик е откъртено едно зъбче (при демонтажа са държали на конрта на него за да го освободят от двигатела), Въпросът ми е мога ли да прехвърля зъбното колело от демферния маховик на този едномасов маховик и друго дали ще е проблем да го поставя така със счупения зъб, ако не става замянатa Редактирано 13 Януари 2014 от Anton Dinev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 14 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2014 Предполагам, че на стартера няма да му хареса, като се нацели с него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anton Dinev Публикувано 14 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 14 Януари 2014 не ми се вярва един зъб да окаже някакво влияние. На дали стартера зацепва само на един зъб . Аз лично си мисля, че няма да имам грижи ако го сложа, но искам да чуя мнение на колеги- автомонтьори (ако има такива де) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 15 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2014 Нямаш си на идея, какво влияние ще окаже, ако извадиш късмет тоя счупения зъб се окаже в един момент срещу колелото на стартера. Особено, ако няколко месеца след слагането на маховика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anton Dinev Публикувано 15 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 15 Януари 2014 може би си прав, колега! трябва да намеря някой демпферен маховик, за да му измеря вътрешния диаметър на този венец и да го сравня с този на обикновенния. Ако са еднакви ми казаха, че може да се избият и да сложа моя здравия на мястото на този със счупения зъб Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alter_breed Публикувано 23 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2014 Толкова трудно ли се намира такъв маховик от АЦЕ? И само информативно колко им търсят на тия маховици? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iv4o89 Публикувано 23 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!ИМам маховик от 1з мотор той е същият Редактирано 24 Януари 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anton Dinev Публикувано 23 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 23 Януари 2014 не знам по колко вървят маховиците, На мен тоя ми попадна за без пари и за това се интересувам дали може да се прехвърли тази зъбчатка(или както там се нарича) от оригиналния демпферен на този, Знам, че се избиват като се нагреят леко, но не знам вътрешния диаметър на едната и другата зъбчатка дали е еднакъв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
binev Публикувано 28 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2014 Толкова трудно ли се намира такъв маховик от АЦЕ? И само информативно колко им търсят на тия маховици? Между 25 и 140лв. зависи от продавача. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 28 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2014 Само да питам, маховика на А4 няма ли пин за датчика за палене? Ако има, как я мислите тая работа с маховик от мотори с механична инжекция? Ще им набивате допълнително ли? Sent from my GT-I9195 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stangata Публикувано 3 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2014 около 50 лв върви здрав маховик от аце не рискуваи заради 1 зъб да сваляш 2 пъти скорости Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
binev Публикувано 15 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2014 Само да питам, маховика на А4 няма ли пин за датчика за палене? Ако има, как я мислите тая работа с маховик от мотори с механична инжекция? Ще им набивате допълнително ли?Sent from my GT-I9195 using TapatalkНа 1.8т АЕВ става Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 22 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2014 Колеги да ви питам, маховик от 1Z става ли на AFN? Трябва ли да се сменят и феродов и притискателен диск, или може да се ползват тези от AFN-а? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stangata Публикувано 23 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2014 не може да полсваш сегашния притискател и феродо трябва да сложиш феродов с пружини и съответно друг притискател коплекта с отстъпката на закс излиза около 200-220 лв и 50 лв за твърд маховик работата е около 100 лв грубо 400 лв трябва да те оправят за твърд комплект за мекия маховик някъде около 800 лв коплекта с отстъпки и 100 лв за труд стават 900 единственото е че при дизелът незнам дали няма да се появят вибраций иначе при бензин както е при мене не виждам някакви промени Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Decho1 Публикувано 14 Март 2014 Доклад Share Публикувано 14 Март 2014 (Редактирано) Здравейте!Имам Ауди А3(8P),2004г.,5 скорости.Маховика ми е заминал и искам да го сменя,но с твърд.Може ли да ми кажете какъв точно да е?Казаха ми,че Valeo имали такъв комплект,който става за моята кола.Благодаря предварително. Редактирано 14 Март 2014 от Decho1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stangata Публикувано 31 Март 2014 Доклад Share Публикувано 31 Март 2014 виж сега колега при дизелите малко рисковано не че няма да тръгне добре колата обаче предплагам си помпа дюза имаш голям въртящ момент от ниски обороти придружен с вибрация може да стане отврат но може и да няма никакви странични ефекти но аз колкото п.д съм карал хем с меки маховици на всички се усеща вибрация в педалът макар и лека а не ми се мисли какво може да стане с твърда конверсия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване