Bukmop19 Публикувано 10 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2013 Имам ауди 80 1.9тди 1Z мотора.В момента турбото се усеща след 3000-3100 оборота.Въпроса ми е на колко по принцип би трябвало да е заводско ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 10 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2013 След 1 500об. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro11 Публикувано 11 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2013 моя курник е същия и турбината се усеща около 2000-2100 оборота. докато ги стигне си е малко мудничък. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bukmop19 Публикувано 11 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 11 Декември 2013 Значи според мен трябва да отида някъде да ми нагласят турбото и гдп-то Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
parconi Публикувано 11 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2013 Tурбото няма какво да ти го гласят,по скоро са ти пипани милиграмите,със сигурност са от 3,5 нагоре,колкото са повече,колата ти става по мудна,по тиха,и турбото тръгва да развърта по късно,и.............започва да гори повече,няма динамика Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bukmop19 Публикувано 11 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 11 Декември 2013 Колата ми е доста шумна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
parconi Публикувано 12 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2013 Закачи я на ВАГ и ще видиш някои неща които могат да те насочат,ако не можеш отиди при някой който може. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bukmop19 Публикувано 23 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 23 Януари 2014 Вашите коли как се държат при ускорение ? Моята напоследък като се ослушвам след 1700 оборота започва да се чува свистене и мисля че е от турбината, но осезаемо усещане на повече мощ не усещам. По принцип съм се возил на астра 1,7тди и при нея след 2500 оборота двигателя си сменя звука и се усеща леко дърпане,а при моята хич ;[ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 23 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2014 Може да имаш спукани турбо пътища. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedko555 Публикувано 24 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2014 въртящия момент на 1Z e 182 Nm при 2300 оборота Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bukmop19 Публикувано 24 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 24 Януари 2014 Иначе пробвах с регулиране на wastegate-a , но резултат няма...явно найстина нещо има проблем с пътищата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedko555 Публикувано 25 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2014 Почвай да търсиш...що не си намериш един буустметър да видиш кво се случва и как надува турбината Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bukmop19 Публикувано 25 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 25 Януари 2014 И аз си мислех това за бууста,а на колко бара е нормално да е ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubolalev Публикувано 20 Април 2014 Доклад Share Публикувано 20 Април 2014 въртящия момент на 1Z e 182 Nm при 2300 оборотана 2200об.на втора скорост примерно,се усеща усезаемо един тласък на автомобила,когато си е наред! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chichati Публикувано 21 Април 2014 Доклад Share Публикувано 21 Април 2014 въртящия момент на 1Z e 182 Nm при 2300 оборотаАз го намирам,че е 202Nm при 1900 оборота. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubolalev Публикувано 21 Април 2014 Доклад Share Публикувано 21 Април 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!това е за по новете 1з,след 1996г.,така мися. Редактирано 21 Април 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване