ivo_001 Публикувано 16 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2013 Имам А3 1.6 98г., която доста посръбва масло. Не пуши, не капе, обаче от смяна до смяна си отиват 2-3 литра. В момента съм с Шел 15w40, преди това съм карал с Кастрол 10w40 и Елф 10w40. Но положението е едно и също Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 16 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2013 Отвори си мотора и смени сегменти и гумички на клапани и си решаваш проблема. Ако не ти се занимава, то поне с гумичките може да пробваш. За атмосферен мотор 2- 3 литра си е доста. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo_001 Публикувано 16 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 16 Декември 2013 (Редактирано) Добре де а не трябва ли поне малко да препушва ако са сегменти? Редактирано 16 Декември 2013 от ivo_001 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko76 Публикувано 16 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2013 Каквото и да е все ще пропушва,това че ти не го виждаш на огледалото не значи че не пропушва при този разход. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo_001 Публикувано 16 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 16 Декември 2013 Специално карах един приятел да кара по мен да видим да ли пуши. Грам пушек няма, но при всички положения другия месец ще му се сменя ремък и може направо да сменим и сегментите. А относно с какво масло да карам, някви идеи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko76 Публикувано 16 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2013 както казваш в момнета си с 15 не знам на къде повече.Просто имаш проблем с двигателя и трябва да се оправи.Ако не го оправиш каквото и масло да слагаш все тая. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hugsy Публикувано 16 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2013 Това 15/40 в зимно време не е много подходящо. Оправи си двигателя, че ще береш ядове с това гъсто масло. Смени първо гумички както те посъветваха. След това ако не се оправи се преминава към по-сериозните инвестиции. И според мен също колата трябва да ти пуши. Дори е възможно да имаш и омаслен ауспух. Моята А4 също е с 1.6 мотор и я карам само с 10w40 на Fuchs и на Castrol. Не го пипа ! За 9000 км от смяна до смяне не доливам нищо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joromotoro Публикувано 6 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2014 Какъв пробег ти е колата? Това 15W40 не е много добре. Виж гарнитура на капака на клапаните. Аз съм със същия мотор и ми тече от капака на клапаните още не съм сменил гарнитурата(а трябва) и си доливам по 200 300мл на 1000км. А и колата ми е на 214 000 км. Смени си маслото с 10W40 и виж как ще е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arsenal88 Публикувано 7 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2014 колегата по-горе е прав щом колата не пуши грам,значи има теч на масло от някъде,при мене поне се вижда че мотора от задната страна е целия в масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo_001 Публикувано 4 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2014 Съжалявам че толкова късно отговарям Първо да кажа, че колата вече е на 203 000, като я взех беще на 168. Карах я с 10vv40 castrol, преди това с едно друго немско, сега е с shell. Преди наистина ми тече от капака на клапаните, но го мених. Имам чуството, че все едно щеката за маслото ми е по дълга, защото след като сипа и една седмица след това пак си е на минимума Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване