Jump to content

Кабриолети (89)


esox hunter

  

71 гласа

  1. 1. Какъв кабриолет притежавате / карате ?

    • 1.8 20V (125 Hp)
      3
    • 1.9 TDI (90 Hp)
      6
    • 2.0 E (115 Hp)
      14
    • 2.3 E (133 Hp)
      16
    • 2.6 V6 (150 Hp)
      12
    • 2.8 E (174 Hp)
      10
    • модифициран /тунингован/
      10


Recommended Posts

Колега (radodivaka), много-добре изглежда машината :) ...и аз се загледах в капака на гюрука, че не затворен автоматичен ли ти е или ръчен?

Гледам си боядисал целите брони, аз на моята машина съм й предвидил за май месец една боица и се чудя дали да оставя броните в оригинален вид (с черно отдолу) или и аз да ги боядисам целите :eusa_think: ...същата броня съм приготвил да слагам...
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 1,3k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Бре голямо развитие в темата, аз също съм навит да си спретнем някоя срещичка като се постопли някъде из централна България :)

От няколко дни вече имам 2-ро кабрио освен червения бензинояд,  доста търсено от мен 1.9ТДИ :) Като изключим сравнително не лошия външен вид има доста екстрички от сорта на клима, ел.гюрук, оригинален буфер, телефон със стойка, рекаро с надуване подгрев и еърбеци, темпомат и много търсеното от мен печка Вебасто  :bia:

032980848.jpg?r=0032980856.jpg032980842.jpg032980833.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От БГ е дизелчето, бях се отчаял и в един ден съдбата ме срещна с него викам си я кабрио с С-кова предница и като видях закривените муфи отзад разбрах, че ще е моята :) От доста време е тук имала е 3-ма собственици и като цяло и се знаят и километри и всичко, последните 4г е карана за по 20 дни в годината.

Определено си карам дизелчето, просто това ми е любимия мотор, тая губи доста по точки на цвят и звук спрямо другата ми ама вече почвам да свиквам  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво. Увеличава се бройката :) Честито и за дизела. 

А има ли кабриа без електрически таван? Аз си мислех че всички са електрически и това не е просто опция а стандарт за модела...Също така и еърбеците би трябвало да са стандарт. И още един последен въпрос : Какво е печка Вебасто?

Колко пари вървят дизеловите в България?/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има много кабриа с ръчни гюруци, по скоро ел. гюруците са опция ;) ....както и климатиците...
Като стана въпрос за ел. гюруците я да попитам, къде си ги сервизирате? ...примерно доливане на хиравлична течност, отстраняване повреди по механиката и т.н. Митко (vectra) ми беше казвал за един сервиз, но ме интересуват има ли и други серзвизи, от които сте доволни и са наясно с механиките на гюруците.
Наскоро бях в Порше (до Овча купел) и си викам я да питам, колко ще струва доливане на хидравлична течност в помпата на гючрука напр. Пратиха ме при човека, които отговарял за сервизната дейност, но като му казах какво ме интересува остана супер учуден (все едно на китайски го питам), гледа в компа и вика "ми няма таква услуга има за разглобяване на гюрука"... че аз не искам да се разглобява гюрука, само доливане с "шприца'. Не можа да ми помогне и прехвърли топката да съм питал Порше запад... Не съм ги питал още... ;)
Та малко инфо в тази насока би било полезно, защото това не е елемт от колата, които да не се разваля особенно, ако се отваря и затваря често...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Становището ми по въпроса е, че няма предвидено такова. В нормалните държави си имат сервизи за гюруци "От-до" и в това число България сигурно има. А течността могат да я сменят... знам ли. Евентуално в серизите за смяна на течността в автматичните скоростни кутии. Една машина с два маркуча, която от единия вкарва а от другия изкарва течност. Аз все се каня и още не съм отворил кората за достъп до помпата на тая хидравлика да видя с доливане ли е или с тоя принцип на вкарване и изкарване, но до олкото есокс ми е обеснявал е последната.

 

Относно опциитие хубавото на щатския пазар че повечето немски коли навремето са идвали с пълни екстри. Единствения двигател, официално внасян е моя 2.8 литра 6-так с ел гюрук, еърбеци, темпомат, климатик, аларма, подгряващи седалки и. дървени апликации и т.н.

Имало е само 3-4 екстри до колкото знам и те са: Дистанционно за централното, CD чейнджър в багажника и на моделите от 98-ма ел седалки. windshield protector (За вятъра при свален таван) много ефективно нещо и много търсено от мен . Нямало е например екстрата с рекаро салона, ръчната кутия и още кой знае какво.... тази печка също може би не се е предлагала. Всичко това на цена около $40 000 Пред 97-ма. Това са си дооста пари 

Редактирано от Georgiiii
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямаш ли windshield? Определено след ел.гюрука е най-голямата екстра за мен при едно кабрио. Последните 2 год, обаче, смятам, че в БГ кабрио без климатик не може да се кара. Има дни, в които дори при свален гюрук, стъкла и windshield пак е адски топло, дори да се кара със 120-130км/ч.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен лично windshield не ми е нужен...обичам да ми вее :hilezh: ...иначе то какво... остава ми само да ме пече слънцето :supercool:  .... Към сегашния момент това е последното нещо в което бих инвестирал в моята кола...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карал не, но съм се возил в кола с такъв. Не ми е хладно, дори и под тези температури съм я карал...не го казвам само да се шегувам...най-много да си облека яхтеното яке ;) ...и пускам парното да духа на 3.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:)   ;)

 

... а по въпроса със сервизите за гюруци, никой нищо не дума ...има ли читави, къде  :rolleyes:

Ако е само за доливане на течност мога да ти кажа как се прави, отзад в дясно като махнеш малко кори се стига до въпросното хидравлично управление, някъде отгоре или отстрани забравих вече има като пробка един болт 13-ка мисля беше. Развиваш го и с едно маркуче от система примерно го вкарваш вътре и вдигаш нагоре, оттам вече дали с фуния или нещо друго наливаш хидравличната течност и на самотек си влиза (все едно за скоростна кутия примерно). Отстрани има място на което се вижда нивото на течността, добре е след като налееш да раздвижиш 2-3 пъти гюрука да се прокара навсякъде и пак да му провериш нивото.

Никаква философия няма, супер елементарно е само да не си нервак или с ръце в джобовете :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега :zustimm: , аз съм го разглабял в този отсек стигнах до махане на капака на помпата и видях къде е въпросния болт (по спомен в предната част отгоре на помпата, ако не се лъжа), но мислех, че се шприцва по някакъв начин, а то можело и на "самотек". При мен обаче т.н. "бурканче" за течността не е прозрачно, а черно (при някои помпи е такова) и няма как да разбера, колко е поело. Освен да наливам до преливане и после със спринцовка да дръпна малко течност.
Имаш ли идея колко мл. общо събира?
Ето една помпа за коелгите които не са виждали:
$(KGrHqV,!lMFJS5Lz(6zBSbrWiVOzg~~60_12.J$(KGrHqJ,!q4FE1DPDNBEBSbrWk()cw~~60_12.J

При мен гюрука работи изключително гладко и тихо, но понякога задния десен механизъм не иска да заключи от раз (така си я купих) ...и се налага понякога отново с  бутона да повдигна капака малко нагоре и пак да го пусна за да заключи. Иначе, ако не го направя дава грешка и мига на таблото до следващото отваряне затваряне, когато си  я чисти сам.
Мехнизма за заключване си работи явно му трябва минимално регулиране, но не знам как. В сервиза ми казаха, че всичко си работело перфектно, но трябвало да се регулира...
Пробвах отгоре с джаджнята, която е на капака (те се регулира) и като я отпусна надолу си заключва но пък капака отдясно стои леко повдигнат и ме дразни.
Ако има начин да регулирам заключващия механизм (защипващия) , които е в купето един вид да го повдигна леко нагоре вероятно, ще стане работата, но не знам как :nixweiss:

Редактирано от esox hunter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това със светкането на лампичката е по default - почти съм сигурен че на всеки става. За да не ти свети, пробвай така: Когато отваряш тавана, при щракването на капака не пускай копчето, а го задръж докато стъклата се повдигнат пак нагоре и чак тогава го пусни. Когато аз си го свалям, пущам копчето веднага след като заключи капака - лапмата светва и трябва да изгася и пак да запаля за да изключи, че иначе ме дразни да ми мига постоянно.

Ако маслото ти е на нормалното ниво, значи помпата си бачка добре и няма нужда от смяна, но кой знае...

При мен ръчната е добре натегната, но все пак на първия "зъб" няма кой знае колко спирачно усилие. Като каром много бавно, леко чуквам ръчната да отчете сензора и в движение си свалям тавана. Установих обаче, че ако вдигна към 10-15 мили/час, колата ме усеща и го заковава на едно място.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реших проблема с гюрука ;)
Като начало открих няколко скъсани ластика от които единия се оказа доста важен и при сгъване не прибираше достатъчно плата на гюрука и едно ръбче от него запираше в уплатнението на "коша му". Сложих нов ластик да се прибира и след това регулирах на капака крачето за заключване - сега вече си заключва от раз или със съвсем леко задържане на бутона.
Проблема е, че като остареят гюруците рамките леко започват да "бягат", платовете не са толкова еластични, а и като се изпокъсат ластичета тук там и ето ти "проблем". Използвах и смених още няколко ластичета, където можах....

Георги, не си прави експерименти с отваряне на гюрука в движение, че да не "обърнеш чадъра" :hilezh: ....предполагам, че има и друго което да блокира в движение отварянето освен ръчната, но това са стари концепции кабриа за разлика от някои съвременни, които могат при 25 км/ч да отварят и затварят...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съвременните могат и до 50км/ч. Лъгал съм моя като ръчната е дръпната колкото да светне лампичката и се отвори без проблем. Въпреки, че стана , не мисля, че е много добре и не съм експериментирал повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм го правил тоя номер 1-2 пъти да опитам само, но без да давам газ. Само на самоход.

Интересното е че всеки път след като затворя тавана забравях да натисна копчето отново и ми мига лампата ако не го задържа още малко, за да вдигне прозорците. Също така и докато не направя това, не ми позволява да използавам копчето за всичките прозорци. Но му хванах шемата и от известно време е супер.

Днес даже извадих корите на багажника за лек ремонт, но снимки ще кача утре :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги изпитвам трудност с качването на снимки и затова по натам ще покажа нещо. Сега е наред да сменям маслото, но вечната дилема какво да налея се оказва трудна. Изчетох няколко теми за масла и пак не знам. Работата е там че в щата където се намирам, температурите са си доста височки 30-40 по целзии е нормална температура през лятото (За сега е 20) . Зимата е около +10 градуса. Така че предписаното 5w30 мисля не е най-подходящо, тъй като по всички предписания, вкл и това на моя мотор е за студен климат. Добре ли е ако сложа 5в40 пълна синтетика? Или пък какво ще кажете за това 10в60 пълна синтетика? http://www.fcpeuro.com/Audi-parts/Cabriolet/Chemicals-and-Fluids/?brand=Liqui-Moly

Третия вариант е 10в40 семи-синтетично масло пак на Лики Моли. Четвъртия и най-отговарящ на тази таблиза е 15в40, но той е т.нар. тук "Конвеншънал ойл" и е боза буквално

ето и таблицата от производителя с температурните индекси и съответните градуси

033045837-big.jpg?r=0някакви мнения?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен с колегата погоре 10-40 ....условията които си описал са горе-долу сходни с тукашните, колите като години също ;)  Аз карам с такова и когато го сменях Влади в сервиза ми каза, че това е оптималното за тази кола (с такова си и беше ) ...

п.п. но с уточнението че моя двигател е различен от твоя.

Редактирано от esox hunter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До миналата година колата е карана във Флорида, където е самия ад - жега. Карана е само с 5в30 минерално рециклирано!!!  :wall:  Всичко си е наред, докато не минах на пълна синтетика 5в30 нужно за студовете на Чикаго. Под капачката се образува малко кафява пяна - като боза и хората от сервиза ми обясниха че заради смяната на маслото винаги се получава така. - от минерално на синтетично. Сега преди да го сменя ще Флашна системата и ще налея най-вероятно полу-синтетиката 10в40 или пък ще намеря пълна синтетика със сищия вискозитет, но от друга марка. Тукашния Кастрол и Мобил са еквивалент на MD10  :hilezh:  и са made in Mexico

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При разпарчетосването на корите в багажника за да изкормя автоматичната антена, намерих и моята хидравлична помпа - изглежда много сложна с 1500 маркуча. Състоянието е като нова. В безпраховата среда където я карам всичко се запазва. :) 

Балончето с нивото на маслото ми показваше МАКС когато тавана е свален и МИН, когато е вдигнат.

033056839.jpg?r=0

 

Да задам един въпрос към по-компетентните - какво е това нещо, която е зад стопа от към шофьорската страна? Масивно чугунено е, на тампони стои и се клати наляво-надясно. Точно до бибитката на алармата е. Захваща е от болтовене на тампоните на багажника.

Миналия ден като се мъчих да регулирам тези тампони на капака на багажника, не съм ги завил както трябва и докато карам нещо ми притропваше в багажника. Открих тази част и след като затегнах, нещата се оправиха, но какво е това>

033056834.jpg?r=0

 

 

зад стопа се намира, до автоматичната антена

033056838.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чувал съм, че в задната част на тези кабриолети има чугунени тежести за баланс заради конструкцията на колата (кабрио) поради това и кабриолетите са по тежки от аналгични Б4-ки седани напр. (за това Ради Б4 ме светна преди време 'щот аз мислех, че кабриата са по леки ;) ) Вероятно това е въпросна тежест. При мен не съм гледал дали има там такова нещо или някой през годините го е изкурубил ;) ...трябва да сваля кората да погледна...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...