Jump to content

a3 мнение за температурата


anton_8609

Recommended Posts

Здравеите колеги!

Скоро си купих а3 1.9 тди 130коня,2001година декември,и сега имам пробмем с стрелката която  отчита температурата.

Още при паленето сутрин,стрелката е на 70% и после като загрее саответно минава 90% и сега гледам че всяка сутрин се мести все по нагоре и по нагоре сега е между 70 и 80% и после като загрее подминава и 100% което си е стряскащо.

Мерси за съвета предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега мерната единица на стрелката не е в %, а в Градуси по целзии.  Трябва да я закачиш на диагностика и ще стане ясно къде е проблема, но най-вероятно е температурния датчик, който е евтин. Само за инфо. на половината ми приятели с Ауди стрелката показва грешно включително и моята.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези модели нямаха ли проблем именно с таблата? Мисълта ми е, че проблема може да е в таблото, а не в датчици.

Редактирано от Da Nail
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какво имаш предвид ако е френско да

и ако е преблема в таблото какво следва?



днес даже забелязах че минава 110% и незнам дали наистина е загряла или не е

не се включват перките?

другото което е че мн кади през аспуха и то един бял пушек незнам дали щото загрява или заминава торбината?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До тук аз горещо ти препоръчвам да я закараш на диагностика при някой майстор дето разбира .Таблото ако е френско най вероятно е боклук и за това ти прави мизерии, вентилаторите трябва да се включват след 100 градуса.Тук за тях имат управление може то да е заминало за пушека пак вариантите са няколко.Вместо да целиш в кьоравото вземи я закарай да се види или поне сподели от къде си, може да има колега от твоя град за една бира да ти направи диагностика и ще имаш отговори. 

Редактирано от Screamm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичага като ти дигне на 110% го тупни отгоре над таблото и виж дали ще падне на 90%, ако стане е таблото, и тва грешка няма да ти отчете!

 

П.С.: разби ме с тия проценти :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:) градуси де

Ами аз така или иначе ще я закарам на диагностика утре

От Бургас съм.

А какви може да са вариантите за белия пушек и защо не се включват перките даже при надвишаване на 110 градуса

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вариянтите за да не се включат перките са или таблото е боклук и не показва релни стойности или управлението на перките не се включва което пък от своя страна има варианти защо.

Белия пушек е че в сместа има и вода т.е  е пара, гледал ле си антифриза си в какво състояние е и дали нямалява?
Ако пушека е синкав тогава в сместа има и масло т.е гори масло .
В раздела клубни събития подраздел изток потърси някой който да ти направи една диагностика, колега от тук па после виж какво е показанието и тогава с реални данни ще си говорим.

Редактирано от Screamm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам че е безмислидно така да говорим без да съм я закачил на диагностика,но днес забелязах че малко антифриз и малко и маслото са намалели,и ако е така какво следва в финансова гледна точка с комбинация с стрелката на температурата.

А иначи утре я закачам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи днес закачих колата на диагностика и стана ясно че проблема е в таблото и че трябва да се извади таблото и да се оправи.

но на мен всеки ден ми се мести стрелката все по нагоре и по нагоре.не е просто да се намести?

какъв е проблема?

А за дима през аспуха ми казаха че е на компа немогат да ми кажат от каде е проблема таи като турбината работила добре налягането и е добро и така,

после ходих на един механик и тои ми каза че е от турбината таи като в аспуха имало масло и от там идвало проблема

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Егаси тези твои майстори да се застрелят ..Таблото е по добре да си потърсиш ново и после да се обучи  кофтито е че тези 131 кончета доста трудно се намират табла па и дизел.
Вземи па се обади на този човек да вярно е във варна но ще ти свърши работа или поне ще те насочи какво и къде
 http://audibg.com/forum/index.php?showuser=11757

 

0897 980 526  Иво

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при това положение като загрее колата на 90 градуса перките дали ще се вклучат,

датчика ще даде ли вярна информация да се вклучат перките да не прегрея колата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това няма как да ти го каже никой тъй като ако не ти работи датчика той няма как да сигнализира и перките няма как да се пуснат.Ако нещата са ок преди таблото да кажем дори и то да не е вярно перките ще се пуснат.Това може да стане само ако загрее колата над 100 градуса.По това време когато и външните температури са ниски единствено в голям трафик и каране на ниска предавка загряват над 100 за да се пуснат перките. Обади се на Иво и виж какво той ще ти каже, аз обаче искам да разбера друго как ти казаха че таблото е проблем казаха ли ти конкретна причина с тази диагностика, дадоха ле ти лог от нея да го пуснеш тук?

Другото което аз зная е че ако се наложи да търсиш табло потърси първо дизелово но да от 131 коне, както твоето щото другите няма да станат  ако не намираш намери от С-ка бензинова и след това може то да се обучи.

Редактирано от Screamm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами не ми дадоха лог.

А за таблото ми казаха че има разменавани в стрелките,там с една програма ми казаха да гледам стрелките на киломитража,обортомера,на резервоара и на температурата като трябваше да са в средата,само тази на температурата беше почти на 120градуса.И тя всеки ден отива все по нагоре и по нагоре

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да не е тук човека покрай нова година да е бил някъде.Пиши му тук когато го види и ти отговори ще се разберете.

Да има тест на компонентите по таблото но това не означава че таблото ти не работи просто може да не е калибрирано.По това което си гледал сам си отговори на въпроса кога може да очакваш да се включи перката след 120 градуса по твоето табло .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е че съм му правил 2теста до сега.Отначало беше само 10градуса разликата,а сега 2рич път разликата беше 30градуса.

Затова ти казвам че стрелката се мести всеки ден по малко все по нагоре

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо след като казва, че му пуши бяло, губи антифриз и т.н. всеки му препоръчва да си смени тъблото? Според мен колата си прегрява и нищо му няма на таблото. Вече причините може да са термостат, който не отваря, температурен датчик и т.н. Мойто скромно мнение е, че най-вероятно гарнитурката си е заминала и нищо чудно и шлайф на главата да се наложи. И дано се разминеш по-тънко! Върви по-бързо при някой читав майстор, че така като гледам хич не са ти розови нещата! Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не бързай да се набутваш със смяна на табло и пипане на турбината. Намери читав майстор който е наясно с кодовете за грешки. Аз имах същия проблем, но лятото и даже ми палеше доста трудно колата / на загрял двигател /  . Оказа се че ЕТС / сензора за температурата на охлаждата течност /  сензора ми дава грешка че двигателя е студен. При различните компютри/ ECU / слагат различни сензори. При тебе явно няма проблем с паленето, явно си с другия сензор и само таблото показва грешно. Сензора за включване на вентилаторите при прегряване е на радиатора и щом не се включват значи няма прегряване / само ако не са се развалили едновременно. Виж тези снимки от Ауто Дата за твоя двигател. Само да рабера как се качват снимки тук и ще ти пратя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега че се включи,дано да е някой сензор проблема.Вече незнам каде да я закарам,дали да не я закарам в ауди сервиз най накрая

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не зная от кой град си, но пусни тема за компютърна диагностика за града от който си - кой е най доволен и от кого. И не бързай, прочети поне 10-на мнения ако си от по-голям град. В сервиз на Audi  и WV ще ти одерат кожата. Ако все пак решиш да ходиш в официален сервиз по-добре е в  Шкода. Там са пак с оригиналните части, но на поносими цени, ако трябва нещо да се сменя и за труд вземат малко. Мисля че Еуротек беше сайта им. Скоро сменях масло за Халдекс и филтър - консуматива беше 104 лв. труд 16 лв. , а само ако знаеш на какво място е, това го нямаш на твоята кола да не те притеснява.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега! Имам Ауди а3 1.9tdi 130к.с 2001г. с две думи - като твоето. Аз патя по същият начин с това табло, но не само стрелката на температурата лъже а и стрелката на горивото.. сутрин когато е студено с подаването на контакт всичко започва да мига стрелките стигат до макс. и се връщат за по малко от сек. и така в продължение на 10-15 мин. След като се стопли вътре купето всичко се оправя нямам идея от какво може да е, но горещо ми препоръчаха Веселин от Бъкстон бл.24. Човекът се занимавал с такива табла и ги прави тази седмица ще ходя към софия да видя може ли да  оправи моето защото вече не се издържа, ако всичко проработи както трябва ще драсна да ти кажа. Поздрави! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...