anton_8609 Публикувано 28 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2013 Здравеите колеги!Скоро си купих а3 1.9 тди 130коня,2001година декември,и сега имам пробмем с стрелката която отчита температурата.Още при паленето сутрин,стрелката е на 70% и после като загрее саответно минава 90% и сега гледам че всяка сутрин се мести все по нагоре и по нагоре сега е между 70 и 80% и после като загрее подминава и 100% което си е стряскащо.Мерси за съвета предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alter_breed Публикувано 28 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2013 Колега мерната единица на стрелката не е в %, а в Градуси по целзии. Трябва да я закачиш на диагностика и ще стане ясно къде е проблема, но най-вероятно е температурния датчик, който е евтин. Само за инфо. на половината ми приятели с Ауди стрелката показва грешно включително и моята. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anton_8609 Публикувано 28 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 28 Декември 2013 мерсище я закачам,само че чакам работните днимерси пак и дано да е това Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Da Nail Публикувано 30 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2013 (Редактирано) Тези модели нямаха ли проблем именно с таблата? Мисълта ми е, че проблема може да е в таблото, а не в датчици. Редактирано 30 Декември 2013 от Da Nail Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mikso Публикувано 30 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2013 (Редактирано) Цитиране на предходен пост! Ако е френско Jager - да. Редактирано 30 Декември 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anton_8609 Публикувано 30 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 30 Декември 2013 какво имаш предвид ако е френско даи ако е преблема в таблото какво следва?днес даже забелязах че минава 110% и незнам дали наистина е загряла или не ене се включват перките?другото което е че мн кади през аспуха и то един бял пушек незнам дали щото загрява или заминава торбината? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Screamm Публикувано 30 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2013 (Редактирано) До тук аз горещо ти препоръчвам да я закараш на диагностика при някой майстор дето разбира .Таблото ако е френско най вероятно е боклук и за това ти прави мизерии, вентилаторите трябва да се включват след 100 градуса.Тук за тях имат управление може то да е заминало за пушека пак вариантите са няколко.Вместо да целиш в кьоравото вземи я закарай да се види или поне сподели от къде си, може да има колега от твоя град за една бира да ти направи диагностика и ще имаш отговори. Редактирано 30 Декември 2013 от Screamm Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bboybobbz Публикувано 30 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2013 Пичага като ти дигне на 110% го тупни отгоре над таблото и виж дали ще падне на 90%, ако стане е таблото, и тва грешка няма да ти отчете! П.С.: разби ме с тия проценти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anton_8609 Публикувано 31 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 31 Декември 2013 градуси деАми аз така или иначе ще я закарам на диагностика утре От Бургас съм.А какви може да са вариантите за белия пушек и защо не се включват перките даже при надвишаване на 110 градуса Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anton_8609 Публикувано 31 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 31 Декември 2013 и най вече ме е страх да не я прегрея да и искрива главата нещо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Screamm Публикувано 1 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2014 (Редактирано) Вариянтите за да не се включат перките са или таблото е боклук и не показва релни стойности или управлението на перките не се включва което пък от своя страна има варианти защо.Белия пушек е че в сместа има и вода т.е е пара, гледал ле си антифриза си в какво състояние е и дали нямалява?Ако пушека е синкав тогава в сместа има и масло т.е гори масло .В раздела клубни събития подраздел изток потърси някой който да ти направи една диагностика, колега от тук па после виж какво е показанието и тогава с реални данни ще си говорим. Редактирано 1 Януари 2014 от Screamm Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anton_8609 Публикувано 1 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 1 Януари 2014 Знам че е безмислидно така да говорим без да съм я закачил на диагностика,но днес забелязах че малко антифриз и малко и маслото са намалели,и ако е така какво следва в финансова гледна точка с комбинация с стрелката на температурата.А иначи утре я закачам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anton_8609 Публикувано 2 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 2 Януари 2014 значи днес закачих колата на диагностика и стана ясно че проблема е в таблото и че трябва да се извади таблото и да се оправи.но на мен всеки ден ми се мести стрелката все по нагоре и по нагоре.не е просто да се намести?какъв е проблема?А за дима през аспуха ми казаха че е на компа немогат да ми кажат от каде е проблема таи като турбината работила добре налягането и е добро и така,после ходих на един механик и тои ми каза че е от турбината таи като в аспуха имало масло и от там идвало проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Screamm Публикувано 2 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2014 Егаси тези твои майстори да се застрелят ..Таблото е по добре да си потърсиш ново и после да се обучи кофтито е че тези 131 кончета доста трудно се намират табла па и дизел.Вземи па се обади на този човек да вярно е във варна но ще ти свърши работа или поне ще те насочи какво и къде http://audibg.com/forum/index.php?showuser=11757 0897 980 526 Иво Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anton_8609 Публикувано 2 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 2 Януари 2014 при това положение като загрее колата на 90 градуса перките дали ще се вклучат,датчика ще даде ли вярна информация да се вклучат перките да не прегрея колата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Screamm Публикувано 3 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2014 (Редактирано) Това няма как да ти го каже никой тъй като ако не ти работи датчика той няма как да сигнализира и перките няма как да се пуснат.Ако нещата са ок преди таблото да кажем дори и то да не е вярно перките ще се пуснат.Това може да стане само ако загрее колата над 100 градуса.По това време когато и външните температури са ниски единствено в голям трафик и каране на ниска предавка загряват над 100 за да се пуснат перките. Обади се на Иво и виж какво той ще ти каже, аз обаче искам да разбера друго как ти казаха че таблото е проблем казаха ли ти конкретна причина с тази диагностика, дадоха ле ти лог от нея да го пуснеш тук?Другото което аз зная е че ако се наложи да търсиш табло потърси първо дизелово но да от 131 коне, както твоето щото другите няма да станат ако не намираш намери от С-ка бензинова и след това може то да се обучи. Редактирано 3 Януари 2014 от Screamm Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anton_8609 Публикувано 4 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 4 Януари 2014 ами не ми дадоха лог.А за таблото ми казаха че има разменавани в стрелките,там с една програма ми казаха да гледам стрелките на киломитража,обортомера,на резервоара и на температурата като трябваше да са в средата,само тази на температурата беше почти на 120градуса.И тя всеки ден отива все по нагоре и по нагоре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anton_8609 Публикувано 4 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 4 Януари 2014 А Иво не ми вдига телефона Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Screamm Публикувано 4 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2014 Може да не е тук човека покрай нова година да е бил някъде.Пиши му тук когато го види и ти отговори ще се разберете.Да има тест на компонентите по таблото но това не означава че таблото ти не работи просто може да не е калибрирано.По това което си гледал сам си отговори на въпроса кога може да очакваш да се включи перката след 120 градуса по твоето табло . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anton_8609 Публикувано 4 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 4 Януари 2014 Проблема е че съм му правил 2теста до сега.Отначало беше само 10градуса разликата,а сега 2рич път разликата беше 30градуса.Затова ти казвам че стрелката се мести всеки ден по малко все по нагоре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Roswen Публикувано 5 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2014 А защо след като казва, че му пуши бяло, губи антифриз и т.н. всеки му препоръчва да си смени тъблото? Според мен колата си прегрява и нищо му няма на таблото. Вече причините може да са термостат, който не отваря, температурен датчик и т.н. Мойто скромно мнение е, че най-вероятно гарнитурката си е заминала и нищо чудно и шлайф на главата да се наложи. И дано се разминеш по-тънко! Върви по-бързо при някой читав майстор, че така като гледам хич не са ти розови нещата! Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasi F Публикувано 5 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2014 Колега не бързай да се набутваш със смяна на табло и пипане на турбината. Намери читав майстор който е наясно с кодовете за грешки. Аз имах същия проблем, но лятото и даже ми палеше доста трудно колата / на загрял двигател / . Оказа се че ЕТС / сензора за температурата на охлаждата течност / сензора ми дава грешка че двигателя е студен. При различните компютри/ ECU / слагат различни сензори. При тебе явно няма проблем с паленето, явно си с другия сензор и само таблото показва грешно. Сензора за включване на вентилаторите при прегряване е на радиатора и щом не се включват значи няма прегряване / само ако не са се развалили едновременно. Виж тези снимки от Ауто Дата за твоя двигател. Само да рабера как се качват снимки тук и ще ти пратя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anton_8609 Публикувано 6 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 6 Януари 2014 Мерси колега че се включи,дано да е някой сензор проблема.Вече незнам каде да я закарам,дали да не я закарам в ауди сервиз най накрая Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasi F Публикувано 6 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2014 Не зная от кой град си, но пусни тема за компютърна диагностика за града от който си - кой е най доволен и от кого. И не бързай, прочети поне 10-на мнения ако си от по-голям град. В сервиз на Audi и WV ще ти одерат кожата. Ако все пак решиш да ходиш в официален сервиз по-добре е в Шкода. Там са пак с оригиналните части, но на поносими цени, ако трябва нещо да се сменя и за труд вземат малко. Мисля че Еуротек беше сайта им. Скоро сменях масло за Халдекс и филтър - консуматива беше 104 лв. труд 16 лв. , а само ако знаеш на какво място е, това го нямаш на твоята кола да не те притеснява. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
amd22 Публикувано 9 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2014 Здравей колега! Имам Ауди а3 1.9tdi 130к.с 2001г. с две думи - като твоето. Аз патя по същият начин с това табло, но не само стрелката на температурата лъже а и стрелката на горивото.. сутрин когато е студено с подаването на контакт всичко започва да мига стрелките стигат до макс. и се връщат за по малко от сек. и така в продължение на 10-15 мин. След като се стопли вътре купето всичко се оправя нямам идея от какво може да е, но горещо ми препоръчаха Веселин от Бъкстон бл.24. Човекът се занимавал с такива табла и ги прави тази седмица ще ходя към софия да видя може ли да оправи моето защото вече не се издържа, ако всичко проработи както трябва ще драсна да ти кажа. Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване