Jump to content

не подгряват свещите


motodan

Recommended Posts

Здравейте колеги, моят казус е следния:

Колата е Ауди А6 2.5 180 коня AKN мотор

 Сутрин колкото и да е студено лампичката за подгряване на свещите си светва и колата си пали нормално,

след това когато я остава примерно 4 часа и след това не подгряа и започва едно продължително въртене докато запали. Пробвал съм да като откача един датчик на една тръба на маслото на турбинара и тогава си подгрява и си пали, смених го обаче проблема си остана .

До колкото знам блока за управление на подгряването взема инфо от доста датчици ама как да разбера в кой е проблема?

Има ли някъква настройка на колко градуса да се включва подгряването на свещите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

При AFN а и при повечето мотори за които знам компа взема сигнал от температурният датчик на антифриза и според тази температура решава кога да пуска подгрева и кога не. При AKE пък може да следи температурата или налягането на маслото, знам ли. Щом като си откачал някакъв датчик на някаква тръба за маслото за турбото и свещите подгряват !?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подгрева се контролира само от датчика за температура на антифриза - забит е в тръба отляво на мотора (като застанеш отпред). Датчика се проверява като оставиш колата за едно денонощие да изстине - пуска се ваг-ком и на единия канал излизат температурите на въздух, гориво, масло и антифриз - трябва да са еднакви с плюс минус един градус. Може да се контролира и подгрева на каква температура и по колко да е , но според мен освен да си изгориш свещите друго няма да направиш през него. Щом е топла колата (4 часа навън) и пали трудно е от нещо друго - ТДИ моторите са с директно впръскване и нямат нужда от подгряване когато водата е над 10-15 градуса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

 

благодаря колега

а стеред теб  какъв може да е проблема че се видях в чудо. Интересното е че когато греят свещите сутрин пали много лесно

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а стеред теб  какъв може да е проблема че се видях в чудо

Нямам идея - евентуалните нишки са: акумулатор, стартер, температурен датчик, дюза, помпа - сигурно има и още. Във форума има писано много и за много неща как да оправиш и какво да направиш за да спестиш пари и да си сигурен че колата е 6, ама диагноза през нета е видно от хилядите теми че няма как да стане. Поне един ВАГ-Ком да имаше да си видиш стойностите(макар че в тоя случеи вяла работа) пак можеше нещо да се напише ама сега е "хвърляне на боб". Както ти писа mshbul си за майстор - във форума има поне 4-5 човека които се занимават с това (аз не съм от тях) - освен да ги потърсиш друго не виждам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Имах (да се надявам) същият проблем

това може да ти е от полза

Промяна на количеството гориво на 2.5 ТДИ?

 

Нямам документация, но според мен влияние (датчик) оказва и атмосверното налягане - по американските форуми някой се жалеше.  

 

 

Лично аз преди да променя с малко 5 канал, сложих нов акумулатор, рециклиран стартер, реглаж на помпа, горивни маркучи, проби с клапани да не връща гориво и .... други.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...