motodan Публикувано 28 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2013 Здравейте колеги, моят казус е следния:Колата е Ауди А6 2.5 180 коня AKN мотор Сутрин колкото и да е студено лампичката за подгряване на свещите си светва и колата си пали нормално,след това когато я остава примерно 4 часа и след това не подгряа и започва едно продължително въртене докато запали. Пробвал съм да като откача един датчик на една тръба на маслото на турбинара и тогава си подгрява и си пали, смених го обаче проблема си остана .До колкото знам блока за управление на подгряването взема инфо от доста датчици ама как да разбера в кой е проблема?Има ли някъква настройка на колко градуса да се включва подгряването на свещите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 28 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2013 AKN е 150 к.с. Кой е тоя "един датчик на една тръба"? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
motodan Публикувано 29 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 29 Декември 2013 AKE е двигателя ако има значение изобщо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
firepower Публикувано 6 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2014 При AFN а и при повечето мотори за които знам компа взема сигнал от температурният датчик на антифриза и според тази температура решава кога да пуска подгрева и кога не. При AKE пък може да следи температурата или налягането на маслото, знам ли. Щом като си откачал някакъв датчик на някаква тръба за маслото за турбото и свещите подгряват !? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 6 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2014 Подгрева се контролира само от датчика за температура на антифриза - забит е в тръба отляво на мотора (като застанеш отпред). Датчика се проверява като оставиш колата за едно денонощие да изстине - пуска се ваг-ком и на единия канал излизат температурите на въздух, гориво, масло и антифриз - трябва да са еднакви с плюс минус един градус. Може да се контролира и подгрева на каква температура и по колко да е , но според мен освен да си изгориш свещите друго няма да направиш през него. Щом е топла колата (4 часа навън) и пали трудно е от нещо друго - ТДИ моторите са с директно впръскване и нямат нужда от подгряване когато водата е над 10-15 градуса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
motodan Публикувано 7 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 7 Януари 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост! благодаря колегаа стеред теб какъв може да е проблема че се видях в чудо. Интересното е че когато греят свещите сутрин пали много лесно Редактирано 8 Януари 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 7 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2014 Не знам какво питаш - колегата толкова ясно ти го е написал. Ако не разбираш иди при някой и си плати. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 7 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2014 а стеред теб какъв може да е проблема че се видях в чудоНямам идея - евентуалните нишки са: акумулатор, стартер, температурен датчик, дюза, помпа - сигурно има и още. Във форума има писано много и за много неща как да оправиш и какво да направиш за да спестиш пари и да си сигурен че колата е 6, ама диагноза през нета е видно от хилядите теми че няма как да стане. Поне един ВАГ-Ком да имаше да си видиш стойностите(макар че в тоя случеи вяла работа) пак можеше нещо да се напише ама сега е "хвърляне на боб". Както ти писа mshbul си за майстор - във форума има поне 4-5 човека които се занимават с това (аз не съм от тях) - освен да ги потърсиш друго не виждам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
motodan Публикувано 8 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 8 Януари 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост! TDI_Fan ако може да ми кажеш някои майстор около Стара Загора, че съм брал много ядове с измислени майстори който от всичко разбират Редактирано 8 Януари 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bparvanov Публикувано 28 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2014 Имах (да се надявам) същият проблемтова може да ти е от полза Промяна на количеството гориво на 2.5 ТДИ? Нямам документация, но според мен влияние (датчик) оказва и атмосверното налягане - по американските форуми някой се жалеше. Лично аз преди да променя с малко 5 канал, сложих нов акумулатор, рециклиран стартер, реглаж на помпа, горивни маркучи, проби с клапани да не връща гориво и .... други. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване