Jump to content

гаснене на ауди 2.5 тди куатро


NECKATA

Recommended Posts

здравеите колеги искам помощ,карам ауди а6 2.5 тди и направих ремонт на двигателя сас консумативи ремаци масла филтри всичко сас ново и наи качествено,сега имам голям проблрем,както си карам колата забива и гасне и после вартя по мн време за да запали и след малко време пак гасне,сега по подробно,значи пали сас вартене около 20 до 30 секунди постоянно вартене и запалва,след това трагвам и като натисна гаста и тя забива муцуната все едно няма гориво давам гас и тя вдига до 1500 оборота и не иска повече и гасне а като е на място нали на обороти давам гас докраи и колата се тресе цялата и пуши отзад яко,и така постоянно от какво може да е,сменяхме помпа вав резервоара и пак същата работа,кажете от какво може да е,МЕРСИ ПРЕДВАРИТЕЛНО

 

 



ако темата е кадето не трябва се извинявам.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

здравей колега това с гасненето и нефорсирането още при първоначалното палене след ремонта ли е така или в последствие се е получило,ако е от начало аз залагам на неправилна центровка,ако не много въздух да смуче от някъде,ако не може тръбичките на дюзите да са разменени от страната на помпата но само гадая нека по компетентните изкажат мнение.успех

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не не е от когато направихме ремонта,след това се получи,когато направихме ремонта беше мн добре обаче след околко 3,4 месеца се получи така мерси



какво сам те пребил имам проблем и искам някои ако може да помогне,аз сам нов вав саита и питах няколко пати каде да задам тази тема и никои не казва аз кво да напраа кажи ми

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега, силно вероятно е да си прехвърлил зъб на ангренажа.

За карай я в сервиз да на правят презацепване на мотора с нужните скоби и блокировки - за да не отиде този ремонт който си направил в коша или да изгориш ГНП-то от много въртене на сухо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какво сам те пребил

Не му обръщай внимание, той така си дрънка, просто.

Отиди наистина да проверят зацепването на валовете дали е правилно. Възможно е да не са зацепени правилно или помпата да се разминава и за това да пали трудно и да гасне. На диагностика закачана ли е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да и не показва нищо,сега разбрахме друго може ли да е от,разбрахме че ми е спукан резервоара и има мн боклуци ватре,значи помпата вав резервоара отдолу кадето дарпа гориво е пална сас боклуци сигорно и от това гасне и после трудно пали,защото ако е не зацепен правилно ремак би трябвало още от тогава да го прави а след ремонта си работи 3,4 месеца без проблем палеше си варвеше си,мерси за помоща



какво ще кажете дали от спукания резервоар и боклуците там



диагностиката не показва нищо благодаря за помоща

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая помпа в резервоара служи само да изравнява нивото в 2- те части. Дръж го над средата пълен(наполовина пълен, а не наполовина празен!).

Ако е малко нафтата може от тази помпа да гасне, ако частта със смукателя е останал празна.

 

Да знаеш, че оставането без нафта е смъртоносно за легендарното ГНП на тази кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

когато стана това и започна да гасне имах половин резервоар нафта не е нали да я карам сас маслко нафта почти никога не ми пада под половината ама и не смея да сипвам мн че ми е спукан резервоара

Редактирано от NECKATA
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш проблем с ГНП-то.. Щом не се форсира колата и стига до 1500 об  99% да е от помпата.......  Забелязал ли си връзка ,когато гасне и колата студена \топла ли е към момента ...  Пробвайте с друга помпа  ...Ваг-а кво казва

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вчера источих всичката нафта и я прецедих и сложих нова помпа  вав резервоара и сега варви пали си няма проблем,имаше доста боклуци вав резервоара еми то мн трудно се сваля целия че как ми е и спукан направо да го смена ама викат че е мн трудно как е и куатро,за сега дано да няма проблем вчера като направихме това за сега е добре оказва се от това вав резервоара,помпата там и боклуците 



маистора ми казва че не е от гнпто,диагностики нищо не показваха

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

да така се указа за което е добре иначе от другите работи е мн по сериозно,за сега няма никакви проблеми варви си пали си нормално благодаря на вс все пак за помоща...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...