NECKATA Публикувано 3 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2014 здравеите колеги искам помощ,карам ауди а6 2.5 тди и направих ремонт на двигателя сас консумативи ремаци масла филтри всичко сас ново и наи качествено,сега имам голям проблрем,както си карам колата забива и гасне и после вартя по мн време за да запали и след малко време пак гасне,сега по подробно,значи пали сас вартене около 20 до 30 секунди постоянно вартене и запалва,след това трагвам и като натисна гаста и тя забива муцуната все едно няма гориво давам гас и тя вдига до 1500 оборота и не иска повече и гасне а като е на място нали на обороти давам гас докраи и колата се тресе цялата и пуши отзад яко,и така постоянно от какво може да е,сменяхме помпа вав резервоара и пак същата работа,кажете от какво може да е,МЕРСИ ПРЕДВАРИТЕЛНО ако темата е кадето не трябва се извинявам..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
amadeo Публикувано 3 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2014 ти ма преби Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo862 Публикувано 3 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2014 (Редактирано) здравей колега това с гасненето и нефорсирането още при първоначалното палене след ремонта ли е така или в последствие се е получило,ако е от начало аз залагам на неправилна центровка,ако не много въздух да смуче от някъде,ако не може тръбичките на дюзите да са разменени от страната на помпата но само гадая нека по компетентните изкажат мнение.успех Редактирано 5 Януари 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NECKATA Публикувано 4 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 4 Януари 2014 не не е от когато направихме ремонта,след това се получи,когато направихме ремонта беше мн добре обаче след околко 3,4 месеца се получи така мерсикакво сам те пребил имам проблем и искам някои ако може да помогне,аз сам нов вав саита и питах няколко пати каде да задам тази тема и никои не казва аз кво да напраа кажи ми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 5 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2014 колега, силно вероятно е да си прехвърлил зъб на ангренажа.За карай я в сервиз да на правят презацепване на мотора с нужните скоби и блокировки - за да не отиде този ремонт който си направил в коша или да изгориш ГНП-то от много въртене на сухо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 6 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2014 какво сам те пребилНе му обръщай внимание, той така си дрънка, просто.Отиди наистина да проверят зацепването на валовете дали е правилно. Възможно е да не са зацепени правилно или помпата да се разминава и за това да пали трудно и да гасне. На диагностика закачана ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NECKATA Публикувано 6 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 6 Януари 2014 да и не показва нищо,сега разбрахме друго може ли да е от,разбрахме че ми е спукан резервоара и има мн боклуци ватре,значи помпата вав резервоара отдолу кадето дарпа гориво е пална сас боклуци сигорно и от това гасне и после трудно пали,защото ако е не зацепен правилно ремак би трябвало още от тогава да го прави а след ремонта си работи 3,4 месеца без проблем палеше си варвеше си,мерси за помощакакво ще кажете дали от спукания резервоар и боклуците тамдиагностиката не показва нищо благодаря за помоща Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 6 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2014 Тая помпа в резервоара служи само да изравнява нивото в 2- те части. Дръж го над средата пълен(наполовина пълен, а не наполовина празен!).Ако е малко нафтата може от тази помпа да гасне, ако частта със смукателя е останал празна. Да знаеш, че оставането без нафта е смъртоносно за легендарното ГНП на тази кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NECKATA Публикувано 8 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 8 Януари 2014 (Редактирано) когато стана това и започна да гасне имах половин резервоар нафта не е нали да я карам сас маслко нафта почти никога не ми пада под половината ама и не смея да сипвам мн че ми е спукан резервоара Редактирано 8 Януари 2014 от NECKATA Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 8 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2014 Имаш проблем с ГНП-то.. Щом не се форсира колата и стига до 1500 об 99% да е от помпата....... Забелязал ли си връзка ,когато гасне и колата студена \топла ли е към момента ... Пробвайте с друга помпа ...Ваг-а кво казва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NECKATA Публикувано 9 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 9 Януари 2014 вчера источих всичката нафта и я прецедих и сложих нова помпа вав резервоара и сега варви пали си няма проблем,имаше доста боклуци вав резервоара еми то мн трудно се сваля целия че как ми е и спукан направо да го смена ама викат че е мн трудно как е и куатро,за сега дано да няма проблем вчера като направихме това за сега е добре оказва се от това вав резервоара,помпата там и боклуците маистора ми казва че не е от гнпто,диагностики нищо не показваха Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivajlo petroff Публикувано 24 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2014 колко е просто а какви велики предложения има6е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NECKATA Публикувано 26 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 26 Януари 2014 да така се указа за което е добре иначе от другите работи е мн по сериозно,за сега няма никакви проблеми варви си пали си нормално благодаря на вс все пак за помоща... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване