Jump to content

Audi A4 B5 тресе при потегляне


deko.vd

Recommended Posts

Привет колеги,имам следния проблем.

Карам колата от около 8-9 месеца и от скоро ми се появи тресене при потегляне от място(светофар,паркинг)не се случва всеки път,а примерно веднъж седмично.Консултирах се с майстор и ми каза,че най вероятно са пружини на демпфера.Та въпросът ми е-сменявал ли е някой демпфер,колко горе долу му е излязло,колко още мога да карам така и трябва ли да се притеснявам да не ме остави някъде по пътя,защото ми предстои пътуване до София.Благодаря Ви

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто като съвет, хубаво е да се провери съединителя в какво състояние е. Ако е много изтрит е възможно и той да прави този проблем. Ако вече той е здрав, проблема е ясен- маховик. Относно пътуването няма да те остави, но е хубаво да го провериш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и при мен е същото,карам така от 2 год. появява се когато карам повече градско.Когато му дойде времето ще слагам плътен маховик и феродов с пружини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

да колега и при мен е така,само като покарам по дълго време и го прави.казаха ми,че ставал маховик от Б4....вярно ли е ?

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

става но ти си дизел не се знае какво ще се случи с вибрацийте иначе аз съмс твърд маховик на 1.8 адр без турбо и се държи добре вече 7 месеца

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моето ауди 1.9 тди 110к афн ми сложиха маховик и съединител от ауди 80 1.6 бензин а ставало и от 1.8 без демпфер  за около 180 лева всичко :dance: вече 1год го карам така и няма ядове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

аз съм със същия мотор и това ще е моят вариант :),а и цената е перфектна на фона на съединител LuK и 700 лв. :respekt::bia:

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич провери си тампоните по мотора че ми се върти нещо в главата

На моето ауди 1.9 тди 110к афн ми сложиха маховик и съединител от ауди 80 1.6 бензин а ставало и от 1.8 без демпфер  за около 180 лева всичко :dance: вече 1год го карам така и няма ядове

Това за демпферен(двумасов) маховик ли говорим или заместване с обикновен?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така,проверих тампоните,при първоначален оглед са за смяна.като тръгна леко назад  целият двигател мърда и то доста същото е и като тръгна напред но не подскача толкова .Тампоните не личат да са сцепени някъде ,но явно са поомекнали,интересното е че не съм имал фрапиращи вибрации в купето,като изключим моментите когато тресе при потегляне .Колега "zevsa" какво ти се върти в главата :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мой колега тръгна като теб за най-дебелия ремонт по съвет на "майстор" и след смяна на всички тампони по ДВГ-то работата заспа.видимо им няма нищо но вътре имат нещо като болт който ляга в легло и като се износи тресе яко и не се хваща от всеки майстор проблема.ако ти е маховик ще тресе и като влезе турбото в режим-при мен е така но мога да го отложа засега.ако ти се тресе мотора си ги смени тогава се филмирай,не че и те са евтини но според мен почни от там.питай KOKO C100 от форума да ти предложи нещо свястно за добри парици.аз от както взех първия път от него разни неща не ми се мисли за магазини ако нямам отстъпка и то стабилна както и да съм сигурен в частите които ми дават.и аз съм от малък град и е много трудно да намериш качествени части без голяма надценка.късмет и пиши как се развива проблема ти.

Редактирано от zevsa
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

колега благодаря за съвета,ще се вслушам в него :) иначе няма тресене при ускорение без значение плавно ли е или агресивно.ще проверя тук по м-ните каква е цената на тампоните,а също така и ще се свържа с колегата дето ми каза и само да се постопли малко се заема с тях,после ще пиша ;)

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Колеги и аз имам идентичен проблем. Тук http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=157283&hl= съм го описал. Някакви предположения какво може да е? Съмнявах се в маховика, но майстор ми каза феродов и притискателен е по-вероятната причина. Но дали няма и друго?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

90% e oт тампоните. Те са маслени.Когато е леко изпуснал при студен двигател е ок. След половин или един час каране започва да притриса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 months later...

За да не отварям нова тема ще питам тука. Колата е Авант АFN 99 г.  Като запаля сутрин и се почва едни вибрации в цялото купе, от време на време стават по силни после по слаби. На празен ход като дигна малко оборотите утихват вибрациите та това тампоните на мотора ли са или ще излезе маховика. Не мога да я закача на Ваг Ком понеже ми е изгоряло нещо в таблото, за да видя тайминга как е и също като се кара повече градско при тръгване почва да претрисва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...