deko.vd Публикувано 27 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2014 Привет колеги,имам следния проблем.Карам колата от около 8-9 месеца и от скоро ми се появи тресене при потегляне от място(светофар,паркинг)не се случва всеки път,а примерно веднъж седмично.Консултирах се с майстор и ми каза,че най вероятно са пружини на демпфера.Та въпросът ми е-сменявал ли е някой демпфер,колко горе долу му е излязло,колко още мога да карам така и трябва ли да се притеснявам да не ме остави някъде по пътя,защото ми предстои пътуване до София.Благодаря Ви Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 27 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2014 маховик,500 - 700 лв както го намериш,тресенето е ужасно ,цялото купе изпада в резонанс Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deko.vd Публикувано 28 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 28 Януари 2014 да гадно е,добре че не го прави постоянно .може ли да ме остави някъде по пътя,че ми предстои пътуване Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
technobg/com Публикувано 28 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2014 Просто като съвет, хубаво е да се провери съединителя в какво състояние е. Ако е много изтрит е възможно и той да прави този проблем. Ако вече той е здрав, проблема е ясен- маховик. Относно пътуването няма да те остави, но е хубаво да го провериш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deko.vd Публикувано 28 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 28 Януари 2014 благодаря ти за съвета,ще проверя за какво става въпрос при първа възможност Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi_k Публикувано 29 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2014 Колега и при мен е същото,карам така от 2 год. появява се когато карам повече градско.Когато му дойде времето ще слагам плътен маховик и феродов с пружини. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deko.vd Публикувано 31 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 31 Януари 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!да колега и при мен е така,само като покарам по дълго време и го прави.казаха ми,че ставал маховик от Б4....вярно ли е ? Редактирано 2 Февруари 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stangata Публикувано 3 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2014 става но ти си дизел не се знае какво ще се случи с вибрацийте иначе аз съмс твърд маховик на 1.8 адр без турбо и се държи добре вече 7 месеца Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
feko Публикувано 3 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2014 На моето ауди 1.9 тди 110к афн ми сложиха маховик и съединител от ауди 80 1.6 бензин а ставало и от 1.8 без демпфер за около 180 лева всичко вече 1год го карам така и няма ядове Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deko.vd Публикувано 3 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!аз съм със същия мотор и това ще е моят вариант ,а и цената е перфектна на фона на съединител LuK и 700 лв. Редактирано 4 Февруари 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zevsa Публикувано 3 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2014 Пич провери си тампоните по мотора че ми се върти нещо в главатаНа моето ауди 1.9 тди 110к афн ми сложиха маховик и съединител от ауди 80 1.6 бензин а ставало и от 1.8 без демпфер за около 180 лева всичко вече 1год го карам така и няма ядове Това за демпферен(двумасов) маховик ли говорим или заместване с обикновен? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olmo Публикувано 4 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2014 имали начин да се провери дебелината на феродото без да се сваля съединителя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deko.vd Публикувано 5 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2014 така,проверих тампоните,при първоначален оглед са за смяна.като тръгна леко назад целият двигател мърда и то доста същото е и като тръгна напред но не подскача толкова .Тампоните не личат да са сцепени някъде ,но явно са поомекнали,интересното е че не съм имал фрапиращи вибрации в купето,като изключим моментите когато тресе при потегляне .Колега "zevsa" какво ти се върти в главата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zevsa Публикувано 5 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2014 (Редактирано) мой колега тръгна като теб за най-дебелия ремонт по съвет на "майстор" и след смяна на всички тампони по ДВГ-то работата заспа.видимо им няма нищо но вътре имат нещо като болт който ляга в легло и като се износи тресе яко и не се хваща от всеки майстор проблема.ако ти е маховик ще тресе и като влезе турбото в режим-при мен е така но мога да го отложа засега.ако ти се тресе мотора си ги смени тогава се филмирай,не че и те са евтини но според мен почни от там.питай KOKO C100 от форума да ти предложи нещо свястно за добри парици.аз от както взех първия път от него разни неща не ми се мисли за магазини ако нямам отстъпка и то стабилна както и да съм сигурен в частите които ми дават.и аз съм от малък град и е много трудно да намериш качествени части без голяма надценка.късмет и пиши как се развива проблема ти. Редактирано 5 Февруари 2014 от zevsa Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deko.vd Публикувано 6 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!колега благодаря за съвета,ще се вслушам в него иначе няма тресене при ускорение без значение плавно ли е или агресивно.ще проверя тук по м-ните каква е цената на тампоните,а също така и ще се свържа с колегата дето ми каза и само да се постопли малко се заема с тях,после ще пиша Редактирано 7 Февруари 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 22 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2014 Колеги и аз имам идентичен проблем. Тук http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=157283&hl= съм го описал. Някакви предположения какво може да е? Съмнявах се в маховика, но майстор ми каза феродов и притискателен е по-вероятната причина. Но дали няма и друго? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mnp Публикувано 9 Май 2014 Доклад Share Публикувано 9 Май 2014 90% e oт тампоните. Те са маслени.Когато е леко изпуснал при студен двигател е ок. След половин или един час каране започва да притриса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tira Публикувано 23 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2015 За да не отварям нова тема ще питам тука. Колата е Авант АFN 99 г. Като запаля сутрин и се почва едни вибрации в цялото купе, от време на време стават по силни после по слаби. На празен ход като дигна малко оборотите утихват вибрациите та това тампоните на мотора ли са или ще излезе маховика. Не мога да я закача на Ваг Ком понеже ми е изгоряло нещо в таблото, за да видя тайминга как е и също като се кара повече градско при тръгване почва да претрисва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване