kosio85 Публикувано 3 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2014 (Редактирано) Колеги къде да отида да ми вържат субуфера и усилвателя, както и да ми проверят всичко ли е вързано както трябва. Колата е А4 Б6, не е с BOSE музиката и май няма вграден субуфер. По принцип като я купих не беше с оригиналното радио и си сложих моя Pioneer. В момета си свирят и осемте колонки във вратите, но от центъра на таблото не се чува нищо (ако въобще има говорител там). Искам да отида при хора, които си разбират от работата и няма да ми строшат нещо докато прекарват кабелите или да вържат нещо неправилно, и после да не свири както трябва. Благодаря предварително за отговорите. Редактирано 3 Февруари 2014 от kosio85 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 4 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2014 Никой ли не може да препоръча нищо? Въпроса е и да не режат глави все пак, защото в Тояга питах и ми казаха един път 40-50 лв, днеска 80лв. В Авител ми обявиха най-малко 60 лв. Нещо множко ми се виждат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 4 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2014 ОТ Къде си ,колега? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MeThTiCaL Публикувано 4 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2014 Предполагам е от София. Има един юнак в Хаджи Димитър, няколко колеги от форума вече са го посещавали и са доволни от него. Работи качествено и разбира ааааадски много от кар аудио (всъщност на него си поверих мойта кола преди година и нещо и не съжалявам). Ще ти вземе до 40 лева предполагам и няма да имаш никакви драми с колата. Другия вариянт е да си го направиш сам. Просто виж какво е удачно да разглабяш от колата за да си прекараш кабелите, останалото е кабелни обувки, отвертка, клещи и клещи секачки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 5 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2014 Да от София съм. Реших с помощ от приятел сам да си го направя. Аз много добре знам как се връзва. Просто не ми се занимаваше да разучавам къде какво се разглабя, за да прекарам кабелите. В крайна сметка обаче, по-добре да разбера къде какво може да се разглабя по тая кола Сега искам да питам нещо, ако някой е наясно. Понеже имам хубави елипси и мисля, и тях да ги вкарам в играта скоро, предполагам за тях си трябват още едни чинчове от плейъра до отзад. Идеята е да си взема нов усилвател - 4 канален на който на bridge да се върже тубата, а на другия канал да се вържат елипсите. Елипсите, както и всички останали колони ще се ползват на High pass filter, така че да вадят само среди, високи и съвсем малко бас, колкото да е хубав звука. Всичко друго ще си идва от субуфера. Та конкретно на върпоса . Само втори чифт обикновени чинчове ли трябва да прекараме, освен другия чинч, който е с това малкото кабелче към него?Предполагам е от София. Има един юнак в Хаджи Димитър, няколко колеги от форума вече са го посещавали и са доволни от него. Работи качествено и разбира ааааадски много от кар аудио (всъщност на него си поверих мойта кола преди година и нещо и не съжалявам). Ще ти вземе до 40 лева предполагам и няма да имаш никакви драми с колата. Другия вариянт е да си го направиш сам. Просто виж какво е удачно да разглабяш от колата за да си прекараш кабелите, останалото е кабелни обувки, отвертка, клещи и клещи секачки Кой е този човек колега. Имаш ли някакви координати за всеки случай, ако се откажа да се занимвам сам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MeThTiCaL Публикувано 5 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2014 Контакти нямам, затрих му номера, но мога да ти обясня къде е точно. За втория комплект чинчове не ти е нужен да има римоут кабел (това тънкото). Тва тънкото може да се пуска и отделно от чинчовете, ролята му е да позволи на плейъра да включва и изключва усилвателя. https://www.google.com/maps/preview/@42.706861,23.348055,3a,75y,338.47h,87.93t/data=!3m4!1e1!3m2!1sBiwbfDoUN4iHVGO5Z5DsoQ!2e0Ето тук се намира въпросния. Бежовата врата, даже се вижда и въпросния човек, т.е. този с шапката, казва се Емо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 5 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2014 (Редактирано) Контакти нямам, затрих му номера, но мога да ти обясня къде е точно. За втория комплект чинчове не ти е нужен да има римоут кабел (това тънкото). Тва тънкото може да се пуска и отделно от чинчовете, ролята му е да позволи на плейъра да включва и изключва усилвателя. https://www.google.com/maps/preview/@42.706861,23.348055,3a,75y,338.47h,87.93t/data=!3m4!1e1!3m2!1sBiwbfDoUN4iHVGO5Z5DsoQ!2e0Ето тук се намира въпросния. Бежовата врата, даже се вижда и въпросния човек, т.е. този с шапката, казва се Емо.Да да знам, че за това е тънкото кабелче и както предполагах другия чинч за елипсите трябва да си е обикновен. Мерси много колега. Предполагам, че сам ще действам, ще си купя един чинч и за елипсите, който да си е прекаран, и като си купя друг усилвател направо да ги слагам и тях, защото е грехота като знам как свирят, да ми събират прах само Нали не бъркам, че така става схемата. Връзвам единия чинч в плейъра, в изхода за sub, другия чинч в изхода за rear и сложа ли 4 каналния усилвател, на единия канал са елипсите, на другия woofer-а, като разбира се усилватля трябва да си има lpf/hpf и настройки за двата канала по отделно. Редактирано 5 Февруари 2014 от kosio85 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MeThTiCaL Публикувано 5 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2014 Точно така. Като съвет само ще ти кажа, като поставяш захранващия кабел към усилвателя чинчовете да са извадени. Чак като подадеш захранването към усилвателя тогава включи чинчовете. Като разкачаш усилвателя пък, първо вадиш чинчовете, после махаш кабеляците Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 5 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2014 Да да знам. Мерси много. Само за елипсите после като реша ще трябва да отида някъде да ги монтират хубаво, че незнам на седана как се режат тия кори и металното отдолу На хетчбека преди със зегето бързо бързо и спи, ама тука незнам как точно става номера. Предполагам това металното не се реже, но ще видиме. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MeThTiCaL Публикувано 5 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2014 Ламарината под кората вероятно има дупки. Опитай се да наложиш така говорителите, че като резнеш кората магнита да попадне в дупките. Така няма да се налага да режеш ламарината, която от своя страна има и функцията да държи купето против усукване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 5 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2014 Ще го видя да. Първо да вържа кабелите това после ще го мисля, че трябва и усилвателя да сменя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen_iv70 Публикувано 6 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2014 Инсталацията ти ли си я сваля? Днес 3-4 часа се мъчих да сваля една от кола донор, но не мога да я разделя от снопа зад таблото, че не е свалено още. Не знам на къде отива, за да ми е по-лесно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 6 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2014 По спомен инсталацията на В6 за аудиото е много оплетена из колата! Реално имаше едни излишни 10-15 метра кабел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 9 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2014 Инсталацията ти ли си я сваля? Днес 3-4 часа се мъчих да сваля една от кола донор, но не мога да я разделя от снопа зад таблото, че не е свалено още. Не знам на къде отива, за да ми е по-лесно.Това ми е кабелажа от старата кола. Не е от Б6. Иначе се опитах да вържа музиката, но удрям града още с вдигането на задната седалка Е какво ли не правих, дърпах я бутах я, не мога да я вдигна. Ебахти ташака Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen_iv70 Публикувано 9 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2014 (Редактирано) Имах този проблем с донора на кабелите! Оказа се лесно, извади подглавниците и водачите в облегалката. Тогава излиза. Това е с неподвижна задна облегалка, открих го, след часове дърпане и аз, благодарение на форума! Редактирано 9 Февруари 2014 от plamen_iv70 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BrainStormeR Публикувано 17 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2014 Къде във Варна могат да извършат подобен цялостен монтаж + изолация по колата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen_iv70 Публикувано 18 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2014 Аз успях с монтажа. Отне ми време, но всичко си работи вече перфектно. Осветлението на бутоните се включва при светване на фаровете и ми изписва станциите на фис дисплея! Остана ми невързано кабелчето към буксата на тестера, защото там от където го вадих беше на втори пин, долу в дясно, но при мен този пин е зает и не знам къде да го свържа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 19 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2014 кой тестер,да нямаш впредвид кабела К-бус линия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen_iv70 Публикувано 19 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2014 (Редактирано) Буксата в която се включва кабела за диагностика, с VAG COM. -data link connector Редактирано 19 Февруари 2014 от plamen_iv70 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 19 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2014 (Редактирано) 7 е плюса,прескачаш едно и се пада да е 3 то е к-линията,демек на горния ред Редактирано 19 Февруари 2014 от Nikieva Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen_iv70 Публикувано 19 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2014 За тази букса говоря, не можах да намеря схема за нея. На донора от където вадих инсталацията беше включен кабела в очертания пин, но при мене е зает.http://pics.data.bg/categories/1/%D0%BE%D0%B1%D1%89%D0%B8/3dae186a280ae6356af7c10637e56514/20140219_124505 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 19 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2014 е да де,при теб е на пина който съм ти казал,на черната 8 пинова букса Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 19 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2014 За тази букса говоря, не можах да намеря схема за нея. На донора от където вадих инсталацията беше включен кабела в очертания пин, но при мене е зает.http://pics.data.bg/categories/1/%D0%BE%D0%B1%D1%89%D0%B8/3dae186a280ae6356af7c10637e56514/20140219_124505Имаш ли представа още колко неща са вързани на същия кабел? Връзваш го към него и си готов... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen_iv70 Публикувано 19 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2014 (Редактирано) ОК! Ще пробвам, мина ми тази мисъл през главата, но не посмях да то направя, за да не изгоря случайно кабела за диагностика. Че не е и мой! Би трябвало да влизам за диагностика и в радиото след това? Редактирано 19 Февруари 2014 от plamen_iv70 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 19 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2014 Мхм, трябва да можеш да му правиш диагностика след това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване