dpakona Публикувано 9 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2014 Здравейте колеги.Писна ми от тая кола ама тва е положението . Смених едни скорости и се наиграх та сега имам проблем с разхода и смяната на предавките защото на 3-та и 4-та ми боксува и ми харчи 20 на сто . Педала натискам до край , а колата не върви и стана по шумна с тия скорости нещо се мъчи. Кажете ми каква е тая грешка. VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 4B0 927 156 BL Component and/or Version: AG5 01V 2.5lTDI RdW 9419 Software Coding: 00000 Work Shop Code: WSC 000001 Fault Found:17125 - Torque Converter Clutch Circuit Performance or Stuck Off. P0741 - 35-10 - - - Intermittent Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mystang Публикувано 9 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2014 Изпуска ти хидротрансформатора или с труги думи торг конвектора.Това дето е между скоростите и мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dpakona Публикувано 9 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2014 Моля за подробно обяснение какво трябва да направя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mystang Публикувано 9 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2014 Да се смени или да се рециклира.Но не мога да ти кажа кой може да го направи и къде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dpakona Публикувано 9 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2014 Говорете ми в пари че ми писна да наливат пари в тая кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mystang Публикувано 9 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2014 600-700 рециклиран и около хиляда за нов. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dpakona Публикувано 9 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2014 Възможно ли е да е от мръсно масло? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 9 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2014 не. Провери само нивото. Ако го смениш ще стане по-зле. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dpakona Публикувано 10 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2014 Добре де къде да го проверя нивото на това масло? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mystang Публикувано 10 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2014 (Редактирано) Вече е късно ако няма масло.Щом ти приплъзва е за смяна конвектора. Редактирано 10 Февруари 2014 от mystang Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dpakona Публикувано 10 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2014 Аз ще го рециклирам само да се знае че той е причината Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mystang Публикувано 10 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2014 Няма гаранция.За сега е това по натам може и друго да има.Само догатки.Само човек който разбира да го прави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dpakona Публикувано 10 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2014 ами предложете някой Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mystang Публикувано 10 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2014 Лошото е че никой не раьбира достатъчно.За това продадох автомата преди време.Много е гот да караш автомат ама.......само нов. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krischan Публикувано 11 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2014 Има един колега Коко !Потърси и ще му намериш кординатите !Друг вариянт е Джемини !Рециклирането е около 400 лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 11 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2014 Но има и монтаж / демонтаж на кутия, ново масло, филтри.... под 1000 лв няма как да стане си мисля Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dpakona Публикувано 12 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2014 Първо ходих при Недко и на този човек определено не му се занимаваше с моя проблем. От там отидох в малинова долина при Жоро - но там взимат доста и правят предимно скъпи автомобили , но той ме насочи към Коко и той ми каза че проблема ми е в хидротрансформатора - изпускал. Предложи ми нов + смяна на масло + филтри 1700лв, защото той не се занимавал с рециклиране. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krischan Публикувано 13 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2014 Аз като ходих в Джемини ми казаха , че за рециклаж взимат около 400 лв. / точно мисля , че беше 380 лв. /.Може да си оставиш примерно колата при Коко да ти го свали и да си го занесеш за рициклиране !Говори с него и той ще ти обясни най-добре ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dpakona Публикувано 13 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2014 Колеги, пред голяма дилема съм. В Джемини ми искат 1280 лева за рециклиране, сваляне, качване и пълна смяна на масло, което включва 1 година гаранция на турбината(хидротрансформатор) .Другия вариант ми е при Коко от Малинова долина - ново турбина, сваля, качване + пълна смяна на масло 1700 лв + 6 месеца гаранция. Трети вариант пълен ремонт на кутията 2300 лв в Джемини и 1 година пълна гаранция. Четвърти вариант да сменя само маслото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mystang Публикувано 13 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2014 Дилемата ти се решава от това с колко пари разполагаш.Само масло е безмислено.Все едно в блокирал двигател да сипеш ново масло и да искаш да върви.Или я правиш или фърляш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 13 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2014 Вдигам две ръце за Коко, каквото и да правиш на кутията. 2 пъти е правил чудеса за моята кутия, каквото каза, стана 1:1. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dpakona Публикувано 13 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2014 разполагам, просто кое е най смислено? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
edinak Публикувано 13 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2014 Най-смислено според мен (ако си решил да я караш по-дълго време колата) е пълен ремонт на кутията! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dpakona Публикувано 13 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2014 Да но като се има предвид че колата е на 16 години дали има смисъл защото се посъветвах с приятел и той каза че тепърва ще се обаждат най различни неща . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване