Jump to content

Гарнитура на цилиндрите и глава


Mecho94

Recommended Posts

Здравейте колеги!

Имам един въпрос, понеже съм така да кажа "новобранка".. Преди месец сменях глава на дизелчето ми, въпросът ми е има ли нужда от претягане след определено време, понеже всеки който питам ми вкарва различен филм, та викам тука сте по-запознати :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако майсторите са си свършили добре работата, няма нужда. Нищо не пречи да отидеш профилактично да ти проверяват болтовете. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аха.. ами значи така ще направя, понеже се страхувам да не вземе да издуе или да избие, което не е приятно :)

Ами като се страхуваш, кажи с кой мотор ти е дизелчето, че колегите са ти дали 50% верен отговор .. :)

Ако си с 1.6 заложи на другите 50% и след 1000 км. ги притегни болтовете с още 90 градуса ..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За бензинова 80-ка знам, че болтове не се притягат на главата....Може би и при дизела е така, но не съм сигурен на 100%.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами като се страхуваш, кажи с кой мотор ти е дизелчето, че колегите са ти дали 50% верен отговор .. :)

Ако си с 1.6 заложи на другите 50% и след 1000 км. ги притегни болтовете с още 90 градуса ..

Да, 1.6 ТDI е мотора, аз минах 1200 км близо... :\

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 след 1000 км. ги притегни болтовете с още 90 градуса ..

..........докато се скъсат.Това,което е показано на таблицата не се ли отнася за нови болтове?

Редактирано от veselin velchev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Ами то като гледам се казва, че болтовете трябва да са нови. Ако се използва динамометричен ключ, който отчита усилието на затягане и не се превишава 100 N.m мисля, че няма да има проблем. Така като гледам, на този дизел доста се притяга главата. Сигурно въртящия момент ще надхвърли с много 100 N.m. На АВК_то го дават след 60 N.m на два пъти +90 градуса и ги минава 100 N.m, а тук имаме още 180 градуса. Колегата ако иска да претяга, обаче моят съвет е да използва ключ, който отчита усилието, и ако започне да пада въртящия момент да спира, защото това означава, че болта или изтърва или изронва резбата, или се разтяга. Общо взето всичко е на собствена отговорност. Аз се наиграх да сменям глави и гарнитури и накрая смених мотора.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...