Mecho94 Публикувано 17 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2014 Здравейте колеги!Имам един въпрос, понеже съм така да кажа "новобранка".. Преди месец сменях глава на дизелчето ми, въпросът ми е има ли нужда от претягане след определено време, понеже всеки който питам ми вкарва различен филм, та викам тука сте по-запознати Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Golf-hater Публикувано 17 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2014 Ако майсторите са си свършили добре работата, няма нужда. Нищо не пречи да отидеш профилактично да ти проверяват болтовете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mecho94 Публикувано 17 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2014 аха.. ами значи така ще направя, понеже се страхувам да не вземе да издуе или да избие, което не е приятно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 17 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2014 Ако са я стегнали освен на килограми и на градуси няма нужда от притягане . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martod Публикувано 17 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2014 аха.. ами значи така ще направя, понеже се страхувам да не вземе да издуе или да избие, което не е приятно Ами като се страхуваш, кажи с кой мотор ти е дизелчето, че колегите са ти дали 50% верен отговор .. Ако си с 1.6 заложи на другите 50% и след 1000 км. ги притегни болтовете с още 90 градуса .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 17 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2014 За бензинова 80-ка знам, че болтове не се притягат на главата....Може би и при дизела е така, но не съм сигурен на 100%. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mecho94 Публикувано 17 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2014 Ами като се страхуваш, кажи с кой мотор ти е дизелчето, че колегите са ти дали 50% верен отговор .. Ако си с 1.6 заложи на другите 50% и след 1000 км. ги притегни болтовете с още 90 градуса ..Да, 1.6 ТDI е мотора, аз минах 1200 км близо... :\ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martod Публикувано 17 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2014 Щом си с 1.6 мотора и си минал 1200 км. ето ти схема и погледни това което съм ти оградил в червено .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 17 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2014 (Редактирано) след 1000 км. ги притегни болтовете с още 90 градуса ............докато се скъсат.Това,което е показано на таблицата не се ли отнася за нови болтове? Редактирано 17 Февруари 2014 от veselin velchev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 20 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Ами то като гледам се казва, че болтовете трябва да са нови. Ако се използва динамометричен ключ, който отчита усилието на затягане и не се превишава 100 N.m мисля, че няма да има проблем. Така като гледам, на този дизел доста се притяга главата. Сигурно въртящия момент ще надхвърли с много 100 N.m. На АВК_то го дават след 60 N.m на два пъти +90 градуса и ги минава 100 N.m, а тук имаме още 180 градуса. Колегата ако иска да претяга, обаче моят съвет е да използва ключ, който отчита усилието, и ако започне да пада въртящия момент да спира, защото това означава, че болта или изтърва или изронва резбата, или се разтяга. Общо взето всичко е на собствена отговорност. Аз се наиграх да сменям глави и гарнитури и накрая смених мотора. Редактирано 21 Февруари 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване