Senna23 Публикувано 22 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2014 Колеги АБК-то добре ли ще е да му махна катализатора, че от как е излезнала от завода още си е с него ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
esox hunter Публикувано 22 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2014 Ако не ти прави проблеми, защо ще го махаш!? Виж вече, ако се налага (запушен и пр) това е друга работа, тогава слагаш едно резонаторно гърне (бюджетен вариант) и си караш... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Senna23 Публикувано 22 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2014 Не знам колега, нещо като запушена е.. не ми харесва последно време как върви. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
esox hunter Публикувано 22 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2014 Невървежа не е задължително от катализатора да е .... ако искаш да си сигурен за катализатора иди някъде да ти го проверят и замерят и тогава решавай дали да сваляш...ей така само 'щот си мислиш, че е от него или че като го махнеш колата, ще лети ....няма смисъл Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Senna23 Публикувано 22 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2014 Ще се замери и тогава ше преценявам.. ама на 20 години кола все още с катализатора .. знам ли .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
esox hunter Публикувано 22 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2014 (Редактирано) Е и какво като е на 20 г.....ако е здрав само може да се радваш и да си я караш така...чувал съм че на тези катализаторите са доса здрави. Моята за жалост, като я купих и имаше само дразнещо - дрънчаща тенекиена коруба от катализатор (някой "умник" само го беше избушил) та се наложи едно от първите неща да я закарам при едно кадърно момче, сложихме резонаторно гърне, сменихме и ламбдата с нова оригинална (че старата бачкаше мудно) и всичко си заспа.Ако катализатора ти е наред по-добре такива пари си ги вложи в нещо друго по колата на тези има къде да набиваш щом искаш Редактирано 22 Февруари 2014 от esox hunter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 23 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2014 Ако не е запушен не го махай....Резонатора няма да направи колата по-бърза и по-тиха... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 23 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2014 (Редактирано) Колегите са прави , ако не ти дава проблеми не го махай . Моя го махнах понеже , като е покарах малко по - агресивно , спирам гася я и след малко , като я запаля да тръгвам на някъде и миришеше на пиратки ... Редактирано 23 Февруари 2014 от Milanski Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 23 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2014 Колега и аз бях с тази дилема до скоро докато не го махнах ей така без причинно и се убедих колко по добре тръгна куцото АБТ .Сегашното НГ го вземах без катализатор и нямам никакви проблеми ,само беше с една некадърна тръба с дупка която смених с резонатор пробих му дупка заварих сондата и си карам без ядове . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Senna23 Публикувано 23 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2014 Ще се заменя с резонатор и моето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 24 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2014 Пиши после какви са ти впечатленията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
esox hunter Публикувано 24 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2014 впечатленията сигурно, ще са ......по-шумни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 24 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2014 С резонатор разликата е нищожна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drido Публикувано 24 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2014 Махай го колега.Не ти трябва пущиняка, тапа в гърнето.Живота на един катализатор е до 100 хил .км, и то при качественно гориво.След това само пречи на изгорелите газове.Друга причина е проблема който може да ти създаде.Свидетел съм на два пъти проблема от катализатор-изгасяш си колата вечерта и на сутринта няма палене. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 24 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2014 Според мен коли , които се карат на газ не запушват катализатор. Виж ако има счупена пита в следствие на удар, друго е....а бе при всяка кола е различно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 24 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2014 които се карат на газ не запушват катализатор. А които се карат на бензин как са?Дали да не изхвърля и моя,че като ходя на годишен преглед газ анализатора не може да отчете нищо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genttogsg Публикувано 25 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2014 Според мен коли , които се карат на газ не запушват катализатор. Виж ако има счупена пита в следствие на удар, друго е....а бе при всяка кола е различно.Поради причината че при газта излиза 5 пъти повече конденз (поне при мен е така),миналата зима този конденз замръзна там някъде,и ми напълни маслото с бензин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване