MSM Публикувано 26 Март 2014 Доклад Share Публикувано 26 Март 2014 Това е много голяма консумация като стойност, но каквато и да е- едва ли причината да я има е софтуерен. Аз като взимах мойта навремето имах консумация от допълнителен модул за проследяване май около 10mA, и ми точеше акумулатора за няколко дни и беше на допълнително поставян бушон, но след като го оправиха не съм имал повече проблеми. Та виж случайно дали в последните три месеца не си слагал бушон някъде където не си знаел какво е или пък като са ти слагали акумулатора нещо да са омотали. Неможе без физическа намеса да се появи такава консумация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
peerless Публикувано 26 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 26 Март 2014 Нищо никъде не е слагано, ще ъпдейтна тази вечер и ще я оставя в петък в сервиза (Алком) от където взех батерията да я закачат на ампер клещи и да почват да изолират модул по модул с вадене на бушоните. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arsov82 Публикувано 26 Март 2014 Доклад Share Публикувано 26 Март 2014 Опитай първо с модула за блутут ако имаш ... чувал съм че дава ядове.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
peerless Публикувано 26 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 26 Март 2014 (Редактирано) Нямам ВТ, тази вечер имаше едни гимнастики, ще видим дали са решили проблема! Ще пиша допълнително. Редактирано 26 Март 2014 от peerless Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLO Публикувано 2 Април 2014 Доклад Share Публикувано 2 Април 2014 Какво стана? Питам защото имах същия проблем...нов аку. и го точеше за 4-5 дни седене в гаража.Аз обаче, преди да права каквото и да е, заредих акумулатора на външно зарядно за около 48 часа.Покарах ден-два, след това оставих колата умишлено цяла седмица без да я паля и на 8 или 9 ден беше, всичко беше 6,всеедно съм я спрел преди 1 час.Нямаше писукащи индикации за акуто, батери статуса на 100%, колата си запали без да се мъчи стартера....всичко какво си трябва.Та освен консумацията която имаш и трябва да одстраниш, пробвай да освежиш принудително акумулатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
peerless Публикувано 2 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 2 Април 2014 Мисля, че вече мога да кажа - проблема с утечката бе решен!Зачистване на всички клеми по силовата линия (от акумулатора до пиновете в двигателния отсек, не знам в коя от всички е била драмата, защото всички изглеждаха като нови) и за сега признаци на теч няма. След почистването, замерихме консумацията и беше 50мА което вече е нормално! Мина вече седмица и всичко е изглежда е ок! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bilsan Публикувано 13 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2017 Как точно ги зачисти? Какви са стъпките на процеса точно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bilsan Публикувано 8 Март 2017 Доклад Share Публикувано 8 Март 2017 При мен проблема се реши с нов акумолатор! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване