Ngoro Публикувано 18 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2006 да, тогава не се изисква толкова много гориво и дюзата за студен старт (на моя двигател) не се отварямнгоо съм прост. то и твоя двигател си го пише в сигнатурата ама няма кой да гледа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 18 Октомври 2006 Автор Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2006 дано проблема се реши само с подмяната на тоя датчик. а дюзата за студен старт не се ли "влючва" при -5 градуса? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iliae Публикувано 18 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2006 Ей да кажеш какво и е било, като го оправиш защото и аз още не съм претръпнал от миналата година и очаквам всякъкви изненади.А пък аз ще сменям радиаторчето и ще ми оправят клапите на парното в събота тааааа , сега се услушвам за евтино радиаторче кажете, от къде да ходя да купя от тези за 30лв, Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 18 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2006 недей евтино да не го правиш 2 пъти тая зима Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iliae Публикувано 18 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2006 недей евтино да не го правиш 2 пъти тая зимаок какво и от каде Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 18 Октомври 2006 Автор Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2006 (Редактирано) Ей да кажеш какво и е било, като го оправиш защото и аз още не съм претръпнал от миналата година и очаквам всякъкви изненади.А пък аз ще сменям радиаторчето и ще ми оправят клапите на парното в събота тааааа , сега се услушвам за евтино радиаторче кажете, от къде да ходя да купя от тези за 30лв,Ако не си прочел колата ми е с газов инжекцион и винаги топла/студена пали само на бензин, т.е. фактори като вечер я угасих на газ и сутринта не пали или гръмна ми дебитомера или къде да си монтирам плочката не влияят на нормалната работа на ДВГ. Утре ще напиша какво става след подмяната на температурния датчик. Редактирано 18 Октомври 2006 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iliae Публикувано 18 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2006 Ако не си прочел колата ми е с газов инжекцион и винаги топла/студена пали само на бензин, т.е. фактори като вечер я угасих на газ и сутринта не пали или гръмна ми дебитомера или къде да си монтирам плочката не влияят на нормалната работа на ДВГ. Утре ще напиша какво става след подмяната на температурния датчик.Ок,мом4ето и такива разбира и ги , искам да ти помогна и съм про4ел вси4ко, та затова ти го препоръчвам.Колко и да съм зле, пак си мисля че кабелите трябва да ги закачиш и тога ще го мъдриш.Иначе твоя воля, успех, чакам утре да кажеш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VAZ 21013 Публикувано 18 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2006 И моята не палеше студена-въобще от 2-3 дни. Когато колата е загряла си пали от раз. Днес пробвах и откачих температурния датчик и запали веднага. Явно проблема е в него. Утре, вдругиден ще ходя да го сменям. За проблема с паленето са виновни не 1 и 2 неща и понякога трудно се хващат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 18 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2006 ок какво и от кадеслед седмица ще сменям моето и ще ти кажа какво и къде ако имаш търпение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krum Публикувано 18 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2006 Само датчик е-и на мен ми ги върти тея номера.Смени цели 5 и същата работа.Най-накрая уцелих един-горе-долу бачка добре като е студена.Даже си преебах куплунга с кабелите от постоянното махане и слагане абе.......Многоооо менте датчици има дано уцелиш, сменяй го -това е от мен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audibs Публикувано 18 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2006 Да не пускам друга тема,като прочетох по горе писаното излязох и откачих датчика за температурата,завъртях и запали от раз,изчаках малко пак проба и пак от раз,после закачих датчика пробвах върти поне два пъти по дълго за да запали!Този датчик го сменях преди 1мес. няма купих първо някъв италиански за 16лв. ама не биваше и го върнах и взех оригинален за 32лв. ама на пак не пали като хората.Чакам съвет! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 19 Октомври 2006 Автор Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2006 (Редактирано) Ето го и съвета ми отивате по моргите и търсите датчик със същия цвят като този на куплунга при мен в случая светлосин /АБК/. Рискувате да попаднете на някой който изобщо не работи, но и нов от магазина да вземеш гаранция франция че ще работи. На снимката се вижда разликата в синьото. Редактирано 19 Октомври 2006 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRR Публикувано 19 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2006 а кто откачат датчика калъфите знаят ли че тогава пц-то на колата си мисли че на вън е -40 и пикае в двигателя бензин ?Може ли да не се съглася Колегата е написал "двигателя минава в авариен режим", т.е. открива липсата на датчика и си работи на твърдо зададени данни.Щом работи така добре, значи дюзи, помпи, филтри и сие е наред. Остава да се търси датчика, а от писаното май е ясен Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo123 Публикувано 19 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2006 колега Audibs на моно-инжекцията като откачиш синята букса - компа възприема - безкрайност - т.е. много студено и затова пуска повече гориво дюзата и лесно пали /иначе и моята на бензин трябва да я врътне 2-3 пъти стартера за да запали/ - така, че мисля си е нормално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 19 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2006 Може ли да не се съглася Колегата е написал "двигателя минава в авариен режим", т.е. открива липсата на датчика и си работи на твърдо зададени данни.Щом работи така добре, значи дюзи, помпи, филтри и сие е наред. Остава да се търси датчика, а от писаното май е ясен ПоздравиБаце ти диджифанта го направи изкуствен интелек бре! минава таратанци в авариен режим. Нищо никой никъде не разбира. Просто еку-то при съпротивление + безкрайност работи като за -40. няма аварии няма катастрофи.То дебитомера да му разкача на диджифанта не е сигурно че ще го регистрира като грешка камо ли някакав смръдлив датчик Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi-fen Публикувано 19 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2006 Значи проблема е следния сутрин при първото стартиране колата запалва след две три стартирания. След това при топъл двигател пали без проблем. Имам следното питане как може да се установи дали комутатора или бобината са си отишли? Възможно ли е при по студено време комутатора или бобината да не сработват? Лошото е че като отида на сервиз и колата работи перфектно /вече е топла/ и не може да се установи причината поради която не пали. Бобината е отделно от комутатора /Digifant 2/. Ако някой се сеща за друга причина за непалене моля да я сподели. Колата е с газов инжекцион и прехвърля автоматично газ бензин. Има винаги бензин в резервоара.колега незнам какъв ти е двигателя ама ако е инжекция я си виш стартовата дюза и температурния татчик за компа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 20 Октомври 2006 Автор Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2006 Ето го и резултата след подмяна на тъмносиния температурен датчик със светлосин /оригинален/ закупен от морга на половин цена /не от мен / колата запали безпроблемно тая сутрин. Нещо повече няма нито придръпване нито забиване на предницата. На 4-та предавка с 40 км/ч с 1000 оборта подавам рязко газ и колата започва да набира без да се замисля.колега незнам какъв ти е двигателя ама ако е инжекция я си виш стартовата дюза и температурния татчик за компаДоколкото знам дюзата за студен старт функционира при - 5 градуса, а на вън все още не е толкова. Друг е въпроса "оня" датчик каква информация дава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
klam Публикувано 20 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2006 Ето го и резултата след подмяна на тъмносиния температурен датчик със светлосин /оригинален/ закупен от морга на половин цена /не от мен / колата запали безпроблемно тая сутрин. Нещо повече няма нито придръпване нито забиване на предницата. На 4-та предавка с 40 км/ч с 1000 оборта подавам рязко газ и колата започва да набира без да се замисля. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 31 Октомври 2006 Автор Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2006 С падане на външната температура пак почна да не иска да пали. Незнам вече какво да я правя тая кола. Давайте съвети, че взе да ми писва от нея. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 31 Октомври 2006 Автор Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2006 Мисля че сместа ми е бедна и от това пали трудно. От какво може да е бедна сместа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo123 Публикувано 31 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2006 температурен датчик ако лъже че е топло и компа пуска малко бензинец - бедна смес.не доогледах че е сменен датчика Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 31 Октомври 2006 Автор Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2006 Никой ли не е имал подобен проблем? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VAZ 21013 Публикувано 31 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2006 При мен беше определено температурният датчик. Смених го с някакъв италианско производство. Сега пали. Старият датчик беше монтиран без едно гумено уплътнение и затова течеше антифриз през него. Явно това беше прецакало датчика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sam Публикувано 2 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2006 колеги и аз имам същия проблем със сутрешното,скъсвам акумулатора от въртене,колата ми е Ауди80-2.0л.пълна мех.инжекция.Смених стъпковия мотор и температурния датчик(долния)-пали и държи 900об.,а когато загрее дига 1200об.Ако ги намаля на топъл двг после на студен е абсурд да запали.Сега карам със 100октана и добавка STR,казват запушени инж.дюзи.Ще съм благодарен за съвет. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
klam Публикувано 2 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2006 (Редактирано) Имах същия проблем с високи обороти и трудно палене. Почистих дюзите на ултразвук, но проблемът не се оправи. Смених синия температурен датчик и регулатора за налягане на горивото и всичко заспа! Редактирано 2 Ноември 2006 от klam Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване