Jump to content

Не иска да запали A4


tomi4160

Recommended Posts

Здравейте , както се вижда и от заглавието , колата не иска да запали . Колата е A4 1,8 97 година с газ. Вчера си работеше перфектно , пали си на бензин , прехвърля си на газ , цял ден съм я карал. Днес сутринта , пробвам да запаля и само върти , дори не припалва. Като дам контакт се чува бензиновата помпа , но не пали. Имобилайзера изключва , не може да е в него проблема. Незнам къде и какво да търся. Ако някой има някаква идея да помага.

Мерси много

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

просто сипи бензин,имах 2 такива случая ,бъгната стрелка на резервоара,налей едни 10 лира и карай на воля,надявам се да е това,ако е друго диагностика може да те насочи

Редактирано от buzzi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих сипал ама преди 3 дена съм сипал за 100 лв , и преди имах и колкото и да се е бъгнала тая стрелка тя е почти на максимума. Няма причина да е от липса на бензин. Мислих го и аз този вариант , но честно казано го изключвам на 100%. Лошото на тия газови инжекциони е че не мога да се пробвам да я запаля директно на газ :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в такъв случай,махни входящия  маркуч от бензиновата рейка,сложи го в едно шише и завърти стартера,трбява да има доволно бензин,ако няма ,просто на помпата и е дошъл реда,около 150- 180  лв е обикновена на топ ран,не коментирам тези по 80 лв ,фирмените над 200 лв,да се ориентираш в най лошия вариант

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега и аз съм с същия мотор и аз съм с ги и до скоро си мислих че немога да паля на гас но газадията ми каза като дам на контакт задържам копчето на гаста няколко сикунди да изпилка и си пали директно на гас

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

горивната помпа се завърта едновременно със стартерът. Няма как да се чува докато е саво на контакт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Основно можеш да провериш горивото, като развиеш входа на бенз. рейка и завъртиш стартера за 1 сек. Ако хвърли бенз, ясно, че това не е проблема.

Имаш ли аларма, монтирана от предишен собственик? Случвало се е там да е проблема. Провери бушоните на дюзи, помпа. На газ се пали аварийно като, дадеш на контакт, задържаш копчето на газта докато изпищи (има някои доста време трябва да се държи). А ако си решил проблема, поне пиши.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление и на газ не иска да запали , пробвах с натискане и задържане на копчето за газ и си прехвърли на газ и .....за съжаление не иска да запали. Върти но не припалва дори.



Седя и не мога да се сетя , какво може да е което отведнъж да даде проблем. Никакви симптоми , никакви видими причини , нищо. Загасих вечерта и на другият ден няма палене. Кабели за маса на мотора проверих , някъде откачени букси дали може да са причина ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бързай. Забелязваш ли, дали при процедурата на аварийно палене, докато въртиш стартера, да изгасва диода на копчето на газта? Ако изгасва, най-вероятно, когато завъртиш, ресетва газовия комп, и все едно пак палиш на бенз. Ако не изгасва, провери ли бушона на дюзите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коя бобина имаш предвид да си взема?

 

А колега Evgeni K. имаш предвид бушона на дюзите за газта ли? Защото като паля принудително на газ диодчето не изгасва .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бензиновите дюзи също имат бушон. А като цяло, е добре да направиш проверка на всички бушони, с мултицет отнема 2 мин. А пробва ли с разкачане на акумулатора за 5-10 мин. Това също е елементарно, така че не пречи да пробваш. Свързва ли компютъра да провериш за грешки? От там първо трябва да започнеш според мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички бушони ги проверих , не намерих някой изгорял . Акумолатора го откачах дори за цяла нощ , ефект нямаше.Няма как да закача компа , нямам кабел , нямам софт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, в Софето няма ли толкова кой да дойде до колата с кабел? Тука от форума нямаш ли някой? Той и колегата за свещите е прав, ама някак си сякаш по-добре първо грешка да се види.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги , за толкова дни щях отдавна да съм я закарал до някоя диагностика. Но колата е на вилата на Диканя и не мога всеки ден да ходя до там и обратно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колеги, възможно ли е проблема да има нещо общо с клемореда? При мен на моменти се случва да върти стартеар и не дава никакъв чатлак да запали. Връщам ключа в изходна позиция и въртя отново, пали си на четвърт оборот!??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва ти диагностика,ако е заминал датчика на коляновия вал няма да пали нито на газ нито на бензин,но така само гадаем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

горивната помпа се завърта едновременно със стартерът. Няма как да се чува докато е саво на контакт.

тов не е вярно, помпата се чува 3 сек от пускането на контакт и след това заработва пак при стартер :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

отвий свещите и виж дали идва ток дотях защото аз така изгубих 2 цилиндъра въртях кабели бубина слагах друга за проба но не проблемът при мен идва от компа не дава сигнал на  бубината и от там няма и на свещите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...