tomi4160 Публикувано 23 Март 2014 Доклад Share Публикувано 23 Март 2014 Здравейте , както се вижда и от заглавието , колата не иска да запали . Колата е A4 1,8 97 година с газ. Вчера си работеше перфектно , пали си на бензин , прехвърля си на газ , цял ден съм я карал. Днес сутринта , пробвам да запаля и само върти , дори не припалва. Като дам контакт се чува бензиновата помпа , но не пали. Имобилайзера изключва , не може да е в него проблема. Незнам къде и какво да търся. Ако някой има някаква идея да помага.Мерси много Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 23 Март 2014 Доклад Share Публикувано 23 Март 2014 (Редактирано) просто сипи бензин,имах 2 такива случая ,бъгната стрелка на резервоара,налей едни 10 лира и карай на воля,надявам се да е това,ако е друго диагностика може да те насочи Редактирано 23 Март 2014 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tomi4160 Публикувано 23 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2014 Бих сипал ама преди 3 дена съм сипал за 100 лв , и преди имах и колкото и да се е бъгнала тая стрелка тя е почти на максимума. Няма причина да е от липса на бензин. Мислих го и аз този вариант , но честно казано го изключвам на 100%. Лошото на тия газови инжекциони е че не мога да се пробвам да я запаля директно на газ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 23 Март 2014 Доклад Share Публикувано 23 Март 2014 в такъв случай,махни входящия маркуч от бензиновата рейка,сложи го в едно шише и завърти стартера,трбява да има доволно бензин,ако няма ,просто на помпата и е дошъл реда,около 150- 180 лв е обикновена на топ ран,не коментирам тези по 80 лв ,фирмените над 200 лв,да се ориентираш в най лошия вариант Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 23 Март 2014 Доклад Share Публикувано 23 Март 2014 развий една свещ и виж има ли искра Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fiko87 Публикувано 23 Март 2014 Доклад Share Публикувано 23 Март 2014 колега и аз съм с същия мотор и аз съм с ги и до скоро си мислих че немога да паля на гас но газадията ми каза като дам на контакт задържам копчето на гаста няколко сикунди да изпилка и си пали директно на гас Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
benzinovfen Публикувано 26 Март 2014 Доклад Share Публикувано 26 Март 2014 горивната помпа се завърта едновременно със стартерът. Няма как да се чува докато е саво на контакт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 26 Март 2014 Доклад Share Публикувано 26 Март 2014 Основно можеш да провериш горивото, като развиеш входа на бенз. рейка и завъртиш стартера за 1 сек. Ако хвърли бенз, ясно, че това не е проблема.Имаш ли аларма, монтирана от предишен собственик? Случвало се е там да е проблема. Провери бушоните на дюзи, помпа. На газ се пали аварийно като, дадеш на контакт, задържаш копчето на газта докато изпищи (има някои доста време трябва да се държи). А ако си решил проблема, поне пиши. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tomi4160 Публикувано 26 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 26 Март 2014 За съжаление и на газ не иска да запали , пробвах с натискане и задържане на копчето за газ и си прехвърли на газ и .....за съжаление не иска да запали. Върти но не припалва дори.Седя и не мога да се сетя , какво може да е което отведнъж да даде проблем. Никакви симптоми , никакви видими причини , нищо. Загасих вечерта и на другият ден няма палене. Кабели за маса на мотора проверих , някъде откачени букси дали може да са причина ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fiko87 Публикувано 26 Март 2014 Доклад Share Публикувано 26 Март 2014 ходи от някоя морга и си вземи бобинка то друго няма кво да е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 26 Март 2014 Доклад Share Публикувано 26 Март 2014 Не бързай. Забелязваш ли, дали при процедурата на аварийно палене, докато въртиш стартера, да изгасва диода на копчето на газта? Ако изгасва, най-вероятно, когато завъртиш, ресетва газовия комп, и все едно пак палиш на бенз. Ако не изгасва, провери ли бушона на дюзите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tomi4160 Публикувано 27 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 27 Март 2014 Коя бобина имаш предвид да си взема? А колега Evgeni K. имаш предвид бушона на дюзите за газта ли? Защото като паля принудително на газ диодчето не изгасва . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 27 Март 2014 Доклад Share Публикувано 27 Март 2014 Бензиновите дюзи също имат бушон. А като цяло, е добре да направиш проверка на всички бушони, с мултицет отнема 2 мин. А пробва ли с разкачане на акумулатора за 5-10 мин. Това също е елементарно, така че не пречи да пробваш. Свързва ли компютъра да провериш за грешки? От там първо трябва да започнеш според мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tomi4160 Публикувано 27 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 27 Март 2014 Всички бушони ги проверих , не намерих някой изгорял . Акумолатора го откачах дори за цяла нощ , ефект нямаше.Няма как да закача компа , нямам кабел , нямам софт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 27 Март 2014 Доклад Share Публикувано 27 Март 2014 е за толкова дни не можа ли да видиш барем искра на свещите има ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 27 Март 2014 Доклад Share Публикувано 27 Март 2014 Добре де, в Софето няма ли толкова кой да дойде до колата с кабел? Тука от форума нямаш ли някой? Той и колегата за свещите е прав, ама някак си сякаш по-добре първо грешка да се види. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tomi4160 Публикувано 28 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 28 Март 2014 Колеги , за толкова дни щях отдавна да съм я закарал до някоя диагностика. Но колата е на вилата на Диканя и не мога всеки ден да ходя до там и обратно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mrdemon Публикувано 28 Март 2014 Доклад Share Публикувано 28 Март 2014 парво изкараи кабела от бобината и виж дали идва ток Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Васко Публикувано 7 Април 2014 Доклад Share Публикувано 7 Април 2014 Разреши ли проблема, колега ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivelin_1976 Публикувано 8 Април 2014 Доклад Share Публикувано 8 Април 2014 Колеги, възможно ли е проблема да има нещо общо с клемореда? При мен на моменти се случва да върти стартеар и не дава никакъв чатлак да запали. Връщам ключа в изходна позиция и въртя отново, пали си на четвърт оборот!?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ksi1 Публикувано 8 Април 2014 Доклад Share Публикувано 8 Април 2014 Трябва ти диагностика,ако е заминал датчика на коляновия вал няма да пали нито на газ нито на бензин,но така само гадаем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 8 Април 2014 Доклад Share Публикувано 8 Април 2014 горивната помпа се завърта едновременно със стартерът. Няма как да се чува докато е саво на контакт.тов не е вярно, помпата се чува 3 сек от пускането на контакт и след това заработва пак при стартер Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stangata Публикувано 9 Април 2014 Доклад Share Публикувано 9 Април 2014 отвий свещите и виж дали идва ток дотях защото аз така изгубих 2 цилиндъра въртях кабели бубина слагах друга за проба но не проблемът при мен идва от компа не дава сигнал на бубината и от там няма и на свещите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване