kykls Публикувано 7 Април 2014 Доклад Share Публикувано 7 Април 2014 Здравейте, имам А4 Б5 Avant 06.97 искам да си сложа халогенни фарове - купих си такива с решетките.Производствено нямам.Така въпроса ми е дали има фабрична инсталация или трябва да пусна нова инсталация.И ако трябва да я пускам тази новата инсталация бихте ли ми помогнали и да ми кажете какво реле трябва да си купя за тях и кое е релето за фаровете(къде се намира).Инсталацията ако се налага мога и сам да си я направя но с тия пръснатите релета ще ми е нужна помощ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pitkin Публикувано 7 Април 2014 Доклад Share Публикувано 7 Април 2014 На тея коли халогенните фарове са вътре във фара и да имат инсталация фабрично. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kykls Публикувано 7 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 7 Април 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост! Аз фабрично нямам халоген в фара.В този случай имам ли инсталация и ако е така имате ли представа къде са и изводите,къде да ги търся? Редактирано 7 Април 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pitkin Публикувано 7 Април 2014 Доклад Share Публикувано 7 Април 2014 Пробвай да огледаш около и във фара. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 7 Април 2014 Доклад Share Публикувано 7 Април 2014 Няма да намери.Цяла инсталация ще трябва да си прави.Бутон,релета и т.н Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kykls Публикувано 7 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 7 Април 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост! Да това го разбрах,хахахах.Така само да ви питам дали намирате за лоша идеята ми.Ще сложа реле 12в на 40А предполагам,за вторичната верига какво ще кажете да взема ток от кабелите преди съседния бутон който е за задната светлина за мъгла.И нещото по което умувам е от къде да взема ток за първичната верига - директно от акумулатора или от клемата в купето или ако имате идеи ми ги кажете. Редактирано 7 Април 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 7 Април 2014 Доклад Share Публикувано 7 Април 2014 От захранване след контакт, ако откриеш кой е кабела за напрежение за къси- от там- така ще е заводски (има врътка и със захранването през секцията за мъгла в стопа, но нея можеш да си я спестиш.) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kykls Публикувано 7 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 7 Април 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост! Искаш да кажеш че при къси ще работи а при дълги не,то пък барем на дълги за какво са ми.А така ли е производствено? Реле,бутон,кабел,бушон всичко е в наличност. Редактирано 7 Април 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 7 Април 2014 Доклад Share Публикувано 7 Април 2014 Заводски имаш фарове за мъгла на габарити и къси, ако не греша.Ако пуснеш допълнителната секция за мъгла в стопа, светват и фаровете за мъгла, a.k.a. халогени.Ако пуснеш дълги или върнеш контакт- гаснят 'халогените'.Това е фабричната реализация при ВАГ до 2002, после май сентрал електик/електроникс модула разсъждава и решава кога да даде ток на релето им. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 7 Април 2014 Доклад Share Публикувано 7 Април 2014 Ако вземе от късите,няма да работят на габарит Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kykls Публикувано 7 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 7 Април 2014 Много благодаря колеги.Утре се пускам в Jazz-a!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
odlo Публикувано 8 Април 2014 Доклад Share Публикувано 8 Април 2014 Аз, си правих сам инсталацията. пусках кабели от ел. таблото до халогените. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 11 Май 2014 Доклад Share Публикувано 11 Май 2014 Ето оригиналното свързване до 1998г. След това са с модул. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
гецата Публикувано 15 Май 2014 Доклад Share Публикувано 15 Май 2014 Да, но тук има реле а пък досега знаем, че до фейса нямат релета.......и на схемата захранващото напрежение идва от ключа на таблото а не управляващото напрежение..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 15 Май 2014 Доклад Share Публикувано 15 Май 2014 (Редактирано) Релето (номер 381) служи само да угаси халогените ,когато се включат дългите. Иначе тока си минава през бутоните.Управляващото напрежение идва от ключа за да не могат да се пускат самостоятелно.Трябва да работят на габарит и на къси светлини.При фейслифта има вече и управляващ модул допълнително. Редактирано 15 Май 2014 от ru6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veni72 Публикувано 15 Май 2014 Доклад Share Публикувано 15 Май 2014 Колеги,сигурни ли сте,че халогените трябва да гаснат при дълги?Защото при мен не е така...светят си на габарити,къси и дълги.Нищо не съм пипал по инсталацията.Колата е 99г.Фейслифт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
гецата Публикувано 15 Май 2014 Доклад Share Публикувано 15 Май 2014 Към колегата ru6, да разбирам ли, че халогените може да ги захраним директно през ключа на центрабната конзола без да монтирам силово реле? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 15 Май 2014 Доклад Share Публикувано 15 Май 2014 Ако имаш бутон,следва и инсталация да си имаш.Ако ти си слагал бутона те съветвам с реле да ги направиш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
гецата Публикувано 15 Май 2014 Доклад Share Публикувано 15 Май 2014 аз си слагам инсталацията но се чудя за релето ........ а и ако направя да ми светят късите с дългите от прехвърляне на пина на силовия ключ за светлините имам съмнение дали ще издържи като нямат силови релета Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 15 Май 2014 Доклад Share Публикувано 15 Май 2014 Не си прави експерименти,да не лумнеш нейде Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
гецата Публикувано 15 Май 2014 Доклад Share Публикувано 15 Май 2014 Затова и питам...... а при теб фабрични ли са халогените? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 15 Май 2014 Доклад Share Публикувано 15 Май 2014 Не,но и още не съм правил инсталация.Седят си за красота.Никога нямам време за моята кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
гецата Публикувано 15 Май 2014 Доклад Share Публикувано 15 Май 2014 всичко добре....и след като прочета тази тема http://audibg.com/fo...howtopic=129695 започват едни и същи размисли и страсти. Ще издържи ли ключа или Не! защото при мен е същата магария Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 15 Май 2014 Доклад Share Публикувано 15 Май 2014 Колеги,сигурни ли сте,че халогените трябва да гаснат при дълги?Защото при мен не е така...светят си на габарити,къси и дълги.Нищо не съм пипал по инсталацията.Колата е 99г.Фейслифт.И аз съм 99г фейс и при мен не се пускат на габарити, дали гаснат при дълги не знам обаче.Sent from my Nexus 4 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 15 Май 2014 Доклад Share Публикувано 15 Май 2014 нещо не е както трябва.На габарит трябва да се включат предните,но не и задните Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване