Hacko Публикувано 22 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 22 Май 2014 (Редактирано) Оказа се биелен лагер на едно от биалетата. Незнам как, но единия се е качил върху другия и добре , че съм бил с малка скорост и веднага след това загасих двигателя,че да няма и поражения по коляновиа вал и биалето.Сега ще сменим всичките 6 и така или иначе е разглобена ще я обслужим изцяло вклучително и съединителя и би трябвало всичко да бъде отново наред. Редактирано 22 Май 2014 от Hacko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arsov82 Публикувано 23 Май 2014 Доклад Share Публикувано 23 Май 2014 Странно ..какъв зор е видяло да се качи единия лагер върху другия..С какво масло караш? И при тоя случай дали няма деформация на самата биела?Разстоянието между вала и биелата е точно колкото за лагера Или лагерите са много износени или биелата е деформирана... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 23 Май 2014 Доклад Share Публикувано 23 Май 2014 Беше ли разплескан лагера? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hacko Публикувано 23 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 23 Май 2014 (Редактирано) Явно лагера се е поизносил и затова.Видимо не е износен повече от другите. Ами поразплескал се е да. Коляновиа вал и биелите бяха замерени с някакъв специален уред и всичко им е наред. Нямат деформации. Моите приятели, които правят колата казаха, че не са очаквали така странно да са направени лагерите. Обясниха ми, че на други коли имали някакви зъбчета, които не позволявали да се получи такова качване на лагерите един върху друг. Както и да е, не ги разбирам толкова тия работи. Важното за мен е , че намерихме проблема и ще бъде отстранен . Иначе карам с Масло 5W30, VW507 00 Castrol и си го сменям на 15 000км. Този голям интервал някакси не ме кефи 30 000км. Страшно много ми се струва. Редактирано 23 Май 2014 от Hacko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 24 Май 2014 Доклад Share Публикувано 24 Май 2014 (Редактирано) Тези зъбчета ги няма, ако биелата е правена с "трошене", за да се разцепи на две ухото за черупките. Не съм виждал двигател на ауди биелния лагер да има "зъбче". Говорим за двигател произведен близките 15 години. Редактирано 24 Май 2014 от kpematop Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване