pavelchatov Публикувано 15 Април 2014 Доклад Share Публикувано 15 Април 2014 Аудито ми е Б4 2.0/115 .Въпроса ми е бензинова помпа и кормилните щанги от б4 2.0 16в/150 дали стават Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 16 Април 2014 Доклад Share Публикувано 16 Април 2014 Ако си с АБК двигател (ел. инжекцион) бензиновата помпа от АСЕ не става (мех. инжекцион) защото е различно налягането. Другите неща стават. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 16 Април 2014 Доклад Share Публикувано 16 Април 2014 За всички електрически инжекции на ауди 80, помпите са еднакви. За механичните инжекции са два вида, по спомен и наистина не са съвместими една с друга, както и с тези с електрически инжекции. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 16 Април 2014 Доклад Share Публикувано 16 Април 2014 Дали заради бензиновия регулатор на рейката оригиналната "Пиербург" помпа на ACE-то си захранва(ше) отлично леко припомпано АЕВ?Или тук се дискутират положенията само при заводските инсталации в Бе4вурките? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 16 Април 2014 Доклад Share Публикувано 16 Април 2014 Говорим за сток, професоре. Иначе историята познава много случаи на подобни извращения.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 16 Април 2014 Доклад Share Публикувано 16 Април 2014 Защо "извращения"?Сподели сАобрАжения, моля. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 16 Април 2014 Доклад Share Публикувано 16 Април 2014 Щото помпата беше хвърлена в резервоара да си виси на маркуч и се кара на пълен резервоар. Говорим за автомобил, подготвен за писта. За теб това достатъчно сАобрАжение ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 16 Април 2014 Доклад Share Публикувано 16 Април 2014 (Редактирано) Интересно решение, безспорно.Но може би е изолиран случай, все пак? Ta, помпата за мех. инжекция прави 6 бара, ако не се лъжа.Ел. инжекции в Бе4вурките нямат ли регулатори, рестриктори и други, та да ограничат даваното налягане?Или идеята е, че няма съвместимост на закрепването в резервоара? Кошници и т.н.? Т.е. директна заменяемост? Редактирано 16 Април 2014 от Cornu©opia Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 16 Април 2014 Доклад Share Публикувано 16 Април 2014 На интересен ли се опитваш да се направиш, не разбирам?За мен е изващение да боднеш такава помпа в багажника и да я метнеш да се мята отзад докато `фърчиш по пистата. Точка. Коментирах случая, който бе ми известен, лек офтопик, за това не задълбавах. Всичко останало е плод на твоята раздумка, че ставало, при положение, иде реч за сток вариант. Като гледам, ако не си в състояние да схванеш идеята, няма смисъл да дискутираме повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 16 Април 2014 Доклад Share Публикувано 16 Април 2014 Не аз се правя на интересен.Просто питам. И смятам, че и други ще сметнат за полезно да разберат защо не стават за размяна тия помпи дори и за стокови комплектовки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pavelchatov Публикувано 16 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 16 Април 2014 мерси за отговора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 16 Април 2014 Доклад Share Публикувано 16 Април 2014 Не аз се правя на интересен.Просто питам. И смятам, че и други ще сметнат за полезно да разберат защо не стават за размяна тия помпи дори и за стокови комплектовки. Директна замяна дори и с рестриктор няма как да стане заради високото налягане (6.2-6.5 атм работно) - при мех. инжекцион всички тръби са с "оплетка", докато при ел. инжекцион са обикновени гумени маркучи и няма да издържат. Т.е. трябва някъде след помпата да се сложи регулатор на налягане до 4атм, който да връща излишния бензин обратно в резервоара независимо от оригиналната тръба за връщащото гориво. Естествено поне на тези места трябва да се сменят маркучите с такива с "оплетка" или за по-високо налягане. Сещам се и за друг начин за редуциране на налягането - подаване на по-ниско напрежение към помпата, но трябва да се стабилизира самото напрежение за да се стабилизира и налягането от помпата - иначе може да има пулсации . Стойността на подаваното напрежение трябва да се измери опитно като се сложи и контролен манометър. Може да се направи и регулируемо (ако трябва повече "форс" ), но пак трябва да е стабилизирано за да се подсигури налягането. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pavelchatov Публикувано 18 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 18 Април 2014 ляв и десен накрайник еднакви ли са Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 18 Април 2014 Доклад Share Публикувано 18 Април 2014 Еднакви са. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pavelchatov Публикувано 18 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 18 Април 2014 мерси приятел Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
prokopoff Публикувано 18 Април 2014 Доклад Share Публикувано 18 Април 2014 Директна замяна дори и с рестриктор няма как да стане заради високото налягане (6.2-6.5 атм работно) - при мех. инжекцион всички тръби са с "оплетка", докато при ел. инжекцион са обикновени гумени маркучи и няма да издържат. Т.е. трябва някъде след помпата да се сложи регулатор на налягане до 4атм, който да връща излишния бензин обратно в резервоара независимо от оригиналната тръба за връщащото гориво. Естествено поне на тези места трябва да се сменят маркучите с такива с "оплетка" или за по-високо налягане. Добре де никой ли не се замисля как работи горивната система. И при двата вида, механична и електрическа инжекция регулирането на налягането се осъществява в двигателния отсек. Помпата за механичния инжекцион е способна да потдържа високо налягане, но това налягане се определя от регулатора не от самота помпа. При мен помпа от АСЕ е монтирана на кола която е с ел инжекцион и в момента с регулатор на 3.5 бараСпециално при Б4 замяната на помпата става като се ползва и горната част от кошницата, помпата от мех. инж. е то висока и не може да се закопчае в кошницата от ел. инж. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 18 Април 2014 Доклад Share Публикувано 18 Април 2014 Не си ли сменил поне бензинопроводите до регулатора за налягането? Всичко може да се направи, но въпроса е да е безопасно - ако се сцепи някой маркуч се сещаш какъв пожар може да стане. Виждал съм как се пръсва маркуч на електрическа дюза заради поставяне на помпа с по-високо налягане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
prokopoff Публикувано 18 Април 2014 Доклад Share Публикувано 18 Април 2014 А разликата в бензинопроводите е?.В момента налягането в системата е 3.5 бара. При б4 бензиновите линии от филтъра до мотора са метални.Не помпата е нещото определящо налягането, ако махнем горивния регулатор и свържем захранващия маркуч с този за излишния бензин колко бара ще е в системата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 19 Април 2014 Доклад Share Публикувано 19 Април 2014 На свой риск, надявам се да не се случва това, което допускам. Sent from my GT-I9195 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
prokopoff Публикувано 19 Април 2014 Доклад Share Публикувано 19 Април 2014 Дай да видим какво предполагаш, за да не съм изненадан като се случи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pavelchatov Публикувано 23 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 23 Април 2014 Външен стоп от седан става ли на комби б4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
prokopoff Публикувано 23 Април 2014 Доклад Share Публикувано 23 Април 2014 Стоповете на Б4 авант с Б3 седан са взаимно заменяеми, само при Б3 мигача е с оранжев цвят Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pavelchatov Публикувано 23 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 23 Април 2014 Става въпрос от б4 на б4 предполагам да Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
prokopoff Публикувано 23 Април 2014 Доклад Share Публикувано 23 Април 2014 От Б4 седан на Б4 авант никой от стоповете НЕ стават, затова писах че стават от Б3 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pavelchatov Публикувано 23 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 23 Април 2014 мерси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване