masalev Публикувано 17 Април 2014 Доклад Share Публикувано 17 Април 2014 От известно време, когато е студена колата скоростите влизат по-трудно... Но когато загрее след около 15 минути се превключват като детска играчка. Имам съмнение в съединителя понеже е оригинален, но откакто карам колата си отделя отгоре и няма промяна. Някой имал ли е същия проблем и как мога да го реша? Колата е А6 2.5 TDI, AEL, 1996 година. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 17 Април 2014 Доклад Share Публикувано 17 Април 2014 Може проблема да е в маслото - намаляло или да е за смяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
masalev Публикувано 17 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 17 Април 2014 Смених го преди месец. На дъното на скоростната кутия имаше малко стружки, но мисля че в рамките на нормалното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 17 Април 2014 Доклад Share Публикувано 17 Април 2014 Да не си сложил неподходящо масло? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 22 Април 2014 Доклад Share Публикувано 22 Април 2014 Да не си сложил неподходящо масло? Най-вероятно е това. Много теми съм чел - смених маслото и като е студена не влизат скоростите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 23 Април 2014 Доклад Share Публикувано 23 Април 2014 Аз на моята го смених с 75W-90 и имаше значително подобрение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 23 Април 2014 Доклад Share Публикувано 23 Април 2014 То не е само до вискозитет.Чета, че освен оригиналното само кастрол не правел тия магарии. Аз такова си сложих. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 23 Април 2014 Доклад Share Публикувано 23 Април 2014 Ми уж четох сервизни програми това-онова и накрая хванах първото 75W90 GL5 от рафта и го налях Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 24 Април 2014 Доклад Share Публикувано 24 Април 2014 И аз сменях скоро и налях 75в90 Кастрол и разлика не можах да усетя ,но проблеми нямам . Като налива просълзя ли от пробката като се напълни ? Защото обикновенно ако ти е ниско нивото има зор на първо включване докато се разбърка маслото и после е ок . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
masalev Публикувано 29 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 29 Април 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост! Да... Просълзя като го наливах и проверих отново дали е на максимум. Дали има някакъв шанс ако сменя съединителя да има подобрение? Както споменах - от 8 години карам колата и не съм го сменял. Мисля че си е оригиналния и отделя малко изведнъж. Редактирано 30 Април 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 29 Април 2014 Доклад Share Публикувано 29 Април 2014 На моята от време на време ми прави много гаден номер като пускам съединителя явно някъде засяда на края , както отпускам педала тръгва и преди края ,като заседне после изведнъж отпуска и ми скача цялата кола. Проблеми с включването нямам просто винаги първа влиза по стегнато но без разлика сутрин или на загряла .Провери пак нивото да не си бил застанал нещо на страни или да е прокапало някъде . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 30 Април 2014 Доклад Share Публикувано 30 Април 2014 Едва ли е от това. При мен преди да го сменя беше с 1л по-малко и нямаше такива проблеми. Единствено понякога първа на искаше да влезе от първия път, но и на загряла кола. И сега го прави, но по-рядко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване