lubomir anastasov Публикувано 5 Май 2014 Доклад Share Публикувано 5 Май 2014 сгъстен с подходящите бутала мотор, хубав вал и читава глава Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RISTEE Публикувано 5 Май 2014 Доклад Share Публикувано 5 Май 2014 (Редактирано) Времена гледам няма Има едно момче , голям бунак (правеше някакъв мъртвец ) от който изкара 120 к.с от 1.8 моно.... Редактирано 5 Май 2014 от RISTEE Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 5 Май 2014 Доклад Share Публикувано 5 Май 2014 сгъстен с подходящите бутала мотор, хубав вал и читава главаСъседката каза че е чула докато се е возила в трамвая от една друга жена че били казали на женския пазар за някакви бутала, вал и читава глава батенце ако ще акаме и ще сме експерти поне дай малко повече инфо.Щото както казах вече с тия механични инджекции, карбуратори и касеткофони за 1000 лева тунек - ще го правите човека чЕсовникар - да врътка делка, да сменя валове, да пили глави и да слуша двигателя после как работи и да мирише изходящите газове дали е на "богато" сместа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RISTEE Публикувано 5 Май 2014 Доклад Share Публикувано 5 Май 2014 Всеки си избира как да подобри даден автомобил. И понеже някой спомена лади, всички момчета който се занимават с тях и миришат смесите повечето автомобили от форума няма да могат и да достигнат времената им на писта ( който все още не ги виждам ) ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 5 Май 2014 Доклад Share Публикувано 5 Май 2014 интересно е наистина как от оригинален мотор на лада вадят 300 коня с карбуратори валове и генерация Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HCOHCO Публикувано 5 Май 2014 Доклад Share Публикувано 5 Май 2014 Кой говори за лади Аз не разбирам някой хора като не са си направили трудаедна шайба да сменят с цел тунинг, да не говорим за изчисления сметкии безброй часове в гаража защо въобще пишат в подобни теми.Да ми обяснява някой си че 8 клапанов мотор бил мъртвец и че нямало смисъл,ама ти пробвал ли си ,видял ли си какъв е резултата и т.н.Понеже визираш явно мен, да пробвал съм видял съм.Интересно ми е как заключи, че грам не вдевам от нещата... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubomir anastasov Публикувано 5 Май 2014 Доклад Share Публикувано 5 Май 2014 Определено не визирам теб, не веднъж преди време съм се допитвал до теб за какво ли не ! Бутала и биели от 1,8Т, мотора се сгъстява достатъчно, препоръчително е каране на газ или ако е на бензин то задължително хубав !Шлаиф на блок не е необходим буталата са 1:1 с изключение на горивната камера, главата е за предпочитане да е от гти 8 клапана защото е с по големи клапани, заедно с вала за предпочитане е от ПБ или 2Е като се има в предвид че втория вал е за 2 литров мотор и там фазите и искрата са тънка работа без колело, 3,4,5 кг от маховика безпроблемно се свалят и без баланс, горивна система по добра от тази която има в момента, КР-ска или каквато и да е друга механична инж. е най добрият вариант. Това са елементарни подобрения на подобен мотор с които всеки който се е захванал на сериозно ще се справи, без инвестиция не става, да сумите са сериозно но зависи кой какво цели, да не говорим за цените на подобни интервенции на коли с принудително пълнене или най малкото 16в където едни читави валове са от 500+ лв на горе.Та който има желание и задължително някой лев без който не става ,с малко четене елементарна математика и подходящи форумни познати ще успее да си засили колата, не говорете глупости с часовникарски работи ,нюхане на смеси и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RISTEE Публикувано 9 Май 2014 Доклад Share Публикувано 9 Май 2014 https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0ArxlrY_Z_RcGdDBWY3FIOV9xVXVhYjVxbGZMRWdyN0E#gid=0 Успех момчета !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 9 Май 2014 Доклад Share Публикувано 9 Май 2014 Що ми копираш постовете от VW форума ти ве? [emoji3][emoji3][emoji3]Sent from my GT-I9195 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RISTEE Публикувано 9 Май 2014 Доклад Share Публикувано 9 Май 2014 Случайно ги зърнах времената ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Stoya Публикувано 29 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2014 Ще ползвам темата на колегата, понеже аз имам абсолютно същия въпрос. Аз линчно имам две идеи които искам да споделя. Целата ми определено не е да давам времена на пистата, просто искам да направия по пъргава старата кобила, просто така за кефа. Та първата идея ми е: махане на инжекциона и слагане на 4 карбуратора Dellorto. И втората идея ми е сменяване на мотора с някой 5-так, не за другото ама много хубаво пей в обороти. Честно казано нямам никаква представа какъв бюджет трябва за тези идей. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rocky77 Публикувано 4 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2014 Това ще са работите който са ми за другата година . Порт на входящите и изходящи портове, обработване на клапаните + слагане на спортен разпределителен вал. 4-2-1 Колектор, Цяла права тръба 55мм. без гърнета само един резонатор и крайно гърне, Спортно окачване KONI и нископрофилни гуми с 15-ки или 16-ки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 6 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2014 ИИИИ напра'о скрапа ще отлети в небето! Като космическа совалка на НАСА! Колега не се занимавай с глупости, така и така колата ти е милонник и столетник, най-много да я бактисаш и да зарадваш Надин. Ауспуси, генерации, валове, малове, колектори, плетки, гърнета, окачвания. Няма как от тоя мъртвец да направиш кола. По-добре спастри парици за една летяща чиния (А3-йка с 1.8Т) и се радвай на джобни за дискотеки и кафета Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 6 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2014 Това ще са работите който са ми за другата година . Порт на входящите и изходящи портове, обработване на клапаните + слагане на спортен разпределителен вал. 4-2-1 Колектор, Цяла права тръба 55мм. без гърнета само един резонатор и крайно гърне, Спортно окачване KONI и нископрофилни гуми с 15-ки или 16-ки Добре де, нема ли да ти е малко криво след като потрОшиш една шапка пара по тоя крЪпей , да получиш едно много силно плацебо + ужасяващ звук, за който по белите страни пишат глоби, а през тва време да усещаш как отзад ти светка некой с 320d да бегаш бързо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 7 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2014 Кви беемвета кви 5 лева що да не успее Роки Виж човека ква б2-ка си е направил за дванайсе и пеесе Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rocky77 Публикувано 8 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2014 ИИИИ напра'о скрапа ще отлети в небето! Като космическа совалка на НАСА! Колега не се занимавай с глупости, така и така колата ти е милонник и столетник, най-много да я бактисаш и да зарадваш Надин. Ауспуси, генерации, валове, малове, колектори, плетки, гърнета, окачвания. Няма как от тоя мъртвец да направиш кола. По-добре спастри парици за една летяща чиния (А3-йка с 1.8Т) и се радвай на джобни за дискотеки и кафетаТя колата и без доработки си върви иначе като се замисля кви пари е всичко няма и да се занимавам .. с як бензин си върви 0-100 колкото 1.8T сток Като е мъртвец искъш ли да се пробваме ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
okops Публикувано 8 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2014 Мноо вървящо ше дойде тва DZ , наказваш ли ги много? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 8 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2014 Тя колата и без доработки си върви иначе като се замисля кви пари е всичко няма и да се занимавам .. с як бензин си върви 0-100 колкото 1.8T сток Като е мъртвец искъш ли да се пробваме ?Не смея, аз съм със скоростна кутия от Камаз с бързи и бавни предавки, ще ме РА-З-МА-ЖЕШ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 8 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2014 (Редактирано) Твойта е бавна ще припадаш глей какво прави подобна б2-ка Роки по-добре се замисли за петак с турбо Редактирано 8 Октомври 2014 от more Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rocky77 Публикувано 9 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2014 Нещо се ебаваш ама ако дойдеш на Булгара брато доста коли по 150 кончета падат така ,че си прави изводите Твойта е бавна ще припадаш глей какво прави подобна б2-ка Роки по-добре се замисли за петак с турбо То хубаво ще се замисля ама само до ще си ги мисля тези работи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 10 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2014 Знам за какво иде реч имам 3 бр б2 80-90-ки куатро и едно б2 купе куатро Предимството на тия коли е ниското тегло ... Не те разбирам последния ред ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rocky77 Публикувано 10 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2014 Знам за какво иде реч имам 3 бр б2 80-90-ки куатро и едно б2 купе куатро Предимството на тия коли е ниското тегло ... Не те разбирам последния ред ?Имам впредвид ,че само ще сънувам за такъв двигател да сложа... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 10 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2014 Атмосферния да го докараш до мощноста на 2.2т няма да ти излезе по евтино в никакъв случай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 11 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2014 Нали знаеш, че атмосферния тунинг е най-скъпият начин да останеш бавен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 11 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2014 Ясно ми е това Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване