Jump to content

Атмосферен тунинг на Ауди 80 1.8DZ 112к.с.


Recommended Posts

  • Отговори 113
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Времена гледам няма   :hilezh:

Има едно момче , голям бунак  (правеше някакъв мъртвец )   :hilezh:   :hilezh: от който  изкара 120 к.с от 1.8 моно....   :wall:

Редактирано от RISTEE
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сгъстен с подходящите бутала мотор, хубав вал и читава глава

Съседката каза че е чула докато се е возила в трамвая от една друга жена че били казали на женския пазар за някакви бутала, вал и читава глава  :steinigung:  

батенце ако ще акаме и ще сме експерти поне дай малко повече инфо.

Щото както казах вече с тия механични инджекции, карбуратори и касеткофони за 1000 лева тунек - ще го правите човека чЕсовникар - да врътка делка, да сменя валове, да пили глави и да слуша двигателя после как работи и да мирише изходящите газове дали е на "богато" сместа 

 

:wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки си избира как да подобри даден автомобил. 

И понеже някой спомена лади, всички момчета който се занимават с тях и миришат смесите 

повечето автомобили от форума няма да могат и да достигнат времената им на писта ( който все още не ги виждам ) ! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой говори за лади  :nixweiss:  :stupid:

Аз не разбирам някой хора като не са си направили труда

една шайба да сменят с цел тунинг, да не говорим за изчисления сметки

и безброй часове в гаража защо въобще пишат в подобни теми.

Да ми обяснява някой си че 8 клапанов мотор бил мъртвец и че нямало смисъл,

ама ти пробвал ли си ,видял ли си какъв е резултата и т.н.

Понеже визираш явно мен, да пробвал съм видял съм.

Интересно ми е как заключи, че грам не вдевам от нещата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено не визирам теб, не веднъж преди време съм се допитвал до теб за какво ли не !

 

Бутала и биели от 1,8Т, мотора се сгъстява достатъчно, препоръчително е каране на газ или ако е на бензин то задължително хубав !

Шлаиф на блок не е необходим буталата са 1:1 с изключение на горивната камера, главата е за предпочитане да е от гти 8 клапана защото е с по големи клапани, заедно с вала за предпочитане е от ПБ или 2Е като се има в предвид че втория вал е за 2 литров мотор и там фазите и искрата са тънка работа без колело, 3,4,5 кг от маховика безпроблемно се свалят и без баланс, горивна система по добра от тази която има в момента, КР-ска или каквато и да е друга механична инж. е най добрият вариант.

 

Това са елементарни подобрения на подобен мотор с които всеки който се е захванал на сериозно 

ще се справи, без инвестиция не става, да сумите са сериозно но зависи кой какво цели, да не говорим за цените на подобни интервенции на коли с принудително пълнене или най малкото 16в където едни читави валове са от 500+ лв на горе.

Та който има желание и задължително някой лев без който не става ,с малко четене елементарна математика и подходящи форумни познати ще успее да си засили колата, не говорете глупости с часовникарски работи ,нюхане на смеси и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Ще ползвам темата на колегата, понеже аз имам абсолютно същия въпрос. Аз линчно имам две идеи които искам да споделя. Целата ми определено не е да давам времена на пистата, просто искам да направия по пъргава старата кобила, просто така за кефа. Та първата идея ми е: махане на инжекциона и слагане на 4 карбуратора Dellorto.

И втората идея ми е сменяване на мотора с някой 5-так, не за другото ама много хубаво пей в обороти. Честно казано нямам никаква представа какъв бюджет трябва за тези идей. :)
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ще са работите който са ми за другата година :). Порт на входящите и изходящи портове, обработване на клапаните + слагане на спортен разпределителен вал. 4-2-1 Колектор, Цяла права тръба 55мм. без гърнета само един резонатор и крайно гърне, Спортно окачване KONI и нископрофилни гуми с 15-ки или 16-ки :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ИИИИ напра'о скрапа ще отлети в небето! Като космическа совалка на НАСА!

:hilezh:

Колега не се занимавай с глупости, така и така колата ти е милонник и столетник, най-много да я бактисаш и да зарадваш Надин. Ауспуси, генерации, валове, малове, колектори, плетки, гърнета, окачвания. Няма как от тоя мъртвец да направиш кола. 
По-добре спастри парици за една летяща чиния (А3-йка с 1.8Т) и се радвай на джобни за дискотеки и кафета

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ще са работите който са ми за другата година :). Порт на входящите и изходящи портове, обработване на клапаните + слагане на спортен разпределителен вал. 4-2-1 Колектор, Цяла права тръба 55мм. без гърнета само един резонатор и крайно гърне, Спортно окачване KONI и нископрофилни гуми с 15-ки или 16-ки :)

Добре де, нема ли да ти е малко криво след като потрОшиш една шапка пара по тоя крЪпей , да получиш едно много силно плацебо + ужасяващ звук, за който по белите страни пишат глоби, а през тва време да усещаш как отзад ти светка некой с 320d да бегаш бързо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кви беемвета кви 5 лева  :hilezh:  що да не успее Роки :)

 

Виж човека ква б2-ка си е направил за дванайсе и пеесе :flehan:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ИИИИ напра'о скрапа ще отлети в небето! Като космическа совалка на НАСА!

:hilezh:

Колега не се занимавай с глупости, така и така колата ти е милонник и столетник, най-много да я бактисаш и да зарадваш Надин. Ауспуси, генерации, валове, малове, колектори, плетки, гърнета, окачвания. Няма как от тоя мъртвец да направиш кола. 

По-добре спастри парици за една летяща чиния (А3-йка с 1.8Т) и се радвай на джобни за дискотеки и кафета

Тя колата и без доработки си върви ;) иначе като се замисля кви пари е всичко няма и да се занимавам .. с як бензин си върви 0-100 колкото 1.8T сток ;) Като е мъртвец искъш ли да се пробваме ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя колата и без доработки си върви ;) иначе като се замисля кви пари е всичко няма и да се занимавам .. с як бензин си върви 0-100 колкото 1.8T сток ;) Като е мъртвец искъш ли да се пробваме ?

Не смея, аз съм със скоростна кутия от Камаз с бързи и бавни предавки, ще ме РА-З-МА-ЖЕШ! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Твойта е бавна ще припадаш глей какво прави подобна б2-ка

 

Роки по-добре се замисли за петак с турбо :)

 

Редактирано от more
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо се ебаваш ама ако дойдеш на Булгара брато доста коли по 150 кончета падат така ,че си прави изводите ;)



Твойта е бавна ще припадаш глей какво прави подобна б2-ка

 

Роки по-добре се замисли за петак с турбо :)

 

То хубаво ще се замисля ама само до ще си ги мисля тези работи :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам за какво иде реч имам 3 бр б2 80-90-ки куатро и едно б2 купе куатро :)

 

Предимството на тия коли е ниското тегло ...

 

Не те разбирам  последния ред ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам за какво иде реч имам 3 бр б2 80-90-ки куатро и едно б2 купе куатро :)

 

Предимството на тия коли е ниското тегло ...

 

Не те разбирам  последния ред ?

Имам впредвид ,че само ще сънувам за такъв двигател да сложа...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...