joro13 Публикувано 7 Май 2014 Доклад Share Публикувано 7 Май 2014 моят проблем при клатещ мотор бе от нагорели клапани и спадане на компресията това бе съпроводено и с характерен мирис на неизгоряло гориво от аспуха Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PARVANKATA Публикувано 7 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 7 Май 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!при мен имам катализатори и не мога да разбера дали има неизгоряло гориво Редактирано 8 Май 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro13 Публикувано 8 Май 2014 Доклад Share Публикувано 8 Май 2014 a проверил ли си компресията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dolarch Публикувано 8 Май 2014 Доклад Share Публикувано 8 Май 2014 (Редактирано) Някой да каже как да оправим ш...ния проблем с гадните вакуми. При мен има 2 маркуча отзад зад всмукателния колектор, които не знам къде трябва да отидат. Единия идва от картерната вентилация. Другия е от клапата зад колектора. Става въпрос за 32 клапановия 300 кс. Редактирано 8 Май 2014 от dolarch Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 8 Май 2014 Доклад Share Публикувано 8 Май 2014 Лесно, ама си ми далече Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 8 Май 2014 Доклад Share Публикувано 8 Май 2014 Няма и 200км от Пловдив до тях Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dolarch Публикувано 9 Май 2014 Доклад Share Публикувано 9 Май 2014 Дайте жокер, или е наложително ходенето до плд или плн ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 9 Май 2014 Доклад Share Публикувано 9 Май 2014 Направи една снимка поне. Че така можем само да гадаем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dolarch Публикувано 10 Май 2014 Доклад Share Публикувано 10 Май 2014 За момента нямам снимка. Тези дни ще е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVT Публикувано 10 Май 2014 Доклад Share Публикувано 10 Май 2014 Някой да каже как да оправим ш...ния проблем с гадните вакуми. При мен има 2 маркуча отзад зад всмукателния колектор, които не знам къде трябва да отидат. Единия идва от картерната вентилация. Другия е от клапата зад колектора. Става въпрос за 32 клапановия 300 кс. А защо нАлази темата на момчето - друга кола+друг проблем=нова тема (според мен) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PARVANKATA Публикувано 10 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 10 Май 2014 (Редактирано) А защо нАлази темата на момчето - друга кола+друг проблем=нова тема (според мен) нема ядове , при мен компресията си е добре , имам разлика от кяколко стотни единия от другия цилиндър , всички са горе долу от 10,4 до 10,9 и ланда сонда не е, взех една и сменях да пробвам и пак не . Редактирано 10 Май 2014 от PARVANKATA Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 10 Май 2014 Доклад Share Публикувано 10 Май 2014 Е това със сондите и аз можех да ти го потвърдя, че не е от тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 10 Май 2014 Доклад Share Публикувано 10 Май 2014 Не е от тях и ние пробвахме. Но е супер странно как на други мотори като допотопния АБК сондата оказва огромно влияние на празния ход. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 10 Май 2014 Доклад Share Публикувано 10 Май 2014 МЕ7 работи малко "интелигентно". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Публикувано 11 Май 2014 Доклад Share Публикувано 11 Май 2014 Не ровете за малки поклащания по V8-маците. Те от чисто нови си работят леко неравномерно. Ходът на всички V8 е леко неравен . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 11 Май 2014 Доклад Share Публикувано 11 Май 2014 Не на всички, това е проблема... Тая дъртата д3-ка за която говоря работеше почти перфектно като 1,8Т, а беше поне на 500к според мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PARVANKATA Публикувано 11 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Май 2014 Не ровете за малки поклащания по V8-маците. Те от чисто нови си работят леко неравномерно. Ходът на всички V8 е леко неравен .то и да ровиш в тия мотори маи няма никаква разлика , аз се предавам, това клатене почна да ме клати мен в джоба и приключвам , да си клати колко иска . Навит съм на една збирка на такива коли да се види коя кво прави , кое е нормално и кое не е , пък и нищо да не видим по колите поне мохабета да остане пак е нещо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 11 Май 2014 Доклад Share Публикувано 11 Май 2014 Може и без сбирка колеги, аз има много богата статистика по темата Хората с клатенето, имате ли и вибрация около 2к оборота на празен ход? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Публикувано 12 Май 2014 Доклад Share Публикувано 12 Май 2014 "Поклащането" може да се дължи на много неща - подпикваща дюза, херметичност на клапани, буталните пръстени, разлика в налягането в цилиндрите, проблем в свещ, бобина... Сложно е за разглобяване, преглеждане на всичко, мерене и т.н. Не говоря за клатене на целия двигател и вибрации във волана и седалката, а само за леко неравен ход. Едвааам-едвам да се усеща че е там.Не съм имал V8 (V6 ми е бракмата), но мисля че оборотомерът не трябва да се мести въобще на празен ход и загрял двигател. Шестакът работи още по-равномерно от 4-цилиндров. Сигурно ще е възможно да се закрепи цигара с фаса надолу без да падне и без да се пипа газта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitak Публикувано 12 Май 2014 Доклад Share Публикувано 12 Май 2014 Колеги, аз карам S6-ца AQJ и при мен ситуацията с неравномерната работа е факт. Преди да махна клапана за картерните газове, сутрин при палене колата се тресеше значително, като да липсва работата на цилиндър. Както казах след изолирането на този клапан притрисането от време на време на празен ход остана, но поне работата след сутрешното палене стана нормална. Та, ако някой има проблеми със работата на мотора при студен старт, пробвайте първо с калапана за картерните газове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PARVANKATA Публикувано 12 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 12 Май 2014 Може и без сбирка колеги, аз има много богата статистика по темата Хората с клатенето, имате ли и вибрация около 2к оборота на празен ход?има и на моята около 2000 оборота вибрации Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 12 Май 2014 Доклад Share Публикувано 12 Май 2014 Всички се държат почти напълно идентично, сценария с проблемна дюза е единствения, който е възможен на теория спрямо това, което знаем, но как пък 4-цилидровите все са с по-читави дюзи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 12 Май 2014 Доклад Share Публикувано 12 Май 2014 (Редактирано) Моя съвет е да си прегледате много подробно маркучите за вакуумите. Особенно тези за темпомата, които обикалят на сто места.Аз имах същия проблем с моето АНК, и след като смених повечето маркучи проблема почти изчезна. Преди тресеше винаги. Сега тресенето се появява много рядко. Не си направих сметката за дължината на маркучите и не ми стигнаха. Сега ще поръчвам втори път. При мен вакумите вървят до педалите на спирачката и съединителя в краката на водача. Имам съмнения, че точно тези клапанчета, които са на педалите имат известна вина за този проблем. Редактирано 12 Май 2014 от kapitango Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PARVANKATA Публикувано 13 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 13 Май 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!има логика в тия маркучи за вакумите , даже почти си мисля че проблема е от тях , те са стари и само като го докоснеш и се къса Редактирано 13 Май 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dolarch Публикувано 14 Май 2014 Доклад Share Публикувано 14 Май 2014 А защо нАлази темата на момчето - друга кола+друг проблем=нова тема (според мен) Не съм налазвал нищо. На предходната страница, някой беше споменал за вакумите като възможен проблем за клатенето на мотора. Клатенето на мотора го има и при мен.И като цяло в 2-та мотора няма кой знае каква разлика.Май наистина ще се окаже, че 8-ците просто си клатят (като от клатене до клатене разбира се има разлика) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване