Jump to content

audi s8/d2 5клапана . клатене на мотора при празен ход


PARVANKATA

Recommended Posts

моят проблем при клатещ мотор бе от нагорели клапани и спадане на компресията това бе съпроводено и с характерен мирис на неизгоряло гориво от аспуха

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 78
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Публикувано (Редактирано)

Цитиране на предходен пост!

при мен имам катализатори и не мога да разбера дали има неизгоряло гориво

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да каже как да оправим ш...ния проблем с гадните вакуми. При мен има 2 маркуча отзад зад всмукателния колектор, които не знам къде трябва да отидат. Единия идва от картерната вентилация. Другия е от клапата зад колектора. Става въпрос за 32 клапановия 300 кс.

Редактирано от dolarch
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да каже как да оправим ш...ния проблем с гадните вакуми. При мен има 2 маркуча отзад зад всмукателния колектор, които не знам къде трябва да отидат. Единия идва от картерната вентилация. Другия е от клапата зад колектора. Става въпрос за 32 клапановия 300 кс.

 

А защо нАлази темата на момчето - друга кола+друг проблем=нова тема (според мен)  :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

А защо нАлази темата на момчето - друга кола+друг проблем=нова тема (според мен)  :nixweiss:

нема ядове   :zustimm:  :zustimm:  :zustimm:  :dance: , при мен компресията си е добре , имам разлика от кяколко стотни единия от другия цилиндър , всички са горе долу от 10,4 до 10,9 и ланда сонда не е, взех една и сменях да пробвам и пак не .

Редактирано от PARVANKATA
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е от тях и ние пробвахме. Но е супер странно как на други мотори като допотопния АБК сондата оказва огромно влияние на празния ход.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не на всички, това е проблема... Тая дъртата д3-ка за която говоря работеше почти перфектно като 1,8Т, а беше поне на 500к според мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ровете за малки поклащания по V8-маците. Те от чисто нови си работят леко неравномерно. Ходът на всички V8 е леко неравен :) .

то и да ровиш в тия мотори маи няма никаква разлика ,  аз се предавам, това клатене почна да ме клати мен в джоба и приключвам , да си клати колко иска . Навит съм  на една збирка  на такива коли да се види коя кво прави , кое е нормално и кое не е , пък и нищо да не видим по колите поне мохабета да остане пак е нещо 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и без сбирка колеги, аз има много богата статистика по темата :)  Хората с клатенето, имате ли и вибрация около 2к оборота на празен ход?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Поклащането" може да се дължи на много неща - подпикваща дюза, херметичност на клапани, буталните пръстени, разлика в налягането в цилиндрите, проблем в свещ, бобина... Сложно е за разглобяване, преглеждане на всичко, мерене и т.н. Не говоря за клатене на целия двигател и вибрации във волана и седалката, а само за леко неравен ход. Едвааам-едвам да се усеща че е там.

Не съм имал V8 (V6 ми е бракмата), но мисля че оборотомерът не трябва да се мести въобще на празен ход и загрял двигател. Шестакът работи още по-равномерно от 4-цилиндров. Сигурно ще е възможно да се закрепи цигара с фаса надолу без да падне и без  да се пипа газта. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, аз карам S6-ца AQJ и при мен ситуацията с неравномерната работа е факт. Преди да махна клапана за картерните газове, сутрин при палене колата се тресеше значително, като да липсва работата на цилиндър. Както казах след изолирането на този клапан притрисането от време на време на празен ход остана, но поне работата след сутрешното палене стана нормална. Та, ако някой има проблеми със работата на мотора при студен старт, пробвайте първо с калапана за картерните газове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и без сбирка колеги, аз има много богата статистика по темата :)  Хората с клатенето, имате ли и вибрация около 2к оборота на празен ход?

има и на моята около 2000 оборота  вибрации 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички се държат почти напълно идентично, сценария с проблемна дюза е единствения, който е възможен на теория спрямо това, което знаем, но как пък 4-цилидровите все са с по-читави дюзи? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя съвет е да си прегледате много подробно маркучите за вакуумите. Особенно тези за темпомата, които обикалят на сто места.

Аз имах същия проблем с моето АНК, и след като смених повечето маркучи проблема почти изчезна. Преди тресеше винаги.  Сега тресенето се появява много рядко. Не си направих сметката за дължината на маркучите и не ми стигнаха. Сега ще поръчвам втори път. При мен вакумите вървят до педалите на спирачката и съединителя в краката на водача. Имам съмнения, че точно тези клапанчета, които са на педалите имат  известна вина за този проблем.

Редактирано от kapitango
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Цитиране на предходен пост!

има логика в тия маркучи за вакумите , даже почти си мисля че проблема е от тях , те са стари и само като го докоснеш и се къса

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо нАлази темата на момчето - друга кола+друг проблем=нова тема (според мен)  :nixweiss:

Не съм налазвал нищо. На предходната страница, някой беше споменал за вакумите като възможен проблем за клатенето на мотора. Клатенето на мотора го има и при мен.

И като цяло в 2-та мотора няма кой знае каква разлика.

Май наистина ще се окаже, че 8-ците просто си клатят (като от клатене до клатене разбира се има разлика)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...