Jump to content

А3 1.9TDI 90kc - няма мощност


glavniq_

Recommended Posts

1.9 ТДИ 90кс, автомобила има следния проблем, както си карах  с 80-90км тръгвам да ускорявам и не иска  а педала е натиснат до долу до ламарината даже не се и форсира не мърда все едно няма педал на газта , изгасих е викам ще се оправи защото преди това ми е го е правила  2-3 пъти за 1 година  изгасих е но проблема си остав=на, давам газ и докато тръгне да се форсира стига до 1300 оборота и все едно нещо е изключва да не се форсира и така се прибрах на втора с 1200-1300 об

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да сервизен режим но няма кой да ми е закачи поне до 7-ми защото са почивни дни, иначе като е запаля си работи перфектно и равномерно ,няма промяна в работата на мотора само в това че натискам педала до долу и няма никой все едно не го натискам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес не е ли 6-ти? 7-ми май не е много далече...

А и ми е интересно като няма дори кой да сканира, очакваш да е проблем, който да разрешиш с чук, клещи и швейцарско ножче пред блока ли? 

Вкарай си колата в сервиз, на който имаш доверие и след диагностика вероятно ще имат насока какво да гледат и правят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи питах АКО ИМА НЯКОЙ КОЙТО МОЖЕ ДА ОТДЕЛИ 10мин, не съм технически неграмотен и не работя с кирка,лопата и лозарски ножици . Такива предложения ги запази за себе си ,като гледам и ти си се допитвал за някой неща в този форум , някой може да е имал същия проблем а не да ми пишат кибици , които се заяждат ! Преди няколко седмици имах проблем намерих темата  1 към 1 с моя еднакви симптоми ( механичен проблем) човека ми обясни и сам отстраних повредата ! И не ми умувай повече тука ако обичаш !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мун, т'ва последното мнение беше излишно, направо към заяждане. Няма смисъл да трупаме страниците с излишни мнения! Човека ще се оправи и без насоки/ очевидно и помощ от наша страна пък и дори на 7ми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата съм е пуснал за хора които са имали подобен проблем не да ми казва с чук или с тесла ще е правя пред блока или в гаража ми  !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм имал и за това ти казвам, че възможните причини са ХХ на брой (защото съм имал не една от тях). Същото ти казват и други както виждаш и неслучайно - защото искат да ти спестят излишно време и усилия!Но ако искаш да почна да ти изреждам, а ти почни да ги "поправяш" една по една?Турбо, турбо пътища, дебитомер, възд. филтър, ЕГР, ел. инсталация... това са само първите в списъка.

Почвай ги.  :nixweiss:

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така оказа се датчик педал на газта ( потенциометъра ) прави проблем майстора  изтри грешката и колата за сега си върви карах е цял ден но трябва да се смени,за да не ме остави пак някъде !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе и аз имам някакъв такъв проблем! Преди усещах колата (А3 1,9ТДИ 110к.с.) доста по-пъргава, после започнах да си мисля, че съм и свикнал и така близо 3 месеца вече. Тия дни един приятел седна да я покара и ми смрази настроението, като каза, че вървяла като чист дизел! Стиска маркуча на въздуха и вика "Гледай не надува турбото"! Гледахме тия вакумните маркучи и един се оказа "цъфнал", уж отрязахме сцепеното, но пак същата работа! Реши да бута "нещо си" зад двигателя с една отвертка  и тогава се чу свистенето на турбото, като го пусне пак не се чува! И ми направи впечатление, че когато го натисне това "нещо" предполагам клапан някакъв стрелката на оборотите се вдига доста по-енергично и турбото се чува да свисти, а когато го пусне стрелката се вдига доста по-тромаво! Най интересното, е че колата не върви точно като чист дизел, пак си върви, но изтегля от 2500 до 3000 об. поне там го усещам, но пак си се наема сносно до към 160км/ч ... не съм я мъчил повече, а и не съм душманин на машината! Мисля да сменя всички маркучи, но ми се струва, че не точно това ще е проблема! Ако някой има нещо в предвид относно проблема, така както съм го представил ще съм му благодарен за улеснението!   

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за което говориш най-вероятно е клапана за турбото. Намира се в задната лява част на двигателя (ако си отворил капака и гледаш) .

Проблема на този клапан е , че "клеясва" оста му, което довежда това, че или не отваря въобще и колата става като без турбина или отваря не докрай, което понижава мощността на колата, поради не пълноценната работа на турбината.

По принцип профилактиката на този клапан не е сложна процедура за човек, който се е занимавал с това.

Ако не можеш сам да го направиш смятам, че някой майстор няма да поиска повече от 15-20 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Днес намерих най-накрая време да посетя не 1 ами няколко сервиза в града! Интересното е, че никой не даде окончателна диагноза от къде губи колата мощноста си! Играха си с маркучи за вакум, клапаните и така нататък, но уви, никой нищо не разбра! Всеки закача колата по няколко пъти на компютър и нищо, а най-интересното е, че и никой не ми взе и 1 лев за диагностики или за времето, което загуби с колата ми! Всеки твърдеше, че колата си е наред! Последния разбра (не знам как), че не си отваряла геометрията (каквото и да значи). Намери по маркучите за вакума след тоя въпросен клапан (уж, който управлява турбото колко да надува) нещо като малък клапан (като буренце или пумпал, който снажда маркучите), който бил уж запушен и не пускал вакума към турбото! Почиства го там нещо, постави го и ми каза да пробвам! Уви разлика не усетих! Ядоса ми се нещо и отиде да пробва колата, и след като се върна ми каза, че колата си вървяла перфектно за 90 коня! Останах изумен (а знам, че колата ми е 110 коня)! Каза, че дебитомера ми бил на 90 коня и така, колата била 90 коня и си вървяла идеално! Цял ден загубих да тичам по сервизи и да се ядосвам ...... ефекта нулев, но явно никой не можа да разбере какво има .... може и за това да не ми взеха парите .... от срам ли не знам. Накрая брат ми извади маркуча на турбото от този управляващ клапан и го сложи някъде си, където имало постоян вакум без клапани иииии ....... чудо ....... турбото ми зарадва ушите с красивия си звук! Отидох да пробвам и колата отново бе моята стара вървяща печица, но всичко хубаво си има край! Настъпах я по един баир до към 140 и изведнъж усетих, как турбото отказа и дори и да настъпвах скоростта падна на 100 и до там! Спрях и тръгнах пак по баира .... едва вдигнах 80! Спрях пак угасих я и запалих пак, пак летеше, но до 150 по баира надолу и пак отказа турбото! Брат ми каза, че турбото си работи, но това което е направил явно не е за предпочитане щом отказва турбото! Таааа сега пак се влача и ми гори като ламя. Хайде, че големи писания сътворих ..... продължавам да се ядосвам и да търся "майстори"!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кажи поне откъде си, за да те насочат колегите към някой който разбира. Съжалявам ако си написал, но не можах да намеря.

Така както описваш, явно имаш проблем с някой от маркучите до актуатора или самия n75. А това дето сте направили с директното връзване на вакуум не е добре, понеже колата в ниските върви, но като дойде време да разтовари турбината няма кой да го направи и изпада в авариен режим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, колега нещо такова ще е! Днес търсих 3-ма познати с такива двигатели да пробваме с техните Н75 (явно се нарича), но нямах късмет всичките бяха извън града. Инъче съм от Разград, да не съм споменал!



Хах .... тоя Н75 този клапан на самото турбо ли е? Аз описвам един друг клапан, ако е клапан дето се намира над двигателя закачен на ламарината (коша) почти до чистачките! Горната му част е бяла, долната черна и има една букса към него и два изхода или входа (щуцери) дето влизат две от малките маркучета на вакумите! Единия отива зад двигателя право към турбото!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо и най-важно, колата я оправихме, но не в сервизи, а брат ми, който мрази да се занимава с дизели! За пръв път качвам снимки и не знам как съм ги подредил, но на първата съм снимал клапана "APG", от който излезе проблема и малкото бяло клапанче в ляво от другия клапан, който последния майстор се мъчи да отпушва! Брат ми свали въпросния АПГ клапан от купето и не знам точно какво му бая, но след като го върна на мястото му колата пак литна. На втората снимка съм снимал твърдия маркуч от сервото, който бе сцепен и от към сервото и от към двигателя (не знам точно къде отива другия край). От към сервото го срязах, нагрях със запалка и пак го сложих, но от към двигателя не можах и го ових временно с изолирбанд до утре. И най интересната снимка е на дисковете ми след тестването на колата от последния майстор, който се помъчи да ме убеди, че колата ми е 90 коня! Светкавицата коренно промени и изсветли морено лилавия цвят .... на живо бяха уникално лилави! Пази боже от ....  :)

post-42998-0-61318900-1401384792_thumb.j

post-42998-0-56452200-1401384860_thumb.j

post-42998-0-03948700-1401384888_thumb.j

Редактирано от kovko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Няма кой преди 7-ми  ако има някой от Плевен с диагностика и иска да отдели 10мин :) в почивните дни ще съм благодарен !

За диагностика на ауди мога да ти кажа момче което адски много ги чатка в Плевен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...