Jump to content

АЕВ,проблем с налягането на горивото


Angelpleven

Recommended Posts

Когато колата е стояла 1 ден без да се пали ,се нуждае от 2-3 завъртания преди да запали.Четох,че в помпата има клапан,който с времето започва да не държи налягането и се съмнявах в него.Помпата даде фира миналата седмица и вече съм с нова ,но проблема си остава.Има ли и други клапани по системата,който да я държат под налягане и къде са те.Колата е А6 с двигател 1.8Т АЕВ.

Благодаря!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На бензиновата рейка е бензиновият регулатор. Той трябва да поддържа постоянно от 3,5 до 4 килограма налягане към бензиновите инжектори.Неговата работа лесно може да се провери с помоща на трипътник (тетка), единият край към която се свързва манометър, а другите два щуцера се свързват последователно на напорния бензинопровод (чрез срязване на мъркуча).

 

Но моите наблюдения за този често срещан при 1,8 и 1,8Т проблем се дължи на неправилно работещи бензинови инжектори. Може да "пикаят" или някой от отворите им да е запушен , вследствие на което не правят добър "конус" на впръскваното гориво. Решението е почистване, но не чрез ултразвук, а на разход с почистващ флуид. Преди време един колега беше пуснал тук много хубава темичка, в която сам си е почистил инжекторите с един жълт спрей (американско производство) "Carb Cleaner". Лесно се намира по магазините.

 

Другият възможен проблем, който мисля че беше и при мен, е наличие на грешки в ECU-то, вследствие на които ECU-то късно или изобщо не включваше бензиновата помпа.При мен даваше грешка детонационен датчик. Откакто го смених, а и зимата покарвах повечко на бензин, проблемът с трудното запалване сутрин изчезна. Също така и помпата с кошницата не беше поставена коректно, т.е. в италия само я бяха потопили, без да затегнат голямата гривна. И въпреки това колата си работеше нормално на бензин, с изключение на затрудненото сутрешно запалване. 

 

Нещата са комплексни, но мисля че добър ефект ще имаш, ако изгориш един резервоар бенин с добавка бардал. Стига да нямаш мръсотия в резервоара, и да ти дозапуши филтъра и инжекторите. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Резервоара е почистен,когато сменяха помпата го изчистиха.Колата върви доста мъчно на бензин,явно от ГИ-то(не може да се изфорсира и прекъсва).Ще я покарам с хубав бензин известно време и ще видим какво ще стане.

Редактирано от Angelpleven
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както писах по-горе, нещата са комплексни. Може да имаш и изпускаща газова дюза, или кофти настройки на газ, които бъркат цялата работа на мотора. Погледни си дългосрочния трим с каква стойност е. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 years later...
На 6.05.2014 г. at 19:36, Marian_Georgiev написа:

На бензиновата рейка е бензиновият регулатор. Той трябва да поддържа постоянно от 3,5 до 4 килограма налягане към бензиновите инжектори.Неговата работа лесно може да се провери с помоща на трипътник (тетка), единият край към която се свързва манометър, а другите два щуцера се свързват последователно на напорния бензинопровод (чрез срязване на мъркуча).

 

Защо така варварски? Не може ли просто този маркуч, на картинката по-долу е долният, да се разкачи от пластмасовата тръба на бензинопровода и там да се свърже тройникът? При това има идеален достъп до това място.

 

Image330.thumb.jpg.45724d3e6f5894dbbe974a34c920c941.jpg

 

Но има и по-елегантна проверка на налягането, но само в аспект "ниско-високо", което в повечето случаи е достатъчно. На показаната картинка горният маркуч е към бензинопровода, връщащ горивото в резервоара. Ако налягането от бензиновата помпа е ниско, регулаторът няма да сработва, през този маркуч няма да се подава бензин и той ще е сух. При това тук налягане практически липсва и е много по-безопасно да се пипа.

Редактирано от aldygreen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Картерната вентилация си провери! ако е отворена ще си бърка смесите! 99% от нея ти е проблема аз мойта я смених цялата и сега пали от раз!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...