Angelpleven Публикувано 6 Май 2014 Доклад Share Публикувано 6 Май 2014 Когато колата е стояла 1 ден без да се пали ,се нуждае от 2-3 завъртания преди да запали.Четох,че в помпата има клапан,който с времето започва да не държи налягането и се съмнявах в него.Помпата даде фира миналата седмица и вече съм с нова ,но проблема си остава.Има ли и други клапани по системата,който да я държат под налягане и къде са те.Колата е А6 с двигател 1.8Т АЕВ.Благодаря!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ив.Николов Публикувано 6 Май 2014 Доклад Share Публикувано 6 Май 2014 На бензиновата рейка .От клапана излиза маркуче което отива към дросела. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 6 Май 2014 Доклад Share Публикувано 6 Май 2014 На бензиновата рейка е бензиновият регулатор. Той трябва да поддържа постоянно от 3,5 до 4 килограма налягане към бензиновите инжектори.Неговата работа лесно може да се провери с помоща на трипътник (тетка), единият край към която се свързва манометър, а другите два щуцера се свързват последователно на напорния бензинопровод (чрез срязване на мъркуча). Но моите наблюдения за този често срещан при 1,8 и 1,8Т проблем се дължи на неправилно работещи бензинови инжектори. Може да "пикаят" или някой от отворите им да е запушен , вследствие на което не правят добър "конус" на впръскваното гориво. Решението е почистване, но не чрез ултразвук, а на разход с почистващ флуид. Преди време един колега беше пуснал тук много хубава темичка, в която сам си е почистил инжекторите с един жълт спрей (американско производство) "Carb Cleaner". Лесно се намира по магазините. Другият възможен проблем, който мисля че беше и при мен, е наличие на грешки в ECU-то, вследствие на които ECU-то късно или изобщо не включваше бензиновата помпа.При мен даваше грешка детонационен датчик. Откакто го смених, а и зимата покарвах повечко на бензин, проблемът с трудното запалване сутрин изчезна. Също така и помпата с кошницата не беше поставена коректно, т.е. в италия само я бяха потопили, без да затегнат голямата гривна. И въпреки това колата си работеше нормално на бензин, с изключение на затрудненото сутрешно запалване. Нещата са комплексни, но мисля че добър ефект ще имаш, ако изгориш един резервоар бенин с добавка бардал. Стига да нямаш мръсотия в резервоара, и да ти дозапуши филтъра и инжекторите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Angelpleven Публикувано 6 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 6 Май 2014 (Редактирано) Резервоара е почистен,когато сменяха помпата го изчистиха.Колата върви доста мъчно на бензин,явно от ГИ-то(не може да се изфорсира и прекъсва).Ще я покарам с хубав бензин известно време и ще видим какво ще стане. Редактирано 6 Май 2014 от Angelpleven Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 7 Май 2014 Доклад Share Публикувано 7 Май 2014 Както писах по-горе, нещата са комплексни. Може да имаш и изпускаща газова дюза, или кофти настройки на газ, които бъркат цялата работа на мотора. Погледни си дългосрочния трим с каква стойност е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aldygreen Публикувано 5 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2019 (Редактирано) На 6.05.2014 г. at 19:36, Marian_Georgiev написа: На бензиновата рейка е бензиновият регулатор. Той трябва да поддържа постоянно от 3,5 до 4 килограма налягане към бензиновите инжектори.Неговата работа лесно може да се провери с помоща на трипътник (тетка), единият край към която се свързва манометър, а другите два щуцера се свързват последователно на напорния бензинопровод (чрез срязване на мъркуча). Защо така варварски? Не може ли просто този маркуч, на картинката по-долу е долният, да се разкачи от пластмасовата тръба на бензинопровода и там да се свърже тройникът? При това има идеален достъп до това място. Но има и по-елегантна проверка на налягането, но само в аспект "ниско-високо", което в повечето случаи е достатъчно. На показаната картинка горният маркуч е към бензинопровода, връщащ горивото в резервоара. Ако налягането от бензиновата помпа е ниско, регулаторът няма да сработва, през този маркуч няма да се подава бензин и той ще е сух. При това тук налягане практически липсва и е много по-безопасно да се пипа. Редактирано 5 Ноември 2019 от aldygreen Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Смърфа Публикувано 26 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2019 Картерната вентилация си провери! ако е отворена ще си бърка смесите! 99% от нея ти е проблема аз мойта я смених цялата и сега пали от раз! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване