Jump to content

Скоростомер А3


fennko

Recommended Posts

Привет,

От 2-3 седмици насам имам проблем със скоростомерът в таблото - не отчита правилно.Проблем с тоци,заголени жици допрени по невнимание и т.н. не е имало.Таблото не е сменяно.Вадих бушони,откачах акумулатора,но без резултат.Засичания съм правил с GPS,като приемам допустимо отклонение от +4-5 км/ч,но над 110 120.Неточността започва от 35-40 км/ч.До там скоростомер/GPS са равни.Разликата идва след това:

- 60км/ч скоростомер / 50км/ч GPS
- 90км/ч скоростомер / 78км/ч GPS

- 140км/ч скоростомер / 120км/ч GPS - тук е при 3000 об./мин.

 

При тест с VCDS стрелките за темп. и гориво застават в средата, в ляво е на 3000 об./мин.,в дясно скоростомера застава на около 90-95 км/ч. ( би трябвало да е на 100).

При изгасен ДВГ стрелката на скоростомера застава на 0,нито по-горе,нито по-долу.Мислех да сваля таблото и да завъртя стрелката на ляво,но тогава при изкасен ДВГ ще пропада под скалата. Приемам предложения и насоки,защото в града не ползвам GPS и е леко досадно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега извинявам  се че се бъркам в темата ти но искам да разбера  къде точно да вляза за да направя тест на таблото .По принцип всичко  си му е наред но искам да го знам как се прави. 

post-86736-0-92364200-1399473251_thumb.p

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а сигурно ли е че преди това не е имало отклонение. впрочем аз също хващам отклонение с близо 10 км при 100км в ч. и това е само от смяна на гумите. така че ако отклонението е било по-малко и си сменил гумите, може да се е насложило.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурен съм.Гумите са на 3 години.От 2-3 години извънградско винаги пътувам с GPS и съм правил засичания не веднъж( при 120 отклонението е 3-4 км реално).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отклонение винаги има (прогресиращо със скоростта), но не и толкова голямо, колкото описва колегата... 

Освен проблем в самото табло не ми хрумва друго. Софтуерна калибрация до колкото аз съм наясно не съществува. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че може да се прави един вид "калибрация", но не директно с VCDS, a с редактиране на bin файла на таблото (мисля, че този файл се изчиташе и записваше с VAG-TACHO). Колегата toshkov81 прави подобно нещо на моето табло след като сложих такова с FIS. При мен отклонението беше обратно - 120 по GPS, 100 по скоростомер. Сега е OK, но пък доста измъчих колегата (поздрави, Жоро  :bia: ).

Редактирано от plamenbv
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Това ли е правилното поставяне на стрелките ?

 

Вчера преместих стрелката на скоростомера да отчита точно 100 (при тест-а с VCDS),но въпреки това отново има голямо отклонение.Дали би имало ефект ако превъртя стрелката обратно на часовникова стрелка или по-правилно е да я премахна и отново да я поставя спрямо показаното в клипа?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...