Jump to content

Помощ за избор на ГИ


Recommended Posts

Здравейте колеги , предполагам ,че има подобни теми но искам да си попитам индивидуално за моята . 

Купих си А4 1.8 125кс. 96-7 г. по стъклата показва ,че е 96 по номер в нета ми показва ,че е 97 !!! 

Приготвил съм парите за газова уредба но започнаха въпросите къде и каква уредба да сложа . Доста сайтове изчетох и разгледах но така и не се насочих към определен майстор а марките уредби които избрах са LOVATO и ФОБОС. Не знам коя ще е по добре за моя двигател :((( така ,че съм отворен за предложения .

Колеги моля насочете ме към майстор в гр. Пловдив където да си свършат работата чисто и читаво , по прибрано и подредено поставяне .. искам и бутилката да е на мястото на резервната гума естествено и цените да са разумни :). Да попитам също и за тази система за мазане на клапаните има ли нужда от нея , и системата за спиране помпата всяка ГИ ли го има това или се плаща отделно , искам и да няма голяма загуба на мощност на газ дори и при високите обороти . 

Редактирано от Mofal
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ловато е с много дуракоустойчиви и издържливи дюзи,но за съжаление много бавни.Издържат над 100000км без проблем.Няма как да спреш помпата защото при пълно натоварване тези дюзи няма да смогват и трябва да се помага с бензин.Фобос добра електроника,но с калпава периферия.Трябва да избереш този фобос с Романо нжектори и изпарител,но цената пък скача прекалено много за този автомобил.Лека и успех с избора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Landir, говорим за 1.8/125 к.с. Кое те кара да мислиш, че дюзите на Ловато няма да могат да се справят с всички натоварвания при този мотор?

Sent from МобифонЯ powered by МОБИКОМ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе аз я знам ама ей тъй за спорта ми е питането, да трупам мнения у форума, дет се вика :)

Sent from МобифонЯ powered by МОБИКОМ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това което съм написал съм 100% убеден.С такива дюзи имаме монтирани над 15000 системи и им знам отлично възможностите.Точно по тази причина спряхме да работим с тях.

Редактирано от landir
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че дюзите на Лоавато са бавни е всеизвестен факт,  но това, че нямат да смогват да захранят 30 к.с. и ще се помага с безнин нещо не го вярвам.
 

Ако ще слагаш дюзи Романо, направо им сложи целия кит.

Редактирано от doncecone
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм казал нищо за бързината на дюзите Lovato, оспорвам твърдението, че няма да се справят с характеристиките на този мотор :)

Sent from МобифонЯ powered by МОБИКОМ

Редактирано от Муцев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали знаеш, винаги можеш да осереш един монтаж така, че да не му достига гориво и да е възможно решение с бензиново впръскване. Явно толкова си могат, на 15 000 монтажа не са успяли да се научат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата е намерил своето решение.Муцев,тези инжектори работят на празен ход на 5,5-6 милисекунди.Може още малко да се свали,но след определени километри променят характеристиката си.При макс на педала над 4500-5000 оборота отварят до край и има недостиг на гориво.Трябваше да подбираме колите и след като намерихме по добро решение.Да не забравяме,че Ловато е собственост на Ланди груп и е отредено мястото на по нисък клас.VBI има такава система на една от колите си.Как работи може да черпите от извора,а и това му беше първата монтирана при нас.Едва ли би ползвал услугите ни,ако беше недоволен и на останалите коли на,които монтира.Подбираме модела спрямо автомобила и НЕДОВОЛНИ НЯМА!!!Някой умира от злоба и завист май??? :hilezh: :hilezh: :hilezh::stupid: Мучащите по добре да стоят в обора,идиотите пропускам през ушите си.

Редактирано от landir
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво, сега е моментът, в който е редно да ни кажеш кои са тези коли, при които празния ход е на такива мс, надуването на макс обороти отваря напълно и въпреки всичко автомобилът работи добре и хората са доволни?

Sent from my GT-I9195 using Tapatalk

Редактирано от RaDi_b4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това са едни много странни и екзотичти двигатели,които ние простосмъртнитените въобще не можем да си ги представим,камо ли да ги видим да вървят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво, сега е моментът, в който е редно да ни кажеш кои са тези коли,

Ха-ха, има да чакаш. Аз откакто се е появил с рекламата по форума го чакам да каже нещо конкретно, но все се изплъзва като гол охлюв.

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не мога да разбера питащия защо иска да прави финтове и да събира от този едно от друг друго че да спести 200-300 лева.

В първия момент на проблеми и тези спестени парици са заминали.

Аз си сложих преди повече от 4 години на другата кола Ланди инжекцион и въпреки съмнителния изглед на гаража, в които я монтират във Варна, нямам никакви ама никакви проблеми за повече от 60000 километра, Ланди за обикновен двигател пълна инжекция са 1200-1300 лева някъде, БРЦ ако не греша бяха около 200-300 лева нагоре.

Фобос мобос ловато мловато-да има хора си ги карат и не казвам, че са лоши, но надали са на нивото на Ланди и БРЦ. Едните са стара марка но средна ръка качество просто сигурно това им пазарния сегмент, в който се целят,  Другите са нова БГ марка, ама на една презентация организирана от палатата тука горкия им представител /некъв шеф беше уж/ така се мъчеше над презентацията си, че чак ми стана жал за него. Нали питането е да препоръчаме нещо с идеята да няма проблеми човека. Аз препоръчвам да не се цели да пести 200 - 300 лева и да взима Ланди от личен опит на Делта 1.6 103 кс- 4 години и повече от 60000 км и в студ жега никакви проблеми ама отникъде и продължава да е така само дето сега приятелката ми "тренира" на нея, но говорим за пълния комплект италиански части даже и бутилката. 

http://www.landi-bg.com/main_faqs.php?id=13

 

Иначе ако е жизнено необходимо да се спестят сега парите от цената и Ловато става и Фобоса сигурно, зависи кой какъв след монтажен сервиз дава, но вероятността спестеното при цената да се плати после във време и ходене по сервизи е по-голяма отколкото при високия клас марки

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Предишната ми кола беше БМВ , купих го с ГИ който беше сглобен от може би най-скапаните части и нямаше една с друга а го карах 5г без да е засякла дори за секунда , разхода беше повече от задоволителен , така ,че това е много относително . Относно тези 200-300 лв ами да искам да ги спестя ГИ -> Аларма -> 4 нови гуми и става доста на фона на леката криза в момента ... аз исках мнение и предложения но попаднах на спор който нямаше нищо общо с темата и в крайна сметка единствено човека който през цялото време беше плют и тн. ми даде някакъв отговор (бил той правилен или не но поне го има ) 

 

 

Моля някой Модератор просто да заключи темата !!!!!!!!

Редактирано от Mofal
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...