Mofal Публикувано 11 Май 2014 Доклад Share Публикувано 11 Май 2014 (Редактирано) Здравейте колеги , предполагам ,че има подобни теми но искам да си попитам индивидуално за моята . Купих си А4 1.8 125кс. 96-7 г. по стъклата показва ,че е 96 по номер в нета ми показва ,че е 97 !!! Приготвил съм парите за газова уредба но започнаха въпросите къде и каква уредба да сложа . Доста сайтове изчетох и разгледах но така и не се насочих към определен майстор а марките уредби които избрах са LOVATO и ФОБОС. Не знам коя ще е по добре за моя двигател (( така ,че съм отворен за предложения .Колеги моля насочете ме към майстор в гр. Пловдив където да си свършат работата чисто и читаво , по прибрано и подредено поставяне .. искам и бутилката да е на мястото на резервната гума естествено и цените да са разумни . Да попитам също и за тази система за мазане на клапаните има ли нужда от нея , и системата за спиране помпата всяка ГИ ли го има това или се плаща отделно , искам и да няма голяма загуба на мощност на газ дори и при високите обороти . Редактирано 11 Май 2014 от Mofal Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
landir Публикувано 11 Май 2014 Доклад Share Публикувано 11 Май 2014 Ловато е с много дуракоустойчиви и издържливи дюзи,но за съжаление много бавни.Издържат над 100000км без проблем.Няма как да спреш помпата защото при пълно натоварване тези дюзи няма да смогват и трябва да се помага с бензин.Фобос добра електроника,но с калпава периферия.Трябва да избереш този фобос с Романо нжектори и изпарител,но цената пък скача прекалено много за този автомобил.Лека и успех с избора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
roggger Публикувано 11 Май 2014 Доклад Share Публикувано 11 Май 2014 Landi , BRC Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Муцев Публикувано 12 Май 2014 Доклад Share Публикувано 12 Май 2014 Landir, говорим за 1.8/125 к.с. Кое те кара да мислиш, че дюзите на Ловато няма да могат да се справят с всички натоварвания при този мотор?Sent from МобифонЯ powered by МОБИКОМ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 12 Май 2014 Доклад Share Публикувано 12 Май 2014 Нали знаеш мнението и позицията на този колега? Даже съм му игнорирал мненията, че ме дразни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Муцев Публикувано 12 Май 2014 Доклад Share Публикувано 12 Май 2014 Абе аз я знам ама ей тъй за спорта ми е питането, да трупам мнения у форума, дет се вика Sent from МобифонЯ powered by МОБИКОМ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
landir Публикувано 12 Май 2014 Доклад Share Публикувано 12 Май 2014 (Редактирано) Това което съм написал съм 100% убеден.С такива дюзи имаме монтирани над 15000 системи и им знам отлично възможностите.Точно по тази причина спряхме да работим с тях. Редактирано 12 Май 2014 от landir Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 12 Май 2014 Доклад Share Публикувано 12 Май 2014 Оставаме безмълвни.Тоест, да разбираме 15 000 (петнадесет хиляди) недоволни?Заради дюзите или по принцип комплексно!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mofal Публикувано 12 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 12 Май 2014 Намерих варианта фобос електроника, ловато изпарител и романо инжектори Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doncecone Публикувано 12 Май 2014 Доклад Share Публикувано 12 Май 2014 (Редактирано) Че дюзите на Лоавато са бавни е всеизвестен факт, но това, че нямат да смогват да захранят 30 к.с. и ще се помага с безнин нещо не го вярвам. Ако ще слагаш дюзи Романо, направо им сложи целия кит. Редактирано 12 Май 2014 от doncecone Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Муцев Публикувано 12 Май 2014 Доклад Share Публикувано 12 Май 2014 (Редактирано) Аз не съм казал нищо за бързината на дюзите Lovato, оспорвам твърдението, че няма да се справят с характеристиките на този мотор Sent from МобифонЯ powered by МОБИКОМ Редактирано 12 Май 2014 от Муцев Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 12 Май 2014 Доклад Share Публикувано 12 Май 2014 Нали знаеш, винаги можеш да осереш един монтаж така, че да не му достига гориво и да е възможно решение с бензиново впръскване. Явно толкова си могат, на 15 000 монтажа не са успяли да се научат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
landir Публикувано 12 Май 2014 Доклад Share Публикувано 12 Май 2014 (Редактирано) Колегата е намерил своето решение.Муцев,тези инжектори работят на празен ход на 5,5-6 милисекунди.Може още малко да се свали,но след определени километри променят характеристиката си.При макс на педала над 4500-5000 оборота отварят до край и има недостиг на гориво.Трябваше да подбираме колите и след като намерихме по добро решение.Да не забравяме,че Ловато е собственост на Ланди груп и е отредено мястото на по нисък клас.VBI има такава система на една от колите си.Как работи може да черпите от извора,а и това му беше първата монтирана при нас.Едва ли би ползвал услугите ни,ако беше недоволен и на останалите коли на,които монтира.Подбираме модела спрямо автомобила и НЕДОВОЛНИ НЯМА!!!Някой умира от злоба и завист май??? :hilezh: Мучащите по добре да стоят в обора,идиотите пропускам през ушите си. Редактирано 12 Май 2014 от landir Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 12 Май 2014 Доклад Share Публикувано 12 Май 2014 (Редактирано) Браво, сега е моментът, в който е редно да ни кажеш кои са тези коли, при които празния ход е на такива мс, надуването на макс обороти отваря напълно и въпреки всичко автомобилът работи добре и хората са доволни? Sent from my GT-I9195 using Tapatalk Редактирано 12 Май 2014 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo Lenkov Публикувано 12 Май 2014 Доклад Share Публикувано 12 Май 2014 Това са едни много странни и екзотичти двигатели,които ние простосмъртнитените въобще не можем да си ги представим,камо ли да ги видим да вървят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 12 Май 2014 Доклад Share Публикувано 12 Май 2014 (Редактирано) Браво, сега е моментът, в който е редно да ни кажеш кои са тези коли,Ха-ха, има да чакаш. Аз откакто се е появил с рекламата по форума го чакам да каже нещо конкретно, но все се изплъзва като гол охлюв. Редактирано 12 Май 2014 от robobug Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
roggger Публикувано 12 Май 2014 Доклад Share Публикувано 12 Май 2014 Аз не мога да разбера питащия защо иска да прави финтове и да събира от този едно от друг друго че да спести 200-300 лева.В първия момент на проблеми и тези спестени парици са заминали.Аз си сложих преди повече от 4 години на другата кола Ланди инжекцион и въпреки съмнителния изглед на гаража, в които я монтират във Варна, нямам никакви ама никакви проблеми за повече от 60000 километра, Ланди за обикновен двигател пълна инжекция са 1200-1300 лева някъде, БРЦ ако не греша бяха около 200-300 лева нагоре.Фобос мобос ловато мловато-да има хора си ги карат и не казвам, че са лоши, но надали са на нивото на Ланди и БРЦ. Едните са стара марка но средна ръка качество просто сигурно това им пазарния сегмент, в който се целят, Другите са нова БГ марка, ама на една презентация организирана от палатата тука горкия им представител /некъв шеф беше уж/ така се мъчеше над презентацията си, че чак ми стана жал за него. Нали питането е да препоръчаме нещо с идеята да няма проблеми човека. Аз препоръчвам да не се цели да пести 200 - 300 лева и да взима Ланди от личен опит на Делта 1.6 103 кс- 4 години и повече от 60000 км и в студ жега никакви проблеми ама отникъде и продължава да е така само дето сега приятелката ми "тренира" на нея, но говорим за пълния комплект италиански части даже и бутилката. http://www.landi-bg.com/main_faqs.php?id=13 Иначе ако е жизнено необходимо да се спестят сега парите от цената и Ловато става и Фобоса сигурно, зависи кой какъв след монтажен сервиз дава, но вероятността спестеното при цената да се плати после във време и ходене по сервизи е по-голяма отколкото при високия клас марки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mofal Публикувано 12 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 12 Май 2014 (Редактирано) Предишната ми кола беше БМВ , купих го с ГИ който беше сглобен от може би най-скапаните части и нямаше една с друга а го карах 5г без да е засякла дори за секунда , разхода беше повече от задоволителен , така ,че това е много относително . Относно тези 200-300 лв ами да искам да ги спестя ГИ -> Аларма -> 4 нови гуми и става доста на фона на леката криза в момента ... аз исках мнение и предложения но попаднах на спор който нямаше нищо общо с темата и в крайна сметка единствено човека който през цялото време беше плют и тн. ми даде някакъв отговор (бил той правилен или не но поне го има ) Моля някой Модератор просто да заключи темата !!!!!!!! Редактирано 12 Май 2014 от Mofal Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts