bubblebee Публикувано 18 Май 2014 Доклад Share Публикувано 18 Май 2014 Здравейтенай-после и аз се навих да си купувам Audi. Имам познат, който ще ми го докара от Германия.Годината - най-вероятно 2010 ...След всичко прочетено за дизеловите мотори май се ориентирам към бензина и по-точно 2.0 tfsi.Някъде в темите четох, че харчи масло, така ли е?Един от основните доводи да си продавам сегашната кола и да скачам на Audi е именно, това че ми харчи масло, но не искам и да инвестирам пари в по-нова кола и отново да имам същия проблем.Всички двигатели ли харчат масло? Какво можете да ми кажете за поддръжката на този двигател?Благодарско Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Broom Публикувано 18 Май 2014 Доклад Share Публикувано 18 Май 2014 (Редактирано) Audi харчи предимно финикийски знаци :-) Редактирано 18 Май 2014 от Broom Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bubblebee Публикувано 18 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 18 Май 2014 Финикийските знаци е ясно а за маслото на този двигател? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stodi Публикувано 18 Май 2014 Доклад Share Публикувано 18 Май 2014 До 2007 нищо страшно, но за по новите двигатели не мога да кажа :-)Sent from my ST25i Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bubblebee Публикувано 18 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 18 Май 2014 Странно .... питането ми идва по повод ето тази тема http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=160087 където се споменава, че 2.0 tfsi хапват масло Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 18 Май 2014 Доклад Share Публикувано 18 Май 2014 Щом гледаш кола 2010г. всичко написано в тази тема от линка по-горе важи с пълна сила. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bubblebee Публикувано 18 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 18 Май 2014 Ехххх лоша работа, а се бях навил за такъв двигател. Добре... препоръчайте ми тогава някакъв хубав двигател ... става дума за кола след 2009 г. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stodi Публикувано 18 Май 2014 Доклад Share Публикувано 18 Май 2014 Колегата Райно кара 3 тди и доколкото знам е доволен Sent from my ST25i Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Broom Публикувано 18 Май 2014 Доклад Share Публикувано 18 Май 2014 Аз също съм с 3 тди но си мисля че 2.0 тфси след 2010 дори и да хапва масло ще е по-добрия избор. .. заради бензина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Broom Публикувано 18 Май 2014 Доклад Share Публикувано 18 Май 2014 Но пък ще е малък за това купе ако си съзтезател, няма да е 4х4 и май няма типтроник с него само ръчна и мултитроник... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bubblebee Публикувано 18 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 18 Май 2014 (Редактирано) Не съм състезател.... аз затова и се ориентирах към този мотор ... и няма проблем, че не е 4х4, въпросът, че яде масло... а затова си продавам и сегашната кола.Така аудито с този двигател отпада... не мисля да рискувам Редактирано 18 Май 2014 от bubblebee Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hellboy33 Публикувано 18 Май 2014 Доклад Share Публикувано 18 Май 2014 Вярно ли по една в един форум ще се откажеш от цял двигател без да си пробвал и видял. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bubblebee Публикувано 18 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 18 Май 2014 Е след като масово се твърди, че въпросният мотор харчи масло, няма какво повече да искам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hellboy33 Публикувано 18 Май 2014 Доклад Share Публикувано 18 Май 2014 Дефинирай масово, вече са две теми в които се твърди ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stodi Публикувано 18 Май 2014 Доклад Share Публикувано 18 Май 2014 Има не малко теми писани и в чужди форуми. Поеазрови се и почети. Както казах по горе до 2007 този проблем не е голям. Моята харчи по 1л масло на смяна. Но това все пак е стария мотор. А и една проба на въпросния модел може да те впечатли в началото но няма как да разбереш дали гори масло. И аз се чудя защо толкова негативи за този мотор. Няма май тук колеги който да карат въпросното. Sent from my ST25i Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hellboy33 Публикувано 18 Май 2014 Доклад Share Публикувано 18 Май 2014 Все едно всеки ден ще се долива масло, ебати драмата. А мотора е чудесен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stodi Публикувано 18 Май 2014 Доклад Share Публикувано 18 Май 2014 Бе.. Ако ше се долива наистина по 3-4 литра до смяна си е.. А и се чудя как са ги изкарали тия евро стандарти с този разход на масло. Sent from my ST25i Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 18 Май 2014 Доклад Share Публикувано 18 Май 2014 А ти колко време го кара тоя мотор, че констатира, че е чудесен ?!? Sent from my iPad using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hellboy33 Публикувано 18 Май 2014 Доклад Share Публикувано 18 Май 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Много. Редактирано 20 Май 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 19 Май 2014 Доклад Share Публикувано 19 Май 2014 Аз няколко пъти пиша, че в това да гори масло си има и предимство Винаги когато настъпваш си спокоен защото знаеш че маслото ти е прясно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vikzata Публикувано 19 Май 2014 Доклад Share Публикувано 19 Май 2014 (Редактирано) Добре де, хубаво, отказваш се от този мотор, защото харчел масло. ОК. Купуваш си такъв, за който няма масово такива отзиви, ама ако конкретния, на който попаднеш, се окаже че харчи, тогава какво? Идеята ми е, че няма кола, където да си сигурен, че такъв проблем, не може да се прояви. Редактирано 19 Май 2014 от vikzata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hellboy33 Публикувано 19 Май 2014 Доклад Share Публикувано 19 Май 2014 Аз няколко пъти пиша, че в това да гори масло си има и предимство Винаги когато настъпваш си спокоен защото знаеш че маслото ти е прясно Въпреки, че е ирония си има доза истина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bubblebee Публикувано 19 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 19 Май 2014 (Редактирано) Добре де, хубаво, отказваш се от този мотор, защото харчел масло. ОК. Купуваш си такъв, за който няма масово такива отзиви, ама ако конкретния, на който попаднеш, се окаже че харчи, тогава какво? Идеята ми е, че няма кола, където да си сигурен, че такъв проблем, не може да се прояви. Ами защо да купувам тогава такъв, при който има на 100% ?По-добре да рискувам с друг..... Редактирано 19 Май 2014 от bubblebee Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 19 Май 2014 Доклад Share Публикувано 19 Май 2014 Аз сега ще сменям масло за първи път, за 15к км не е мръднало. Стои си на макс. Подкрепям тезата, че е тъпо такава кола да харчи масло и да ходиш с тубата в багажника, ако ще и 1 литър да е от смяна до смяна. Ако си фен на бензина има 2.8 ФСИ вариант. Не знам нищо за него, който е запознат да се изкаже. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itolev Публикувано 19 Май 2014 Доклад Share Публикувано 19 Май 2014 Нормално е малолитражен бензинов мотор с турбо да яде масло, тази мощност трябва все от някъде да доиде. Изобщо не виждам какъв е проблема да си носищ 1Л с теб... Повечето нормални хора си носят от същото масло което са си сипали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване