Jump to content

Относно двигателя 2.0 tfsi


bubblebee

Recommended Posts

Здравейте

най-после и аз се навих да си купувам Audi. Имам познат, който ще ми го докара от Германия.

Годината - най-вероятно  2010 ...

След всичко прочетено за дизеловите мотори май се ориентирам към бензина и по-точно 2.0 tfsi.

Някъде в темите четох, че харчи масло, така ли е?

Един от основните доводи да си продавам сегашната кола и да скачам на Audi е именно, това че ми харчи масло, но не искам и да инвестирам пари в по-нова кола и отново да имам същия проблем.

Всички двигатели ли харчат масло? Какво можете да ми кажете за поддръжката на този двигател?

Благодарско

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 77
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ехххх лоша работа, а се бях навил за такъв двигател. Добре... препоръчайте ми тогава някакъв хубав двигател ... става дума за кола след 2009 г.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Не съм състезател.... аз затова и се ориентирах към този мотор ... и няма проблем, че не е 4х4, въпросът, че яде масло... :( а затова си продавам и сегашната кола.

Така аудито с този двигател отпада... не мисля да рискувам

Редактирано от bubblebee
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има не малко теми писани и в чужди форуми. Поеазрови се и почети. Както казах по горе до 2007 този проблем не е голям. Моята харчи по 1л масло на смяна. Но това все пак е стария мотор. А и една проба на въпросния модел може да те впечатли в началото но няма как да разбереш дали гори масло. И аз се чудя защо толкова негативи за този мотор. Няма май тук колеги който да карат въпросното.

Sent from my ST25i

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе.. Ако ше се долива наистина по 3-4 литра до смяна си е.. :ph34r:

А и се чудя как са ги изкарали тия евро стандарти с този разход на масло.

Sent from my ST25i

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, хубаво, отказваш се от този мотор, защото харчел масло. ОК. Купуваш си такъв, за който няма масово такива отзиви, ама ако конкретния, на който попаднеш, се окаже че харчи, тогава какво? Идеята ми е, че няма кола, където да си сигурен, че такъв проблем, не може да се прояви.

Редактирано от vikzata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз няколко пъти пиша, че в това да гори масло си има и предимство :)

Винаги когато настъпваш си спокоен защото знаеш че маслото ти е прясно :)

Въпреки, че е ирония си има доза истина.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Добре де, хубаво, отказваш се от този мотор, защото харчел масло. ОК. Купуваш си такъв, за който няма масово такива отзиви, ама ако конкретния, на който попаднеш, се окаже че харчи, тогава какво? Идеята ми е, че няма кола, където да си сигурен, че такъв проблем, не може да се прояви.

 

Ами защо да купувам тогава такъв, при който има на 100% ?

По-добре да рискувам с друг.....

Редактирано от bubblebee
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз сега ще сменям масло за първи път, за 15к км не е мръднало. Стои си на макс. Подкрепям тезата, че е тъпо такава кола да харчи масло и да ходиш с тубата в багажника, ако ще и 1 литър да е от смяна до смяна.

 

Ако си фен на бензина има 2.8 ФСИ вариант. Не знам нищо за него, който е запознат да се изкаже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е малолитражен бензинов мотор с турбо да яде масло, тази мощност трябва все от някъде да доиде. Изобщо не виждам какъв е проблема да си носищ 1Л с теб... Повечето нормални хора си носят от същото масло което са си сипали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...