люб0о Публикувано 21 Май 2014 Доклад Share Публикувано 21 Май 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Като цяло колата е изморена,на живо се вижда че кожата не както е на снимките.Шофьорската седалка се клати като гондола,на живо има съвсем друг вид колата може би около 8500лв я оценявам.То пълно щастие няма в тоя живот,за толкова годинки толкова-нормално. Редактирано 22 Май 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 21 Май 2014 Доклад Share Публикувано 21 Май 2014 Новите коли нали знаете къде ги продават! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 22 Май 2014 Доклад Share Публикувано 22 Май 2014 (Редактирано) Понапъни се малко финансово и иди виж тая http://www.weltauto.bg/?go=offer&p=detail&usedcarofferId=2987 Редактирано 22 Май 2014 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bertone Публикувано 22 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 22 Май 2014 Ами 2.7 и 3.0 са конструктивно напълно еднакви мотори и при читава поддръжка са наистина много по-добри и надеждни от масовите 2.0TDI - 140 коня, дори бих казал, че няма място за сравнение и просто никой не може да ме убеди в обратното, работих 7 години в Ауди и съм се нагледал на всичко. 2.7 обикновено са с ръчни кутии, без куатро, което означава по-нисък разход в сравнение с 3.0 автоматик с куатро. Отделно 2.7 има по-нисък данък, а ако искаш с един чип без напрежение можеш да изкараш над 200 коня от мотора, въпреки че върви супер и без чип, особено в А4. Така, че добре си се ориентирал, щом искаш дизел, ако намериш кола в добро състояние, която да покрива изискванията и се вписва в бюджета ти, не се колебай. Успех с покупката! Благодаря за мнението, колега. Знам че двата мотора са еднакви, единствената разлика била в хода на буталото. Това, което ще гледам е именно ръчка. Искаше ми се да е автомат, куатро по-скоро не.Единственото нещо, което ме притеснява са прословутите пиезо дюзи. Нормално на колко км издават багажа и трябва да се сменяват, че хич не ме блазни идеята да дам след 2мес. 5000+ лв за тях (в най-добрия случай в супер дизел при Краси). Другото нещо, което искам да попитам е този мотор има ли и прави ли проблем баланс шафт модула, както и как може да се разреши (хроничния) проблем с DPF филтъра? Мнение за типтроника на големите мотори, поддържане, слаби места?Благодаря!Понапъни се малко финансово и иди виж тая http://www.weltauto.bg/?go=offer&p=detail&usedcarofferId=2987Мерси за предложението, колега! Това е много добра сделка, но търся комби. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 22 Май 2014 Доклад Share Публикувано 22 Май 2014 (Редактирано) Мерси за предложението, колега! Това е много добра сделка, но търся комби.Kaто почти 40 годишен човек с две деца, ти казвам, че А6 седан е по добро откъм обем, отколкото А4 авант (комби), освен ако двете деца не са в детски колички. Модела (А6 4Ф) е конструиран през 2004 г, а А4 (Б7) през 2000 г. Колата е от дилър и може би на реални километри. Ако вземеш някой 8-10 пороиник без история на 400-500 х.км, какво ще ти пука дали си дал 3-4-5 к. за дюзи, или за балансшафт модул? Редактирано 22 Май 2014 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bertone Публикувано 22 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 22 Май 2014 (Редактирано) Kaто почти 40 годишен човек с две деца, ти казвам, че А6 седан е по добро откъм обем, отколкото А4 авант (комби), освен ако двете деца не са в детски колички. Модела (А6 4Ф) е конструиран през 2004 г, а А4 (Б7) през 2000 г. Колата е от дилър и може би на реални километри. Ако вземеш някой 8-10 пороиник без история на 400-500 х.км, какво ще ти пука дали си дал 3-4-5 к. за дюзи, или за балансшафт модул?Съгласен съм с теб за обема и за купето, като цяло, че по-комфортно. Търся комби, точно поради причината детски колички, а и ски през зимата, колело през лятото. Този мотор не е ли малко слабичък за това купе? Четох в други теми, че бая се задъхвал. Мислил ли B6? По стар кош, но ще може да търсиш с повечко екстри, ще останат пари за обслужване и за нещо непредвидено. Не казвам точно тая, но нещо таковаhttp://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11399056688658824&f1=details&slink=6jppxs 1.9TDi Avant, quattro, нави, кожа ала бала Честно казано не съм склонен да инвестирам в 10+ год. автомобил. Не съм привърженик на честата смяна на колите си (освен ако не се налага). Обикновено ги карам по над 5-6 год. Редактирано 22 Май 2014 от bertone Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 22 Май 2014 Доклад Share Публикувано 22 Май 2014 (Редактирано) За ските зимата, има ски сак (един калъф по средата на задните седалки), има и вендузи за тавана. За детските колички, все някога ще ти станат излишни, когато това се случи няма да можеш да вкараш колелетата на децата в багажника на комбито. За задъхването и мотора, на един 500 коня са му малко на друг 80 са му достатъчно. Щом инженерите от ВАГ са го сложили, значи е ОК. Колата е по бърза от АБК-та, АДИ, АФН0и и т.н., мотори с които са оборудвани 70-80% от автомобилите в България. Редактирано 22 Май 2014 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bertone Публикувано 22 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 22 Май 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Аз и сега си слагам ските в ски-джоба на бертонето. Живот и здраве да е, докато дойде време да слагам колелетата, а не детските колелца вече да мисля за по-висок клас автомобил. Определено сделката е добра, спор няма, но по-скоро ще го остава, като резервен варианат, а и тези 107к км за 9 год. кола звучат прекалено хубаво за да е истина. Редактирано 22 Май 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 22 Май 2014 Доклад Share Публикувано 22 Май 2014 (Редактирано) Търси си кола от човек, не от дилър. Поне има шанс да е оправил нещо. Редактирано 22 Май 2014 от sky Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
connor cane Публикувано 22 Май 2014 Доклад Share Публикувано 22 Май 2014 Тая А6 в Порше не е лоша - верно 2.0 ръчка на предно, но пък се спестяват доста разходи както откъм поддръжка, така и откъм възможни бъдещи ремонти (автомат, квадро и тн).Според мен си има всичко, което може да иска човек от една кола откъм екстри - А6 4ф си е хубава и луксозна лимузина.Ако склонят на 14 000-14 500 да я дадат според мен е оферта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
люб0о Публикувано 22 Май 2014 Доклад Share Публикувано 22 Май 2014 Бих искал да се намеся и аз,ако позволи колегата БертонеАз също ще взимам Б7(отказах се от Б6),но си търся двигател 1.9ТДИ-въпреки постния салон.За сега това ми хареса - http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11395422472506688&f1=details&slink=6juo9sКакво мислите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
connor cane Публикувано 22 Май 2014 Доклад Share Публикувано 22 Май 2014 Изглежда добре тази от Пловдив - а и е обслужена, което ти спестява немалко средства.1.9 е железен мотор, за разлика от "наследника" 2.0, който е пословично проблемен.Постничък е салонът верно, даже май подлакътник няма, но не е лошо да се погледне колето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shade Публикувано 22 Май 2014 Доклад Share Публикувано 22 Май 2014 (Редактирано) Благодаря за мнението, колега. Знам че двата мотора са еднакви, единствената разлика била в хода на буталото. Това, което ще гледам е именно ръчка. Искаше ми се да е автомат, куатро по-скоро не.Единственото нещо, което ме притеснява са прословутите пиезо дюзи. Нормално на колко км издават багажа и трябва да се сменяват, че хич не ме блазни идеята да дам след 2мес. 5000+ лв за тях (в най-добрия случай в супер дизел при Краси). Другото нещо, което искам да попитам е този мотор има ли и прави ли проблем баланс шафт модула, както и как може да се разреши (хроничния) проблем с DPF филтъра? Мнение за типтроника на големите мотори, поддържане, слаби места?Благодаря! Колега, виждал съм всичко от всякакви двигатели, безсмъртни машини няма. Кола не се плаши от каране, а от поддръжка, като изключим случаите, в които просто самия мотор заводски не е сполучлив, като 2.0 140кс., но 2.7 и 3.0 далеч не са от тези случаи. Замисли се как стоят нещата при дизелите на B7: - 1.9 е здрав мотор, но слабичък, намират се рядко и повечето пъти са постни откъм екстри- 2.0 140кс се среща най-често, но просто не е за предпочитане по вече ясни причини- остават 2.7 и 3.0, които пък са сполучливи мотори и обикновено имат повече екстри Така, че пак казвам, ако попаднеш на кола от честен продавач, за която е ясно къде е карана, как е поддържана, а и това личи от състоянието й, няма какво да се колебаеш. Мога да ти споделя личния ми опит, като собственик на B7 3.0 quattro, ръчка. Купих я от приятел, нов внос от Германия на 197 000 км, в момента е на малко над 300 000 и дюзи не съм сменял, нито съм имал някакъв проблем с тях, а баланс шафт модула не е проблемен при тези мотори. Имай предвид, че колата ми дори е с чип и карам яко, доста повече от 10 000км на година, зареждам само на ОМВ и Ромпетрол. DPF филтъра просто го махнаха, когато я чипваха, с него също не съм имал проблем преди това, но това не е нещо заради което да не купиш кола Като цяло дори като работих в сервиза, без да преувеличавам, 90% от всички коли с 2.7 и 3.0, които са идвали със заминали дюзи, са били основно милионници, на хора, които са си мислели, че могат да купят А6 4F или A4 B7 на "140 000км" за 11-12 000 лв., че и да почнат пестят от поддръжка. И повярвай ми, ръчката не е никакъв компромис в твоя случай, съединителя не заминава ей така изведнъж все пак, като му наближи смяната ще го усетиш, ще се подготвиш.. не е нещо, което трябва да стане на момента, особено при положение, че караш малко и не си състезател да правиш стартове на всеки светофар. Айде да ти се строши автоматика обаче и да трябва да даваш 2-3 хилки веднага, ако искаш да си караш колата, остави тая работа. Не виждам какво те притеснява, ако намериш хубава кола, просто я поддържай в това състояние и си свиркай Редактирано 22 Май 2014 от shade Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bertone Публикувано 22 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 22 Май 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Много благодаря за полезната информация, която си споделил. Много добре написано, обосновано и професионално мнениеЩе се вслушам в думите ти и дано да имам късмет. Какъв е горе-долу рахода на този мотор 2.7? Какво масло се препоръчва за него, колко литра събира и на колко км се сменява обикновено? До сега съм карал само бензинки, съжалявам за тъпия въпрос? Редактирано 23 Май 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BIKE Публикувано 22 Май 2014 Доклад Share Публикувано 22 Май 2014 Колега имам А4 Б7 седан 3.0 автомат с платено всичко за 2014-та и (каско),седан цена 12 000лв.При интерес 0888886886 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlobil Публикувано 22 Май 2014 Доклад Share Публикувано 22 Май 2014 стига си си пробутвал кочините из темите - има си раздел за тая работа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bertone Публикувано 26 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 26 Май 2014 Колеги, мисля че избрах колата. Като финализирам сделката ще се похваля.Последно се спрях на Б7, 2.7, ръчки. Бихте ли ме посъветвали с какво масло се кара този двигател. Знам, че трябва да е лонг лайф 5W30. Препоръчайте марка. На колко км се сменява обикновенно, показанието на компютъра меродавно ли е ивзима ли се предвид? Въздушен филтър при всяка смяна на маслото се препоръчва също да се сменява? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 26 Май 2014 Доклад Share Публикувано 26 Май 2014 Ако има DPF филтър,съобрази маслото и с него.2.0 TDI-то карам с 5W30 пълна синтетика,Castrol Edge и смяна на 20 хил. км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shade Публикувано 27 Май 2014 Доклад Share Публикувано 27 Май 2014 (Редактирано) Колеги, мисля че избрах колата. Като финализирам сделката ще се похваля.Последно се спрях на Б7, 2.7, ръчки. Бихте ли ме посъветвали с какво масло се кара този двигател. Знам, че трябва да е лонг лайф 5W30. Препоръчайте марка. На колко км се сменява обикновенно, показанието на компютъра меродавно ли е ивзима ли се предвид? Въздушен филтър при всяка смяна на маслото се препоръчва също да се сменява? Ами нали затова е компютъра, колега, за да те подсеща колко си изминал и колко ти остава до смяната. Естествено може и по-рано да го смениш за твое успокоение. Моето 3.0 беше обслужвано точно с Castrol Longlife III 5w30 през 30 000км, но в Германия, и компютъра си показваше точно оставащите километри до смяната на немското масло. Тук го сменям на около 15-20 000 и както каза колегата над мен - Castrol Edge Редактирано 27 Май 2014 от shade Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bertone Публикувано 27 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 27 Май 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост! Мерси, колега за инфото. След, като тук го сменяш на 15-20к, компютърът какво ти показва, колко ти остава до смяна? По тази логика ако компютърът е програмиран да показва например смяна на 30к, а ти го сменяш на 15к би следвало компютърът да ти показва, че ти остават 15к до смяна, но ти просто решаваш да си го смениш по-рано защото качеството на маслата и горивата в БГ не са като в Германия. Или компютърът отчита състоянието на маслото и ти дава сигнал, че трябва да го смениш по-рано, а не на 30к, както е по книга?Това не ми е ясно.Колко литра събира картерът на този двигател? Редактирано 1 Юни 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shade Публикувано 27 Май 2014 Доклад Share Публикувано 27 Май 2014 (Редактирано) Компютъра просто ти дава информация колко километра ти остават до смяната на маслото, и на 30к да е програмиран, ти като си знаеш кога трябва да го смениш, няма значение. Въпреки, че като го сменят, ще ти го програмират да показва колкото трябва. Двигателя събира 8,2 литра масло. И да, все пак живеем в България, няма как да се доверим на маслата и горивата, които се продават тук, така както на немските. Като купувах моята, оставаха 11-12к до смяната по компютър, смених го точно като ги изминах и всичко беше ок. Просто бях сигурен в реалността на километрите и сервизната история на колата, а това е едно от наистина най-важните неща. Редактирано 27 Май 2014 от shade Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bertone Публикувано 4 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 4 Юни 2014 Колеги, вече съм горд собственик на Б7, 2.7, ръчки, 2006г. Купих го от колега от форума. Благодяря на всички за съветите и мненията. Пожелавам си много безаварийни км с така желания от мен автомобил. Надявам се и за в бъдеще да бъдете така отзивчиви и да помагата на новите собственици на "четирите кръга" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 4 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2014 Честита Б7-ца!Само гориво да и сипваш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bertone Публикувано 5 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юни 2014 Мерси, колега! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts