Jump to content

Audi A4 2.0tdi 140к.с. 2006 - 2007 комби (Б7) мнения


Recommended Posts

Цитиране на предходен пост!

Като цяло колата е изморена,на живо се вижда че кожата не както е на снимките.Шофьорската седалка се клати като гондола,на живо има съвсем друг вид колата може би около 8500лв я оценявам.

То пълно щастие няма в тоя живот,за толкова годинки толкова-нормално.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами 2.7 и 3.0 са конструктивно напълно еднакви мотори и при читава поддръжка са наистина много по-добри и надеждни от масовите 2.0TDI - 140 коня, дори бих казал, че няма място за сравнение и просто никой не може да ме убеди в обратното, работих 7 години в Ауди и съм се нагледал на всичко. 2.7 обикновено са с ръчни кутии, без куатро, което означава по-нисък разход в сравнение с 3.0 автоматик с куатро. Отделно 2.7 има по-нисък данък, а ако искаш с един чип без напрежение можеш да изкараш над 200 коня от мотора, въпреки че върви супер и без чип, особено в А4. Така, че добре си се ориентирал, щом искаш дизел, ако намериш кола в добро състояние, която да покрива изискванията и се вписва в бюджета ти, не се колебай. Успех с покупката! :zustimm:

Благодаря за мнението, колега. Знам че двата мотора са еднакви, единствената разлика била в хода на буталото. Това, което ще гледам е именно ръчка. Искаше ми се да е автомат, куатро по-скоро не.Единственото нещо, което ме притеснява са прословутите пиезо дюзи. Нормално на колко км издават багажа и трябва да се сменяват, че хич не ме блазни идеята да дам след 2мес. 5000+ лв за тях (в най-добрия случай в супер дизел при Краси). Другото нещо, което искам да попитам е този мотор има ли и прави ли проблем баланс шафт модула, както и как може да се разреши (хроничния) проблем с DPF филтъра? Мнение за типтроника на големите мотори, поддържане, слаби места?

Благодаря!

Понапъни се малко финансово и иди виж тая http://www.weltauto.bg/?go=offer&p=detail&usedcarofferId=2987

Мерси за предложението, колега! Това е много добра сделка, но търся комби.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за предложението, колега! Това е много добра сделка, но търся комби.

Kaто почти 40 годишен човек с две деца, ти казвам, че А6 седан е по добро откъм обем, отколкото А4 авант (комби), освен ако двете деца не са в детски колички. Модела (А6 4Ф) е конструиран през 2004 г, а А4 (Б7) през 2000 г. Колата е от дилър и може би на реални километри. Ако вземеш някой 8-10 пороиник без история на 400-500 х.км, какво ще ти пука дали си дал 3-4-5 к. за дюзи, или за балансшафт модул?

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Kaто почти 40 годишен човек с две деца, ти казвам, че А6 седан е по добро откъм обем, отколкото А4 авант (комби), освен ако двете деца не са в детски колички. Модела (А6 4Ф) е конструиран през 2004 г, а А4 (Б7) през 2000 г. Колата е от дилър и може би на реални километри. Ако вземеш някой 8-10 пороиник без история на 400-500 х.км, какво ще ти пука дали си дал 3-4-5 к. за дюзи, или за балансшафт модул?

Съгласен съм с теб за обема и за купето, като цяло, че по-комфортно. Търся комби, точно поради причината детски колички, а и ски през зимата, колело през лятото. Този мотор не е ли малко слабичък за това купе? Четох в други теми, че бая се задъхвал.

 

 

Мислил ли B6? По стар кош, но ще може да търсиш с повечко екстри,  ще останат пари за обслужване и за нещо непредвидено.

 

 Не казвам точно тая, но нещо такова

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11399056688658824&f1=details&slink=6jppxs

 

1.9TDi Avant, quattro, нави, кожа ала бала 

Честно казано не съм склонен да инвестирам в 10+ год. автомобил. Не съм привърженик на честата смяна на колите си (освен ако не се налага). Обикновено ги карам по над 5-6 год.

Редактирано от bertone
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За ските зимата, има ски сак (един калъф по средата на задните седалки), има и вендузи за тавана. За детските колички, все някога ще ти станат излишни, когато това се случи няма да можеш да вкараш колелетата на децата в багажника на комбито. За задъхването и мотора, на един 500 коня са му малко на друг 80 са му достатъчно. Щом инженерите от ВАГ са го сложили, значи е ОК. Колата е по бърза от АБК-та, АДИ, АФН0и и т.н., мотори с които са оборудвани 70-80% от автомобилите в България.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Цитиране на предходен пост!

Аз и сега си слагам ските в ски-джоба на бертонето. Живот и здраве да е, докато дойде време да слагам колелетата, а не детските колелца вече да мисля за по-висок клас автомобил. Определено сделката е добра, спор няма, но по-скоро ще го остава, като резервен варианат, а и тези 107к км за 9 год. кола звучат прекалено хубаво за да е истина.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая А6 в Порше не е лоша - верно 2.0 ръчка на предно, но пък се спестяват доста разходи както откъм поддръжка, така и откъм възможни бъдещи ремонти (автомат, квадро и тн).

Според мен си има всичко, което може да иска човек от една кола откъм екстри - А6 4ф си е хубава и луксозна лимузина.

Ако склонят на 14 000-14 500 да я дадат според мен е оферта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих искал да се намеся и аз,ако позволи колегата Бертоне

Аз също ще взимам Б7(отказах се от Б6),но си търся двигател 1.9ТДИ-въпреки постния салон.

За сега това ми хареса - http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11395422472506688&f1=details&slink=6juo9s

Какво мислите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изглежда добре тази от Пловдив - а и е обслужена, което ти спестява немалко средства.

1.9 е железен мотор, за разлика от "наследника" 2.0, който е пословично проблемен.

Постничък е салонът верно, даже май подлакътник няма, но не е лошо да се погледне колето. :lupe:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мнението, колега. Знам че двата мотора са еднакви, единствената разлика била в хода на буталото. Това, което ще гледам е именно ръчка. Искаше ми се да е автомат, куатро по-скоро не.Единственото нещо, което ме притеснява са прословутите пиезо дюзи. Нормално на колко км издават багажа и трябва да се сменяват, че хич не ме блазни идеята да дам след 2мес. 5000+ лв за тях (в най-добрия случай в супер дизел при Краси). Другото нещо, което искам да попитам е този мотор има ли и прави ли проблем баланс шафт модула, както и как може да се разреши (хроничния) проблем с DPF филтъра? Мнение за типтроника на големите мотори, поддържане, слаби места?

Благодаря!

 

Колега, виждал съм всичко от всякакви двигатели, безсмъртни машини няма. Кола не се плаши от каране, а от поддръжка, като изключим случаите, в които просто самия мотор заводски не е сполучлив, като 2.0 140кс., но 2.7 и 3.0 далеч не са от тези случаи. Замисли се как стоят нещата при дизелите на B7:

 

- 1.9 е здрав мотор, но слабичък, намират се рядко и повечето пъти са постни откъм екстри

- 2.0 140кс се среща най-често, но просто не е за предпочитане по вече ясни причини

- остават 2.7 и 3.0, които пък са сполучливи мотори и обикновено имат повече екстри

 

Така, че пак казвам, ако попаднеш на кола от честен продавач, за която е ясно къде е карана, как е поддържана, а и това личи от състоянието й, няма какво да се колебаеш. Мога да ти споделя личния ми опит, като собственик на B7 3.0 quattro, ръчка. Купих я от приятел, нов внос от Германия на 197 000 км, в момента е на малко над 300 000 и дюзи не съм сменял, нито съм имал някакъв проблем с тях, а баланс шафт модула не е проблемен при тези мотори. Имай предвид, че колата ми дори е с чип и карам яко, доста повече от 10 000км на година, зареждам само на ОМВ и Ромпетрол. DPF филтъра просто го махнаха, когато я чипваха, с него също не съм имал проблем преди това, но това не е нещо заради което да не купиш кола :nixweiss: Като цяло дори като работих в сервиза, без да преувеличавам, 90% от всички коли с 2.7 и 3.0, които са идвали със заминали дюзи, са били основно милионници, на хора, които са си мислели, че могат да купят А6 4F или A4 B7 на "140 000км" за 11-12 000 лв., че и да почнат пестят от поддръжка. И повярвай ми, ръчката не е никакъв компромис в твоя случай, съединителя не заминава ей така изведнъж все пак, като му наближи смяната ще го усетиш, ще се подготвиш.. не е нещо, което трябва да стане на момента, особено при положение, че караш малко и не си състезател да правиш стартове на всеки светофар. Айде да ти се строши автоматика обаче и да трябва да даваш 2-3 хилки веднага, ако искаш да си караш колата, остави тая работа. Не виждам какво те притеснява, ако намериш хубава кола, просто я поддържай в това състояние и си свиркай :zustimm:

Редактирано от shade
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Цитиране на предходен пост!

Много благодаря за полезната информация, която си споделил. Много добре написано, обосновано и професионално мнениеЩе се вслушам в думите ти и дано да имам късмет.

Какъв е горе-долу рахода на този мотор 2.7? Какво масло се препоръчва за него, колко литра събира и на колко км се сменява обикновено? До сега съм карал само бензинки, съжалявам за тъпия въпрос?

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, мисля че избрах колата. Като финализирам сделката ще се похваля.Последно се спрях на Б7, 2.7, ръчки. Бихте ли ме посъветвали с какво масло се кара този двигател. Знам, че трябва да е лонг лайф 5W30. Препоръчайте марка. На колко км се сменява обикновенно, показанието на компютъра меродавно ли е ивзима ли се предвид? Въздушен филтър при всяка смяна на маслото се препоръчва също да се сменява?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако има DPF филтър,съобрази маслото и с него.

2.0 TDI-то карам с 5W30 пълна синтетика,Castrol Edge и смяна на 20 хил. км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, мисля че избрах колата. Като финализирам сделката ще се похваля.Последно се спрях на Б7, 2.7, ръчки. Бихте ли ме посъветвали с какво масло се кара този двигател. Знам, че трябва да е лонг лайф 5W30. Препоръчайте марка. На колко км се сменява обикновенно, показанието на компютъра меродавно ли е ивзима ли се предвид? Въздушен филтър при всяка смяна на маслото се препоръчва също да се сменява?

 

Ами нали затова е компютъра, колега, за да те подсеща колко си изминал и колко ти остава до смяната. Естествено може и по-рано да го смениш за твое успокоение. Моето 3.0 беше обслужвано точно с Castrol Longlife III 5w30 през 30 000км, но в Германия, и компютъра си показваше точно оставащите километри до смяната на немското масло. Тук го сменям на около 15-20 000 и както каза колегата над мен - Castrol Edge :zustimm:

Редактирано от shade
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Цитиране на предходен пост!

 

Мерси, колега за инфото. След, като тук го сменяш на 15-20к, компютърът какво ти показва, колко ти остава до смяна? По тази логика ако компютърът е програмиран да показва например смяна на 30к, а ти го сменяш на 15к би следвало компютърът да ти показва, че ти остават 15к до смяна, но ти просто решаваш да си го смениш по-рано защото качеството на маслата и горивата в БГ не са като в Германия. Или компютърът отчита състоянието на маслото и ти дава сигнал, че трябва да го смениш по-рано, а не на 30к, както е по книга?

Това не ми е ясно.

Колко литра събира картерът на този двигател?

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Компютъра просто ти дава информация колко километра ти остават до смяната на маслото, и на 30к да е програмиран, ти като си знаеш кога трябва да го смениш, няма значение. Въпреки, че като го сменят, ще ти го програмират да показва колкото трябва. Двигателя събира 8,2 литра масло. И да, все пак живеем в България, няма как да се доверим на маслата и горивата, които се продават тук, така както на немските. Като купувах моята, оставаха 11-12к до смяната по компютър, смених го точно като ги изминах и всичко беше ок. Просто бях сигурен в реалността на километрите и сервизната история на колата, а това е едно от наистина най-важните неща.

Редактирано от shade
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колеги, вече съм горд собственик на Б7, 2.7, ръчки, 2006г. Купих го от колега от форума. Благодяря на всички за съветите и мненията. Пожелавам си много безаварийни км с така желания от мен автомобил. Надявам се и за в бъдеще да бъдете така отзивчиви и да помагата на новите собственици на "четирите кръга"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...