KI_YOOU Публикувано 25 Май 2014 Доклад Share Публикувано 25 Май 2014 Здравейте,идвам при вас с едно питане относно една конкретна обява:http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11400301470353198&f1=details&slink=6kpc8mКакво мислите за тази кола? Препоръки за сервиз в Русе, където могат да я проверят от А до Я за евентуални проблеми?Благодаря предварително на тези от вас които се вкючат в темата, с полезни съвети относно модела и конкретната кола! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 25 Май 2014 Доклад Share Публикувано 25 Май 2014 Мислим, че не си чел преди да питаш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobo Quattro Публикувано 25 Май 2014 Доклад Share Публикувано 25 Май 2014 Ми класически душегуб... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hristtov Публикувано 25 Май 2014 Доклад Share Публикувано 25 Май 2014 Колега поправи си заглавието... Доста е изненадващо да открие човек, че и на А5 слагат 2,5тди.Та това от обявата ти е А6 C5. Иначе за колата, този мотор е най-лошия вариант, който може да пожелаеш в някое ауди. Аз лично само заради двигателя бих я отписал. Единствено по-зле можеше да е ако колата беше и с мултитроник в комбинация с този мотор. Тогава евентуалните ти ремонти надвишават покупната цена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KI_YOOU Публикувано 25 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 25 Май 2014 (Редактирано) Благодаря за отговорите и се извинявам за подвеждащото заглавие!Почетох доста от написаното във вашия и VW форум и разбрах че тази кола не е за мен. Пренасочвам вниманието си в/у А3 1.8Турбо 150/180 кс. поради следните причини. Аудито ще е 2ра кола и ще се кара предимно градско. Хвърлил съм око на тези 2 "индивида" http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11394708183176853&f1=details&slink=6ksg0pПрави ми впечатление че снимките от БК са от 2013 и километрите на колата са около 150к. Една година по късно тази кола още се продава, съответно и км вече са 175к. Мнения??http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11366276182350441&f1=details&slink=6ks3k1Ето я и втората обява, по малко мощност, добър външен вид.И двете коли както забелязвате са с ГИ което си е + имайки в предвид че си търся градски автомобил.п.п Съжалявам не знам как да променя заглавието на темата. Редактирано 25 Май 2014 от KI_YOOU Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 25 Май 2014 Доклад Share Публикувано 25 Май 2014 Колега-сега първо,ако гледаш цените за покупката на даден автомобил/демек-тънкана,/си в в голяма грешка.Пуснал си обяви за А3-ки и А6-ца в един ценови диапазон-едното е лимузина във ВИСОКИЯ КЛАС,другите са в КОМПАКТЕН КЛАС-не се връзват нещо.Прави си сметка!п.с.-Не искам да засягам никой! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KI_YOOU Публикувано 25 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 25 Май 2014 А6-цата ми я "препоръча" един познат, но реших да се допитам до вас. "Била много изгодна, дрън-дрън" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Reroll Публикувано 26 Май 2014 Доклад Share Публикувано 26 Май 2014 (Редактирано) Изгодни са като покупна цена,доколкото знам леко неизгодни като поддръжка.Ако успееш да намериш читаво 2,5тди може и да си доволен,но малко са доволните от този мотор.Като за бензин по-добър избор за модела,но ако ще я караш предимно градско е малко по скъпо и неоправдано,при положение,че имаш Пежо 307 хди. MJ Auto от втората обява са точно пред циганската махала на Филиповци,преди 3 дни мина един познат да гледа Леона и оплю всичките "каруци" там. А3 точно и само бензин ли търсиш? Редактирано 26 Май 2014 от Reroll Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KI_YOOU Публикувано 26 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 26 Май 2014 Маховиците ме тревожат на печките и незнайно многото км които са навъртели преди да влязат в БГ, дюзи и компания... Но ако изпадне читив дизел, няма да го отпиша! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Reroll Публикувано 27 Май 2014 Доклад Share Публикувано 27 Май 2014 Не съм сигурен,че съединителя на 1,8Т е от най-евтините,горе долу колкото на дизела.При печките си закачаш колата и гледаш как са дюзите и ако са ок и ти си ок,ако не стенд + рециклиране е 300лв на брой.При 1,8 Т слушаш за обтегача,който нов,ако не го земеш от Ghostdog на половин цена е 1000лв.Дотук нещата са на кантар - консумативи едно и също.При дизела остава помпа,но и тя не е толкова драматична.Турбини и при двете е горе долу 1:1 ремонта.Последният довод - да,има шанс бензина да е на по-малко км,но според мен е по важно самото техническо състояние на колата.Ако искаш по-евтинко на газ имаш допълнителни 700-1000 лв за АГУ и се надяваш дюзите на самата уредба да читави и да не горят честичко.По повод на разхода на едното и другото няма да коментирам,а само ще припомня,че освен газ се сипва и бензин от време на време,но често никой не го смята към разхода,а само колко гори газ.Разгледай предлаганото на пазара.За дизел,за момента години 2001-2004 не намерих добър на добра цена - сравнително запазените 1,9 тди 131 кс са с леко завишени цени,вкл. и на Горубляне - то там не са останали много коли,отне ми 1 ч и 20 мин да го обиколя с жена ми(верно че гледахме определена марка и модел,от който имаше точно 3 коли) и всички А3 там бяха с нереално високи цени.То като се замисля масово бяха Опели,БМВ и МБ от 7к нагоре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KI_YOOU Публикувано 27 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 27 Май 2014 Благодаря за съветите Рерол! Ако намеря нещо добро, ще ви се похваля. Отворен съм към предложения за конкретни обяви!Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване