DimiturTodorov Публикувано 5 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2014 Здравеите колеги от няколко дни сум в вашия форум карам ауди а6 ц4 2.5 тди аат мотора .. имам проблем когато карам на различни убороти колата забива муцуната за части от секундата и пак се наема няма разлика тягата не е да кажем спъната нещо варви си както преди да почне да прави този проблем наи често на 1900 и 2500,2000 прави този проблем благодаря ви много предварително ще се радвам да се отзовете с опит и с разбиране мерси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 5 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2014 Нещо логове от VAGCOM да кажем? Дебитомера как е - има ли износени графитени пътечки? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DimiturTodorov Публикувано 5 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юни 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!VAGCOM ? какво е колега не съм много на ти с дизеловите двигатели .. а за дебитомера и аз имам съмнения но тия графитени пътечки как да ги открия и по какво да разбера дали са износени ?? благодаря за вниманието предварително !! Редактирано 5 Юни 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 5 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2014 Трябва да се видят данни в движение с компютър, когато го прави и да се разбере дали е от дебитомер или друго. Само гледай да не отидеш при някой, дето само може да ти изтрие грешките без да ги видиш какви са. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Blagoy Petrov Публикувано 5 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2014 Един познат има същия проблем с А6 ААТ '95.При него грешките са: 01117 - Generator Terminal DF Load Signal 27-10 - Implausible Signal - Intermittent 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent 00777 - Accelerator Position Sensor (G79) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent Чистиме и после пак ги набива. Най-вероятно и при теб ще ги има втора и третата грешка (или поне едната). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 5 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2014 Да, би могло да е от педала. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DimiturTodorov Публикувано 5 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юни 2014 днес ходих на диагностика колеги и момчето в сервиза ме върна и ми обясни че няма нищо да покаже защото тя не го прави постоянно и на мяссто няма да покаже нищо каза ми че може да е от някакъв четец на коляновия вал и от някакъв датчик на помпата .. и ми каза да заредя друга нафта да покарам и да видя дали ще продалжи да го прави тоя лаг.. и ако зачести иска да закачим в движение комп.. и на момента на появата на проблема да може да го засече .. мерси за обърнатото внимание ако до чуете същия проблем някаде ще съм ви благодарен да споделите каква е оправията .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venci b4tdi Публикувано 5 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2014 Ебахти майстора как така ще ти каже без да я закачи че нищто няма да покаже. Тоз хабер от дизел си няма да знаеш. Ти от каде си колега да те насочим каде да отидеш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DimiturTodorov Публикувано 6 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 6 Юни 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!от генерал тошево съм колега в добрич ходих и тук имаме майстор дето разбира уш .. но ми казаха днес да отида до варна при данчо дизела нещо можете ли да ми кажете за него ако имате информация и каде се намира че доста ми го хвалеха .. мерси предварително Редактирано 6 Юни 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venci b4tdi Публикувано 6 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2014 Не съм го чувал но мисля че трябва да отскочиш до ИВО ИФИДИК той ще ти оправи колата . Ще ти пратя тел. на лични ако искаш се чуй с него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DimiturTodorov Публикувано 7 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юни 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!колега свързах се с момчето разбрахме се че след вторник да прескоча но и тои ми каза същото ако го направи каза ще разберем но иначе комп. няма да покаже грешка на място явно в движение както ми каза и моя тука в тошево .. незнам ще гледам мерси за информацията и за номера дано да разбера от какво е .... че ми се взима акъла онзи ден я надупех на 4-та на 4500 оборота като заби моцъната за части от секундата направо облак искара ... претеснявам се с тея сецвания да не вземе да счупи някои белла ... гледам да я галям докато го оправя благодаря на всички отзовали се с информация ...след срещата ни с ифидик ще споделя какво е станало ... Редактирано 7 Юни 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venci b4tdi Публикувано 7 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2014 Дано да разберете от какво е. Спорет мен е помпата но ще видим Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivajlo petroff Публикувано 9 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2014 (Редактирано) Дано да разберете от какво е. Спорет мен е помеее сега го стресна с таз помпа, по скоро ако прекъсва управлението на електро клапана на помпата би се получил такъв осезаем срив, ако ефекта е 4е все едно гасиш моментно мотора в движение.Пробвал съм кога компа гаси мотора- ако умна дюза и датчика на вала са откачени, но ако единия е закачен мотора работи но е спънат. Тук обаче грешки винаги се запазват.Ако няма грешки е добре да се пробва с нов клапан или да се провери инсталацията от клапана до компа. Редактирано 9 Юни 2014 от ivajlo petroff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venci b4tdi Публикувано 11 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!незнам само предполагам не сум много на ти с пет цилиндара дизел но ако е звъннал на ифидика ще я излекува Редактирано 12 Юни 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivajlo petroff Публикувано 12 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2014 ами пишем си ние ама колегата с проблема изчезна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DimiturTodorov Публикувано 13 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юни 2014 здравейте колеги ивинявам се за отсъствието но от работа и в леглото направо ... не съм ходил до ифидик а шефа ми е наи "добрия" човечец и не иска да отсъствам от работа ... и не съм ходил до варна но си направих първата баня онзи ден карах я кум 200 км за майтапа не изхълца .. и се убеждавам че е от нашата прекрасна нафта по лайностанциите ... ще сложа една добавка за всеки случей но проблема го няма хем нарочно я гонех и полека я карах на голям наклон нарочно и давам савсем леко гас няма поддуржа си без да забие моцуната аз смених горвния филтър междо другото и няма да ви кажа какво имаше вътре ... сополи буквално поне немога да го определя на друго слуз някаква в магазина ми казаха че е наи вероятно вода ...но да чукам на дърво нищо не ми направи тея дни ще я подгоня другата седмица на дълго и ще видя натварена как ще е .. дано да съм се разминал с смотана нафта и един филтар че ме стреснахте с тия датчици потенциометри на педала дебитомери те тея цени са безбожни .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 14 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2014 Слагай двутактово масло в нафтата по малко. на 50л - 200-300мл масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DimiturTodorov Публикувано 21 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юли 2014 и така колеги обиколих всички сервизи в добрич нищо ки се реших отидох при ифидик колата сега е при него да ви кажа само че цялата работа и цялата дандания че ще е нещо малко се превърна в мираж издухана гарнитура след 1000 км си показа рогите явно в началото е имало някаде косам само но сега си хвърля водата на 2000обр. дано богат на дизелите я оправи благодаря ви за мненията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване