Jump to content

Вибрации в купето


His Shadow

Recommended Posts

  • Отговори 86
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Щом си свалил предния тампон, а другите два работят остава третата точка на захващане и това е ск. кутия и по точно тампона и. Щом казваш че при кеко повдигане всичко отихва, значи тампона и е омекнал.

Sent from iPhone

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами то като застанеш отзад до кутията десния тампон на скоростната кутия го сменихме пак със лемфрьодер остана само левия... ама пък до него много леки доловими вибрации а и изглежда идеално... незнам то сагата ще стане скоро година :D освен ще взема да сменя и последния тампон който остана и каквото стане така или иначе вече съм дал 350лв + за тампони и ремонти ест без ефект :D поне да закръгля сумата и да спра да се занимавам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така :) вчера бях в един друг сервиз където ми сменяха тройкика за охлаждащата течност че капеше малко... та и там им казах да огледат :) заключението на човека който я прави - вобрации на тампоните на скоростите няма,вибрации на гредите където са тампоните на мотора няма и каза човече никаква идея от къде се предават тия вибрации според него нещо някъде опира но никъде не е видял :))) филма е пълен :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

В момента карам Пасат 4(така наречен, иначе е 3Б5)...След като си играя по него а той е много сходен с А6 Ц5....ПОГЛЕДНИ предните тампони на магарето! Като гледам има как от тях да е цялата драма. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочетох цялата тема и да,може да е от тампоните на гредите.Не разбрах обаче само в движение ли са вибрациите или в покой?Ако са в покой предположенията са изброени и се сещам за стара диагноза:ако имаш докторски слушалки ако не-дълга отвертка и слушаш отдолу вибрацията къде се чува най-силно.Ако е в движение -криви гуми,дискове,кардан(нямаш),вътр.карета,на това.Общо взето всичко що се върти.Пожелавам ти успех щото това е супер гадост!?!

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
Публикувано (Редактирано)

Добре туй магаре... http://olx.bg/preden-most-magare-nosach-na-dvigatelya-audi-a4-b5-audi-a4-b5-audi-a6-ts5-audi-a6-c5-i41786437 тука примерно виждам 4 тампона които никога не съм гледал ?!? да не би някой от тях да е сдал багажа и малко повечко инфо как да стигна до тях че това ми е много странно къде да ги намеря... че като се замисля като си сложиш ръката долу на радиатора от пред има най силни вибрации

Редактирано от His Shadow
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ти още ли не си ги оправил тез вибрации? Отиди в някой добър сервиз и се отърви от проблема.Тази кола не е Лада и не става да се учиш на нея!!! Колкото пари и нерви строши,сигурно ако ги събереш всичките накуп и удариш чертата,ще се събере сума за която щеше да си сменил цялото окачване и отпред,и отзад в сервиз на Ауди заедно със всички тампони по двигателя!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човече в Хасково съм обиколил почти всички сервизи... навсякъде вдигат ръце... отпуска или почивен ден никакъв шанс да взема близките 5-6 месеца общо взето за това се вайкам... колегата Vankata_84 ме е оферирал да ида до софия и да решим проблема... обаче нямам как просто... за това се опитвам тук на местно ниво да реша проблема и като се замисля всичко ще да идва от това магаре и не тампона на мотора който опира в него при натоварване ами именно при захвата на самото магаре или незнам вече филма ми е пълен но рано или късно ще го реша ! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До предните тампони на магарето се стига като се свалят конзолите дето държат стаб.щангата и тампоните на мотора(поне при Пасат/А4). Задните са по-лесни ако всичко се извършва при вдигната кола. Като важно е да се знае че при повдигане на колата се "променят" положенията и силите действащи върху някой части от окачването на колата и самото окачване на мотора. Аз за това след като не видя проблем, често правя оглед на канал!

 

Ако някой от тия тампони е скъсан, или само е ограничен в действието си поради друг фактор е достатъчен да съсипе комфорта на колата не зависимо какви са другите(скъсани/хубави/ментета/тн.). Двигателя трябва да контактува с купето само през гумени допирни точки. Една точка да е метал в метал или да е смачкана гумата до фаза че да предава а не да поема вибрация край! 



Отиди в някой добър сервиз...

 

Ма те всички са добри бе човек :) Гледай човека какви тампони си купи по съвети на пишещи. Съвсем добронамерено ти казвам, не е до сервиз а до желание. Това че ще дадеш много пари е гаранция точно за нищо!

Аз не твърдя аз мога, аз знам...Само казвам че има очевадни неща който трябва да се прегледат внимателно в детайли. Може би ако не бях си "повредил" временно собствената кола, и не я бях оправил с реглаж на всичко от втория път и аз нямаше да знам нищо по темата. След преживяното обаче видях че немеца е стигнал по-далеч отколкото си мислим. 

Редактирано от Vankata_84
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...
On 6/10/2014 at 11:11 PM, Vankata_84 said:

Извинявам се че втори ден не остава време да погледна какви номера тампони трябват, а какви си е купил колегата...но не в това според мен е проблема когато говорим за обикновени тампони на БЕНЗИНОВА кола! Ако бяха за дизел нещата са съвсем различни. 

 

Пак да кажа колата си има специфичен реглаж на положението да скоростите, мотора, и генерацията(при куатро се включва още кардана и задния диференциал), реглажа се прави чрез пре позициониране на всичко изброено!!! Говорим за поместване в мм колкото напрежението от монтаж да изчезне. Просто като монтирани тампоните, някой от тях сега е под напрежение, следователно не работи!!! Трябва внимателно да се охлабят почти всички тампони, двигателя да се повдигне и пусне където сам си застане. После скоростите, после гърнето...Междувременно след пускане се затяга вече фиксираното на ново място на тампона и след процедурата всичко трябва да е ОК. Не хич сложно, просто трябва човек с малко желание! Разбира се предния тампон на мотора трябва да се хлабав през целия реглаж, и да се затегне накрая последен! 

 

Специално 1.8т е много спокоен мотор! Аз съм с тампони Феби, и АЦЕ който е много по неспокоен, и след реглажа трудно се хваща дали работи мотора. Иначе и при мен само след смяна беше по-силна вибрацията! Ако мотора ти докато работи като го гледаш има ясно вибриране над половин сантиметър имаш друг проблем колега!

Ванката братле чета това  и мисля, че само ти можеш да ми помогнеш

Имам същия проблем, един от моите тампони на двигатела е изтекъл и реших да променя и двата (ляво и дясно).  Купих си Febi и ги промених. След промяната получих много вибрации които ги нямаше дури ни с счупениа тампон. Не пипнах ни един друг тампон (тампоните на скоросната кутия или предния  'snub mount' тампон)

Сега ми помогни моля те как да направим реглаж да намалим вибрациите?

Прво трябва да подигмен малко двигателя да се отпусне напрежението на тампоните, и след това трябва ли да охлабят и двата болта на тампоните, Отгоре и отдолу или може само отдолу?

И какво означава "Трябва внимателно да се охлабят почти всички тампони" Кои всички? Не знам трябва ли охлабявам и тампоните на скоросната кутия и предния тампон или може само двата които промених?

Редактирано от imagineD
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...