angelpeshev Публикувано 13 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2014 Колеги ,искам да подобря звука на 2.5V6 180ps .Дайте идеи,нещо такова искам да е ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 13 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2014 Kакъв е тоя кенеф Ангеле? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angelpeshev Публикувано 13 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юни 2014 Искам по-добър звук да искарам от ауди а6 ц5 2,5 v6 180 ps някакви идеи как да го постигна ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spookss Публикувано 13 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2014 Би било готино да има подобна идея ама тоя кенеф се чува ужасно.;.. Едно S6 може да извади много як звък ама за наще дръгели , трудно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angelpeshev Публикувано 13 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юни 2014 Аз все съм оптимист и си мисля ,че все може да се измисли нещо тоя v6 да запее Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 13 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2014 не е толкова зле при форсиране Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 13 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2014 Баси, чак тук ми замириса на чавдарка Слагай права генерация ново виско и си ти. Малко ще замаскираш звука на шевна машина от ГНП-то. Само не знам извънградско дали ще искаш да чуваш останалото отвътре... Ако пуши колата ще трябва и честичко да забърсваш бронята с такива накрайници, на тая от клипчето вече има опушено.На моята и смених фасона отзад, ама за щастие не пуши въобще и няма черно никъде.http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=134041&page=6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pavelsst Публикувано 14 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2014 Аз все съм оптимист и си мисля ,че все може да се измисли нещо тоя v6 да запееНаправи я първо да върви, звука после е лесен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angelpeshev Публикувано 14 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 14 Юни 2014 Колега вървенето ми е достатъчно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 14 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2014 Махаш двата катализатора, слагаш прави тръби - без резонатори на мястото на катализаторните гърнета. Пушките (накрайниците) се сменят или не - по желание.Ще се чува турбото и ще пуши, но пък леко ще тръгне колата.Не знам обаче какво ще се чува на дълъг път.Не знам дали се изрязва предкатализатора - някои колеги казват че трябва, други твърдят, че е полезен за турбото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angelpeshev Публикувано 15 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 15 Юни 2014 Колега,Благодаря ти за отговора.За пореден път ми помагаш! AALEXANDROV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 17 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2014 Все пак да уточня, че аз не съм го правил - чел съм в нета и съм го обсъждал с един колега, който беше процедирал точно така, което ти описах.Най-важното е да прецениш доколко колата ще стане шумна, защото в началото ще те кефи, но в по-продължителен времеви период може да започне да те дразни.При всички положения не е лесно от 2.5 тди да се изкара хубав звук отзад. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 17 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2014 (Редактирано) Колега, това ако те устройва, правено е по гореописаната схема: Редактирано 17 Юни 2014 от AALEXANDROV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angelpeshev Публикувано 17 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юни 2014 Веднага щом се прибера от работа ще го чуя,че в офиса не мога :Д Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване