ganio Публикувано 27 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2014 Здравейте колеги, имам проблем с ауди 80 1.8 s. Jn мотор , на празен ход оборотите са около 400-500 при студен двигател, кпгато загрее проблема се задълбочава и гасне. По инерция също гасне, на сфетофароте е мъка стоя с натиснат педал на гаста за да подържам оборотите. Намерих един спукан вакумен маркуч,смених го но проблема не се оправи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
beliq_zub Публикувано 27 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2014 Аз съм със същият мотор има едно винтче на инжекциона с една права отверка само си го регулирам и се оправят оборотите . Опитай така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ganio Публикувано 27 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 27 Юни 2014 Да това винтче го знам, но нали от там би трябвало да се прави много прецизна настройка. До скоро си работеше добре двигателя.Забелязвам ,че от аспуха се чува един глух съскащ звук сякаш е пълен с вода. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 27 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2014 Ауспуха не зная дали е пълен с вода,но ако имаш катализатор е възможно там да е проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ganio Публикувано 28 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юни 2014 (Редактирано) Иначе извън градско си върви добре, което ме навява на мисълта че катализатора ще е здрав. Редактирано 28 Юни 2014 от ganio Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bob4o Публикувано 29 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2014 Едното ми ауди е с този мотор. И то беше със същите проблеми и на газ и на бензин. Много аудита са с този проблем. Хванахме се с един френд и направихме устройство с платка,интеграла и чип който да управлява истинско моторче за празен ход,и след известен брой опити настройки проби устройството вече работи. Моторчето взех от автоморга дори не знам от каква кола, но е с 3 крачета да отваря и да затваря, а не като на механичните инж само с пружина и магнит.Сега вече студена топла на газ на бензин няма никакво значение. Работи перфекно. Устройството следи датчика на хол и по зададени параметри държи определени обороти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitkooo Публикувано 1 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2014 Аз имам jn имах подобен проблем,виж си гофрирания маркуч на инжекциона на самата свивка от долу,там се цепят и гасне или не държи обороти,смукне ли въздух и край Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ganio Публикувано 30 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 30 Август 2014 От винтчето, дигнах оборототе до 850 на празен ход, сега не гасне, но май се покачи разхода на бензин. Гофрираната тръба е наред. Май проблемът ще е в аспуха, като подам гас започва много да бучи и припърда .Но дали е катализатора или задното гърне?Още един проблем се появи, много бавно започна да загрява а уж наскоро сменях термостата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
calderonko Публикувано 3 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2016 На мен ми се появи този проблем вчера и си скъсах нервите .като е студена държи нормални обороти ,а като е топла става дискотека и гасне .незнам от какво може да е ,но го прави на газ и на бензин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване