Jump to content

Проблем с оборотите на празен ход на b3


ganio

Recommended Posts

Здравейте колеги, имам проблем с ауди 80 1.8 s. Jn мотор , на празен ход оборотите са около 400-500 при студен двигател, кпгато загрее проблема се задълбочава и гасне. По инерция също гасне, на сфетофароте е мъка стоя с натиснат педал на гаста за да подържам оборотите. Намерих един спукан вакумен маркуч,смених го но проблема не се оправи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм със същият мотор има едно винтче на инжекциона с една права отверка само си го регулирам и се оправят оборотите . Опитай така :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да това винтче го знам, но нали от там би трябвало да се прави много прецизна настройка. До скоро си работеше добре двигателя.

Забелязвам ,че от аспуха се чува един глух съскащ звук сякаш е пълен с вода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ауспуха не зная дали е пълен с вода,но ако имаш катализатор е възможно там да е проблема. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Иначе извън градско си върви добре, което ме навява на мисълта че катализатора ще е здрав.

Редактирано от ganio
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едното ми ауди е с този мотор. И то беше със същите проблеми и на газ и на бензин. Много аудита са с този проблем. Хванахме се с един френд и направихме устройство с платка,интеграла и чип който да управлява истинско моторче за празен ход,и след известен брой опити настройки проби устройството вече работи. Моторчето взех от автоморга дори не знам от каква кола, но е с 3 крачета да отваря и да затваря, а не като на механичните инж само с пружина и магнит.

Сега вече студена топла на газ на бензин няма никакво значение. Работи перфекно. Устройството следи датчика на хол и по зададени параметри държи определени обороти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам jn имах подобен проблем,виж си гофрирания маркуч на инжекциона на самата свивка от долу,там се цепят и гасне или не държи обороти,смукне ли въздух и край

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

От винтчето, дигнах оборототе до 850 на празен ход, сега не гасне, но май се покачи разхода на бензин. Гофрираната тръба е наред. Май проблемът ще е в аспуха, като подам гас започва много да бучи и припърда :).

Но дали е катализатора или задното гърне?

Още един проблем се появи, много бавно започна да загрява а уж наскоро сменях термостата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

На мен ми се появи този проблем вчера и си скъсах нервите .като е студена държи нормални обороти ,а като е топла става дискотека и гасне .незнам от какво може да е ,но го прави на газ и на бензин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...