Jump to content

Виене и загуба на мощност след смяна на масло?


Shash

Recommended Posts

Днес смених масло и филтри.Сложих Мобил 10W-40. Проблема е ,че колата се чувства по маломощна.Няма мощност в ниските обороти от 700 до 1800.След това започва да си ускорява(отново не както преди) и има силно виене,което преди го нямаше.

Турбината е рециклирана преди 60000км.Преди да сменя маслото колата си имаше мощност и го нямаше това силно виене.От какво може да е проблема?

 

ПП: Става въпрос за душегуба от подписа,който направи 500000км по километраж.

Редактирано от Shash
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

погледни си дебитомера и мап сензора, ако не са наред може да има подобни симптоми след 2000 оборота колата върви ли както преди и може ли да достигне в момента над 4000 оборота.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Не знам за описаните проблеми, но колега- не слагай 10W40 масло на душегуба! 5W40 е най-удачно (505.00/505.01)

Слагам 10w40 ,защото колата е на много километри.

погледни си дебитомера и мап сензора, ако не са наред може да има подобни симптоми след 2000 оборота колата върви ли както преди и може ли да достигне в момента над 4000 оборота.

Достига над 4000 оборота,но по бавно от преди.

Нещо по турбо пътищата да не е откачено? Виене като от въздух или като от лагер?

Огледах турбо пътищата доколкото е възможно.Не видях проблем.Виенето е като от въздух.

В някаква тема за 1.9 ТДИ четох ,че може да е от прекалено голямо количество масло или от някакъв маркуч,който смазва турбото и може да се е запушил от новото масло.

Редактирано от Shash
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мощността не знам, но относно вискозитета, довода  "колата е стара, за това слагам дебело масло" не е удачен в случая. Ако беше Лада или Кадет - може, но твоята кола най-малкото има прецизни маслени магистрали, които с годините се сещаш, че едва ли са се разширили, напротив, има турбина лагеруваща на маслен филм, където е нужно тънко масло още със запалването и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Оказа се,че са скъсали меката връзка като са сменяли горивния филтър. Но сега разбрах че турбото ми хвърля масло.Мисля да остскоча до Унитех в Варна.

Редактирано от Shash
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Послушай колегата bokouser- довода за "старата" кола наистина не е удачен точно при този мотор :) Доста технологичен е за времето си и имайки предвид и добре познатите проблеми с валове и т.н.- наистина си му трябва хубаво тънко масълце синтетика

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но сега разбрах че турбото ми хвърля масло.Мисля да остскоча до Унитех в Варна.

Защо реши че турото ти е за ремонт? Стига сте си давали парите на вятъра, това че е мазен изхода на турбото не значи че е за ремонт, нормално е да е мазен след като картерните пари биват засмуквани от турбото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...