Shash Публикувано 1 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2014 (Редактирано) Днес смених масло и филтри.Сложих Мобил 10W-40. Проблема е ,че колата се чувства по маломощна.Няма мощност в ниските обороти от 700 до 1800.След това започва да си ускорява(отново не както преди) и има силно виене,което преди го нямаше.Турбината е рециклирана преди 60000км.Преди да сменя маслото колата си имаше мощност и го нямаше това силно виене.От какво може да е проблема? ПП: Става въпрос за душегуба от подписа,който направи 500000км по километраж. Редактирано 1 Юли 2014 от Shash Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Veselin Milev Публикувано 1 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2014 Не трябва ли маслото да НЕ е 10W40?За турбини е по-тънко? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 1 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2014 според мен си попаднал или на кофти масло или нещо е разбутано (закачено, измъкнато) при смяната. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boney_M Публикувано 1 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2014 Нещо по турбо пътищата да не е откачено? Виене като от въздух или като от лагер? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 1 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2014 Не знам за описаните проблеми, но колега- не слагай 10W40 масло на душегуба! 5W40 е най-удачно (505.00/505.01) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanislavg Публикувано 1 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2014 погледни си дебитомера и мап сензора, ако не са наред може да има подобни симптоми след 2000 оборота колата върви ли както преди и може ли да достигне в момента над 4000 оборота. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shash Публикувано 2 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 2 Юли 2014 (Редактирано) Не знам за описаните проблеми, но колега- не слагай 10W40 масло на душегуба! 5W40 е най-удачно (505.00/505.01)Слагам 10w40 ,защото колата е на много километри.погледни си дебитомера и мап сензора, ако не са наред може да има подобни симптоми след 2000 оборота колата върви ли както преди и може ли да достигне в момента над 4000 оборота.Достига над 4000 оборота,но по бавно от преди.Нещо по турбо пътищата да не е откачено? Виене като от въздух или като от лагер?Огледах турбо пътищата доколкото е възможно.Не видях проблем.Виенето е като от въздух.В някаква тема за 1.9 ТДИ четох ,че може да е от прекалено голямо количество масло или от някакъв маркуч,който смазва турбото и може да се е запушил от новото масло. Редактирано 2 Юли 2014 от Shash Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 2 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2014 За мощността не знам, но относно вискозитета, довода "колата е стара, за това слагам дебело масло" не е удачен в случая. Ако беше Лада или Кадет - може, но твоята кола най-малкото има прецизни маслени магистрали, които с годините се сещаш, че едва ли са се разширили, напротив, има турбина лагеруваща на маслен филм, където е нужно тънко масло още със запалването и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shash Публикувано 2 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 2 Юли 2014 (Редактирано) Оказа се,че са скъсали меката връзка като са сменяли горивния филтър. Но сега разбрах че турбото ми хвърля масло.Мисля да остскоча до Унитех в Варна. Редактирано 2 Юли 2014 от Shash Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 3 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2014 Послушай колегата bokouser- довода за "старата" кола наистина не е удачен точно при този мотор Доста технологичен е за времето си и имайки предвид и добре познатите проблеми с валове и т.н.- наистина си му трябва хубаво тънко масълце синтетика Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pavelsst Публикувано 3 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2014 Но сега разбрах че турбото ми хвърля масло.Мисля да остскоча до Унитех в Варна.Защо реши че турото ти е за ремонт? Стига сте си давали парите на вятъра, това че е мазен изхода на турбото не значи че е за ремонт, нормално е да е мазен след като картерните пари биват засмуквани от турбото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване