liglioto_89 Публикувано 5 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2014 (Редактирано) Първо здравейте и към въпроса Карам 1.8т AEB и преди няколко дни тъкмо го събрах.Сменях гумички на клапаните поради висок разход на малко.Но не забелязвах преди тва някакви пушаци от ауспиха.Сега също не се забелязват такива,нито мирис на изгоряло малко но отново липсва около половин литър дори малко повече а е карано само 200км след ремонта. освен на търбото и сегментите на какво друго може да се дължи.Заредено е с някакъв Venol 10/40 който вземам от приятел за по евтино. P.S. Забравих да спомена,колата се кара както в ниски,така и във високи обороти(агресивно) Редактирано 5 Юли 2014 от liglioto_89 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denako Публикувано 5 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2014 Баща ми кара 1,8 125 и той се чудеше къде му отива маслото и се оказа, че гарнитурата му е заминала и маслото влиза при свещите. Свали бобината и погледни дали при свещите нямаш масло. Дано да откриеш проблема и се надявам да съм бил полезен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
liglioto_89 Публикувано 5 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юли 2014 Нямам,преди няколко дни са сменени гарнитурите на главата и капака Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladyp Публикувано 5 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2014 Да не е от това масло, ако е някое бясно менте? Пък и този мотор се кара с 5/40.Турбото не го ли гледахте като сваляхте главата? То остава да е от сегменти, но шанса е малък... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
liglioto_89 Публикувано 5 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юли 2014 (Редактирано) Турбото е рамките на допустимото.За сегменти даже и не желая да чуя. При наличие дори на един от изброените девекти си мисля че трябва да пропушва но ...такова явление не се наблюдава.Гледам по данни че този Венол 10w40 е подходящ,но може да е само по писания. Имах подобрен проблем преди време на старата ми кола.Бях я заредил с масло Manol 15/40 .... но също го харчеще а по данни подходящо.Сложих френския тотал на френската кола и проблема отмина.Тогава също не се наблюдаваха димове.Гледам масово се пише се колегите от форума карат с motul 8100 X-cess 5/40 ,но ми се струва че е прекалено тънко за кола която е на 200 и кусур км по показания на таблото ако са верни.Мисля да я заредя с такова но се притеснявам да не го лапне още по-бързо че ми писна да работя само са масло Редактирано 5 Юли 2014 от liglioto_89 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladyp Публикувано 5 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2014 Мой съвет е да разкараш тоя венол. Има доста изписано са 1.8т АЕБ и с какво масло да се кара. Най-доброто за тоя мотор си е 5/40 и по-специално за турбината. Този мотул е добър, карам от две години с него, на километри съм над 200к. Преди и мойта харчеше до 500мл на 1к, карах с 10/40. Правих ревизия на главата и от тогава карам с пълна синтетика. Харча в момента ми е 1.5л на 10к, предполагам от турбото.Бтв и мойта не пушеше. А на главата само гумички ли сменяхте? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
liglioto_89 Публикувано 5 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юли 2014 да,кумички,пасване и шлайв един вид да я почисти от старата гарнитура,накракто казано пълна програма. Ще послушам съвета ти и ще взема въпросното масло за проба и ако се окажеш прав и ти и аз за тоя венол,ще си го купувам само за хидравликата на трактора в буквалния смисъл Но ще трябва да си изчакам заплатата първо 10тина дена Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 5 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2014 Маслото за тоя мотор е 5W40. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladyp Публикувано 5 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2014 А водачите на изпускателните клапани не разбрах, сменихте ли ги? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 5 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2014 Турбото е рамките на допустимото.За сегменти даже и не желая да чуя. При наличие дори на един от изброените девекти си мисля че трябва да пропушва но ...такова явление не се наблюдава.Гледам по данни че този Венол 10w40 е подходящ,но може да е само по писания. Имах подобрен проблем преди време на старата ми кола.Бях я заредил с масло Manol 15/40 .... но също го харчеще а по данни подходящо.Сложих френския тотал на френската кола и проблема отмина.Тогава също не се наблюдаваха димове.Гледам масово се пише се колегите от форума карат с motul 8100 X-cess 5/40 ,но ми се струва че е прекалено тънко за кола която е на 200 и кусур км по показания на таблото ако са верни.Мисля да я заредя с такова но се притеснявам да не го лапне още по-бързо че ми писна да работя само са маслоПриятелю от десет години продавам масла,твоето е 5w40!Ако продължаваш с експериментите с некви странни масла скоро и турбина ще хвърлиш а и не само!Четете малко повече бе хора! Какво като е на 200 к?? И на милион да е маслото пак ти е 5w40! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
liglioto_89 Публикувано 5 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юли 2014 А водачите на изпускателните клапани не разбрах, сменихте ли ги?Не колега,водачите си бяха перф. и не са сменяни.Главата беше дадена на специалист за ревизията.Приятелю от десет години продавам масла,твоето е 5w40!Ако продължаваш с експериментите с некви странни масла скоро и турбина ще хвърлиш а и не само!Четете малко повече бе хора! Какво като е на 200 к?? И на милион да е маслото пак ти е 5w40!Ами едно майсторче ми каза че няма смисал от такива масла на стар мотор. Иначе като я купих,предния собсвеник ми даде фактура от последното обслужване в порше,на стойност 1500 лв и мернах че маслото тогава е било 0w30 ама не пишеше марката му.Тогава мотора работеше мн мн тихо и нямаше вибрации,но след смяната стана малко по шумен и се появиха и вибрации.Тогава си помислих че е била набита с добавки който са част характерното за България контене за продажба,но уви бил съм в заблуда явно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autorazsipnik Публикувано 5 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2014 Турбото е рамките на допустимото.... Дори да няма голям луфт пак може да ти хвърля масло през топлата част. И на милион да е маслото пак ти е 5w40! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 6 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2014 Не колега,водачите си бяха перф. и не са сменяни.Главата беше дадена на специалист за ревизията.Ами едно майсторче ми каза че няма смисал от такива масла на стар мотор. Иначе като я купих,предния собсвеник ми даде фактура от последното обслужване в порше,на стойност 1500 лв и мернах че маслото тогава е било 0w30 ама не пишеше марката му.Тогава мотора работеше мн мн тихо и нямаше вибрации,но след смяната стана малко по шумен и се появиха и вибрации.Тогава си помислих че е била набита с добавки който са част характерното за България контене за продажба,но уви бил съм в заблуда явноЗарежи майстора! Слагай си хубаво масло не пести от този консуматив!Първо отстрани проблема с разхода и слагай 5w40 Ако си от Пловдив можеше да ти помогна и с правилните майстори но незнам.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
liglioto_89 Публикувано 6 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 6 Юли 2014 (Редактирано) С тая цел отворих мотора. Да сменя гумичките и сега ще заложа на 5w40Ако пак има проблем с маслото ш го търся в турбото вече Редактирано 6 Юли 2014 от liglioto_89 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladyp Публикувано 6 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2014 Странно ми е че е карана с 0/30. Питах те за водачите, защото знам че АЕБ-то харчи масло през главата, главно от изпускателните водачи и гумичките. Дано наистина да са били в добро състояние.Смени си маслото с хубаво 5/40 и тогава си прави изводите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване