Audi2027 Публикувано 8 Май 2015 Доклад Share Публикувано 8 Май 2015 (Редактирано) Ха интересно ,но неможе ли да се настрои да работи на обратно,защото така подсветката ми работи през деня а тогава не ми е нужна,а и така само захабява диодите по таблото Според мен би било по логично да ми осветява когато стане по тъмно и да работи като светлинен сензор,защото така или иначе много ми липсва като екстра в колата... Редактирано 8 Май 2015 от Audi2027 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 8 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Май 2015 Всичко може да се настрои софтуерно. Важен е верния кодинг. Има многобройни опции, в зависимост от кефа на клиента. От 1 година чета за възможностите на нашите коли и още съм далеч от истината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 8 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Май 2015 (Редактирано) Audi2027, защо просто не си изключиш (софтуерно) подсветката през дена на таблото, вместо да плачеш, че се изхабават светодиодите. На два клика е! Редактирано 8 Май 2015 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LouderSixpounder Публикувано 8 Май 2015 Доклад Share Публикувано 8 Май 2015 Oфтопик: Мастъри сте. Мойто от време на време намалява, аз му бия един шамар и се оправя, мислех, че има нещо хлабаво . Да не е хептен офтопик: Имате ли идея, дали може да се повиши/намали чувствителността на кормилото. Днес попретърсих мрежата, но намерих само за промяна в тежестта/лекотата и утре ще го пробвам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 8 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Май 2015 Няма намалляване/увеличаване на чувствителноста. Колкото градуса зададеш на рейката, толкова. Механично е. Няма логика да е електрически. Представи си проблем с алтернатора. Ако електрониката изключи, би изгубил управление при регулиращ се ъгъл на завиване. Електрониката ти помага за усилието, но не може да променя ъгъла заради механиката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi2027 Публикувано 9 Май 2015 Доклад Share Публикувано 9 Май 2015 А от къде се изключва тази подсветка на таблото,защото по добре де не свети през деня когато изобщо не ми е нужна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 9 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 9 Май 2015 Влизаш в кодинга на Instruments и променяш последната цифра на 0. Така няма да светят нито стрелките, нито подсветката без да си пуснал габарити. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi2027 Публикувано 9 Май 2015 Доклад Share Публикувано 9 Май 2015 Мерси колега ,ще го изключа,защото според мен в моя случай няма смисъл да е включен.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 10 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 10 Май 2015 (Редактирано) Имам малко свободно време и за това ще опиша малко по-нагледно, кодирането на подсветката и стрелките на таблото. Започвам с пътя до там: Няма да се занимавам в момента с цялото софтуерно кодиране, а единствено с последната цифра (Bit), който отговаря за подсветката. Тъй като, неговата функционалност се допълва с годините, ще започна хронологично. до <==МГ2006 (включително):Illumination options:Value 0 = Pointers and scales OFF (with term.15 On and term.58 Off)[Стойност 0 = Стрелките и подсветката не светят (при контакт и изключен габарит)]Value 1 = Pointers ON, scales OFF (with term.15 On and term.58 Off)[Стойност 1 = Стрелките светят, а подсветката не свети (при контакт и изключен габарит)]Value 2 = Pointers OFF, scales ON (with term.15 On and term.58 Off)[Стойност 2 = Стрелките не светят, а подсветката свети (при контакт и изключен габарит)]Value 3 = Pointers and scales ON (2nd dimming characteristic, with term.15 On and term.58 Off)[Стойност 3 = Стрелките и подсветката светят (силата им на светене е регулирана в зависимост от положението на регулатора, при контакт и изключен габарит)]Value 4 = Pointer and scales ON (without 2nd dimming characteristic, with term.15 and term.58 Off)[Стойност 4 = Стрелките и подсветката светят (с пълен интензитет, при контакт и изключен габарит)] от МГ2007 ==>:Illumination options:- without active washer fluid warning. [без да е софтуерно активирано предупреждението за свършваща течност за чистачки]Value 0 = Pointers and scales OFF (with term.15 On and term.58 Off)[Стойност 0 = Стрелките и подсветката не светят (при контакт и изключен габарит)]Value 1 = Pointers ON, scales OFF (with term.15 On and term.58 Off)[Стойност 1 = Стрелките светят, а подсветката не свети (при контакт и изключен габарит)]Value 2 = Pointers OFF, scales ON (with term.15 On and term.58 Off)[Стойност 2 = Стрелките не светят, а подсветката свети (при контакт и изключен габарит)]Value 3 = Pointers and scales ON (2nd dimming characteristic, with term.15 On and term.58 Off)[Стойност 3 = Стрелките и подсветката светят (силата им на светене е регулирана в зависимост от положението на регулатора, при контакт и изключен габарит)]Value 4 = Pointer and scales ON (without 2nd dimming characteristic, with term.15 and term.58 Off)[Стойност 4 = Стрелките и подсветката светят (с пълен интензитет, при контакт и изключен габарит)]- with active washer fluid warning. [със софтуерно активирано предупреждение за свършваща течност за чистачки]Value 5 = Pointers and scales OFF (with term.15 On and term.58 Off)[Стойност 5 = Стрелките и подсветката не светят (при контакт и изключен габарит)]Value 6 = Pointers ON, scales OFF (with term.15 On and term.58 Off)[Стойност 6 = Стрелките светят, а подсветката не свети (при контакт и изключен габарит)]Value 7 = Pointers OFF, scales ON (with term.15 On and term.58 Off)[Стойност 7 = Стрелките не светят, а подсветката свети (при контакт и изключен габарит)]Value 8 = Pointers and scales ON (2nd dimming characteristic, with term.15 On and term.58 Off)[Стойност 8 = Стрелките и подсветката светят (силата им на светене е регулирана в зависимост от положението на регулатора, при контакт и изключен габарит)]Value 9 = Pointer and scales ON (without 2nd dimming characteristic, with term.15 and term.58 Off)[Стойност 9 = Стрелките и подсветката светят (с пълен интензитет, при контакт и изключен габарит)] Редактирано 10 Май 2015 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi2027 Публикувано 11 Май 2015 Доклад Share Публикувано 11 Май 2015 Тъкмо щях да търся дали не може поне да светят само стрелките и ето,че колегата bsdnikolov ги постна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 25 Май 2015 Доклад Share Публикувано 25 Май 2015 Ако не мигане на стопове, пускане на мигачите? За мигачите - не. Аварийните се пускат при аварийно спиране.Но, грешката е моя, а Moonland е с по-добрата памет. Не бяха аварийните, а стоповете. Само дето паметта ми е била частично вярна Трябва да се самокоригирам, очевидно някои контролери позволяват и двете възможности за сигнализация при рязко (аварийно) спиране - Стопове / Мигачи: Разликата между Бит 2 и Бит 4 обаче е мистерия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 25 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 25 Май 2015 Упорито "скриваш" номера на контролера си. Нямам идея защо се повтарят (а ме заинтригува), но без номер не мога да се разровя във VAS за да видя битовете за какво точно отговарят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 25 Май 2015 Доклад Share Публикувано 25 Май 2015 Не е умишлено, просто кропа е такъв.8P0 907 063 N Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 25 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 25 Май 2015 Ще се разровя за този контролер. Той е втора генерация Central Electric. При него функциите са бол. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi2027 Публикувано 8 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2015 Здр. колеги, някой знае ли от къде мога да пипна през ваг ком-а времетраенето при забравен плафон за осветлението в купето понеже след заключване на колата свети 30 минути и чак тогава изгасва... а и да не забравя плафон включен,копчето на аварийките свети също,но и то изгасва след 30 мин..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 9 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юни 2015 (Редактирано) Не можеш да го променяш.По-добре започни да търсиш физическия проблем. За установяването му, може да ти помогне VCDS, разбира се. От measuring blocks на модул central convence, можеш да видиш кое кара осветлението в купето да не гасне. Редактирано 9 Юни 2015 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi2027 Публикувано 9 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2015 То няма проблем с гасненето,но мисълта ми е,че ако съм го включил от копчето и го забравя след заключване на колата остава да свети и чак след 30мин гасне....Иначе на сестра ми пасата,а и на много други коли съм забелязал,че ако стане така при заключване гаснат независимо,че са забравени Но щом казваш,че не може да се променя тайминга значи просто ще внимавам повече... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nasko2374 Публикувано 7 Август 2015 Доклад Share Публикувано 7 Август 2015 Колеги може ли едно въпросче.Каква е стоиността която трябва да покаже датчика за АБС на задните колела,защото ми свети лампата на АБС,и като я закачих на диагностиката ми показа грешка 00287 и искам да го замеря да проверя дали наистина е развален или проблема е в лагера на главината.Благодаря на всички. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 26 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 26 Септември 2015 (Редактирано) Здравейте.Ще направя един "лек" завой в темата и ще представя няколко чисто информационни поста, съответстващи на първоначалния ми замисъл при създаването на темата. Възнамерявам да представя модула "Central electrics" с различните му индекси, поставян на 8Р (както и на ТТ) от създаването на модела, до МГ2010, когато преминават на коренно различно поколение. Основната ми идея е, всеки да има възможност да се запознае с възможностите на точно конкретния модул, поставен в колата му. По този начин, биха се избегнали чуденки от рода на: "Ама при мен тези битове дали ги има". А също така, много голяма част от retrofit-ите които извършваме са обвързани с възможностите на конкретния модул.Нарочно Ви представям кодировката на модулите "празна", за да се избегнат експерименти от рода на: "А бе, тук виждам тикче, що ли да не си го сложа и аз".В този пост ще изброя индексите на модулите и типът им (Basе или High) и всеки от тях ще е обвържа с линк, към последващите постове със скрийтшотите на всеки байт. Самите скрийншоти са "скрити" зад спойлер, за да не се натоварва излишно страницата с приблизително 400-те изображения.Според Ross-Tech, разликата между Basе или High е в поддръжката на предни фарове за мъгла и ксенон.Както ще забележите, от 23-битовите контролери на татък, има изцяло празни байтове. Това не значи, че те всички не носят информация. Просто във VCDS тя не е описана. Тези битове и байтове, в нета се наричат "скрити битове". Когато получа информация за тях, ще помоля модератор да оправиме скрийншотовете. А до тогава, каквото са ни предоставили от Ross-Tech, това ще знаем. 8P0-907-279 --- 17 Byte (Basе)8P0-907-279-A --- 17 Byte (High)8P0-907-279-B --- 21 Byte (Basе)8P0-907-279-C --- 21 Byte (High)8P0-907-279-D --- 17 Byte (High)8P0-907-279-E --- 23 Byte (Basе)8P0-907-279-F --- 23 Byte (High)8P0-907-279-H --- 24 Byte (High)8P0-907-279-J --- 30 Byte (Basе)8P0-907-279-K --- 30 Byte (High)8P0-907-279-L --- 30 Byte (High)8P0-907-279-M --- 30 Byte (Basе)8P0-907-279-N --- 30 Byte (High)8P0-907-279-P --- 30 Byte (High) Редактирано 27 Септември 2015 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 26 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 26 Септември 2015 8P0-907-279 --- 17 Byte (Basе): Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 26 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 26 Септември 2015 8P0-907-279-A --- 17 Byte (High): Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 26 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 26 Септември 2015 8P0-907-279-B --- 21 Byte (Basе): Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 26 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 26 Септември 2015 8P0-907-279-C --- 21 Byte (High): Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 26 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 26 Септември 2015 8P0-907-279-D --- 17 Byte (High): Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 26 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 26 Септември 2015 8P0-907-279-E --- 23 Byte (Basе): Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване